Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Lenexa schreef:Kijk eens wie er gister gewoon super braaf op de trailer stond:
[ [url=m/tbRkR6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Skippy01 schreef:Doortje was heel erg hengstig vandaag. De hele tijd hinniken, drie keer weigeren op de sprong (ze weigert nóóit), en wat traag blijven. Maar uiteindelijk wel lekker gewerkt met haar (maar we hebben het wel laag gehouden, als ze echt omhoog moet, zal ze meer vaart moeten maken en dat zat er vandaag niet in )
[ [url=m/s0Cx6o.png]Afbeelding[/url] ]
Mi_Amore schreef:@Skippy01: moh kijk dat dotje nu dutten Mijn Haf is een held als we alleen de baan op zijn, met een ander paard wordt ze opeens wat onzekerder en moet eerst het andere paard overal over/onder/door. Raar ding.
Ik heb mijn paard nog niet afgeschreven, ik kan haar niet genezen, maar hopelijk wel nog 'soepel en gezond' houden voor héél wat jaren.
@PeerAppel: wat fijn dat ie zo lang heeft mogen uitgroeien voor je hem hebt door gereden!
PeerAppel schreef:@Mi_Amore, precies! Prima doel.
Ik heb hem onbeleerd gekocht vorig jaar. Vorige eigenaar had er nog niks mee gedaan ivm tijd geloof ik. Moet wel eerlijk zeggen dat als ik hem vanaf veulen had gehad, met de kennis die ik nu heb, dat ik hem tot 5 of 6 had laten staan en dan net zo rustig had opgepakt als ik heb gedaan. Maar dat is met de kennis die ik nu heb. 5 jaar geleden wist ik niet wat ik nu weet en had ik hem dus gewoon op 3-jarige leeftijd beleerd.