SaartjeNina schreef:voor mijn verjaardag ga ik een nieuwe cap kopen,
welke raden jullie aan?

Gefeliciteerd!
Ik zou gaan voor een Harry's Horse Challenge, die zijn er in veel kleuren en ook met bling.
Cap is superlicht, voering kan eruit om te wassen, hij ventileert goed en je kan hem handig verstellen!
Voor mij geen andere meer!
Nou, hier even een uitgebreide update:
Vandaag dus met Deborah(romyloverr) en een (oud)stalgenoot gaan rijden. Eerst zouden we met zn vieren gaan, toen ging dat andere meisje niet mee en toen zouden we met een man of 10 gaan, maar de groep was toch te groot dus waren we alsnog met z'n 3en

We hebben eigenlijk alleen gestapt(sorry Deborah, ik merkte dat je het niet fijn vond maar dit was echt even nodig voor andor..) maar andor was voor zijn doen braaf.
Kwamen onderweg ook nog twee aanspanningen tegen van bij ons op stal, dus hij ging daar echt even voor het lint, maar gelukkig bleef hij netjes bij me, super blij dus!
Was echt trots op hem! Hij was zeiknat van het zweet maar dat komt natuurlijk door de warmte + die vacht, maar ook door de spanning en zeker door zijn ademhaling.
Ik merkte toen ik hem opzadelde dat hij al wat pompte om goed lucht te krijgen dus geen seconde getwijfeld en meteen neusnetje erbij gepakt. Dat moet hij nu maar consequent dragen, dan word het wel beter. Hij krijgt nu ook na het rijden(en als ze op de wei staan iedere dag) wat muesli waar ik knoflook en lijnzaadolie bij doe, dat is ook goed voor zn lucht.
Gelukkig gaan ze over anderhalve week al de wei op dus ik ben er op tijd bij