Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xLariss schreef:mieske schreef:Op stal hadden ze een manege pony zo'n playboy op zijn kont geschoren
Je was me voor
Volgens mij heeft hektor een H op z'n Ass
Anseltje schreef:Ja xDmieske schreef:
Op stal hadden ze een manege pony zo'n playboy op zijn kont geschoren
da's na-aap van Taco [toch kyr?]
Kyrseltje schreef:En damn, liefhebbers voor mijn hoofdpijn? Moest net 4 bewerkingen maken voor school.. Maar m'n hoofd is weer klot.e
Anseltje schreef:Ach, je houd het niet tegen kyrMaar je bent weer uitgedingest?
Kyrseltje schreef:Anseltje schreef:Ach, je houd het niet tegen kyrMaar je bent weer uitgedingest?
Uitgedingest?
Anseltje schreef:Kyrseltje schreef:En damn, liefhebbers voor mijn hoofdpijn? Moest net 4 bewerkingen maken voor school.. Maar m'n hoofd is weer klot.e
Had gezegd, dan had ik wel geholpen
Kyrseltje schreef:En damn, liefhebbers voor mijn hoofdpijn? Moest net 4 bewerkingen maken voor school.. Maar m'n hoofd is weer klot.e
Anseltje schreef:Kyrseltje schreef:
Uitgedingest?
Ja hoe heet dat? xD
owjah, koppijn over?
mieske schreef:Kyrseltje schreef:En damn, liefhebbers voor mijn hoofdpijn? Moest net 4 bewerkingen maken voor school.. Maar m'n hoofd is weer klot.e
Moet je vooral achter de pc gaan zitten..
Dat werkt echt bevorderend
mieske schreef:Kyrseltje schreef:En damn, liefhebbers voor mijn hoofdpijn? Moest net 4 bewerkingen maken voor school.. Maar m'n hoofd is weer klot.e
Moet je vooral achter de pc gaan zitten..
Dat werkt echt bevorderend
Anseltje schreef:Ik ben anders ook altijd zo slim hoor
Ik ben vorig jaar écht goed ziek geweest, paasei
Heb toen 2 dagen achtereen geslapen, en toen mocht ik overdag's niet meer slapen van papa
mieske schreef:Ik ga nog even bank hangen met mijn ventjuh en dan slapen..
Ben al wakker vanaf 5 uur vanmorgenDe dag heeft lang genoeg geduurd
![]()
Anseltje schreef:Ja dan zou ik niet weten wat je moet doenGa anders zo ff hektor knuffelen ofzo?
Kyrseltje schreef:Anseltje schreef:Ik ben anders ook altijd zo slim hoor
Ik ben vorig jaar écht goed ziek geweest, paasei
Heb toen 2 dagen achtereen geslapen, en toen mocht ik overdag's niet meer slapen van papa
Ja dat weet ik nog heel goed! Toen ben je ook lang daarna nog heel erg uit je ritme geweest..
Kyrseltje schreef:Anseltje schreef:Ja dan zou ik niet weten wat je moet doenGa anders zo ff hektor knuffelen ofzo?
Ik ga zo even douchen(goed oplettend dat ik niet duizelig word, en als ik moet overgeven zit ik lekker dicht bij de wc) en dan duik ik mijn bedje weer in
Anseltje schreef:Ja daar ben ik ook achter gekomenKyrseltje schreef:Kyr, als ik eenmaal een x slecht geslapen heb 's nachts, dan duurt het weken voordat ik weer normaal kan slapenEcht. Ik heb zo'n klote bioritme om het zo maar te zeggen.
Mijn lichaam leeft daar gewoon op.
maar ik ben een avondmens, 's avonds heb ik alle energie en 's ochtends ben ik niet te genieten
Ticcie schreef:Ik word gelijk genegeerd ofzo..![]()
Nuja, heb wel net nieuwe foto's van Ticcie bij HAW..
[HAW] Atlantic (Haf) @ "dressuur" na dipje