[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

amormylo

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 22:42

ik weet het allemaal ff niet meer, door alle stress zit ik weer aan de medicijnen om rustig te blijven, helpt een beetje

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 23:04

amormylo :(:)

`````````````````````````````````````````
mooie foto`s gezien mooi tuig zeg <3

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 23:33

amormylo héél veel sterkte ermee!
ik zit in een soortgelijke situatie alleen dan met me huis :(
poedersuiker periodes zijn het!!!!!!!!! heel veel sterkte meid

Vandaag zou ik gaan rijden, maar voelde me niet echt goed..
heel erg moe etc.. ga nu morgenavond. Heb er zin in! :)

amormylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 01:49

Miranda zo'n tijd als deze zijn nooit voor herhaling vatbaar..waarom vraag je je dan wel eens af..ik ben er gewoon niet lekker van..misselijk..koppijn..oververmoeid..veel huilen..niet kunnen slapen..medicijnen zorgen er voor dat ik rustig word..maar slapen ho maar en ik mag er al niet te veel van in nemen maar soms heb ik die neiging wel eens..goed slapen en dan echt uitgerust wakker worden na een paar dagen en dan zou ik er zeker weer tegen aan kunnen..maar echt ik ben zo moe..ik blijf door gaan al moet ik me leven geven voor Amor..vechten blijf ik doen voor hem..ze mogen alles van me ontnemen maar van me beesten blijven ze af..iedereen doet soms zo zeiken tegen mij..ruim eens wat beesten op..dan zeg ik, en dan ben ik misschien hard voor sommige die kinderen hebben, ruim jij je kinderen dan op?? Dan zeggen ze waar slaat dat op..mijn beesten zijn mijn kinderen..Lieve mensen ik vecht voor mijn beesten en doe dat zolang ik leef.

Sorry voor dit bericht moest het ff kwijt.
Als het weer goed blijft zit ik vanavond vanaf de rug van Amor van het strand te genieten.
En zeker met de gedachten..dit gaat nooit voorbij Amor je bent en blijft bij mij.
Opgeven doe ik niet zomaar..en ook nu niet..
Lieve Amor je bent en blijft mijn nummer 1 en houd ziels veel van je, het leven is hard, maar met jouw maakt het allemaal wat dragelijker, je beseft misschien niet wat er gebeurd maar weet dat ik alles op alles zet jouw bij mij te houden.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 08:24

Jeetje zeg amormylo, sterkte!!

Ik ga is even bij mn paardje kijken:D! Kijken of ze weer is ligt te luieren.
doeeeidoeei

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 08:32

Aah jongens me oog kan wel ietstje verde ropen dan gisteren maar is nog steeds wel dik en met allerlei kleurtjes. Pipo de clown.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:07

Marlis schreef:
Flurk: Wat heb jij een super mooi bruin tuig:D

dank ben er ook lang na op zoek geweest.
gebruik dit alleen voor de wedstrijden (hou niet zo van poetsen)
rij normaal met kunstof tuig

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:08

amormylo schreef:
voel me zwaar klote en weinig puf om ergens op te reageren.
Ik heb schulden opgelopen en nu wil er een instantie alles op alles te zetten dat Amor verkocht word..NEVER NOOIT NIET HE.

sterkte

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:09

Marlis schreef:
Aah jongens me oog kan wel ietstje verde ropen dan gisteren maar is nog steeds wel dik en met allerlei kleurtjes. Pipo de clown.

tja dat zal nog wel paar daagjes zo blijven
beterschap

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:11

heel veel sterkte met Amor... Ik vind het raar dat een instantie zomaar kan zeggen dat jij je paard moet verkopen... Dat levenrd om te beginnen maar een heel klein beetje geld op, maar wat ze even vergeten is dat er ook emotionele waarde aan zit. En wat ze ook vergeten is dat een leven zonder paarden (voor mij dan) helemaal niet voor te stellen is. En mocht het wel zo ver komen dat ze mijn paard verkocht krijgen doen ik er alles aan hem weer terug te kopen.
Nouja, iig heel veel suc-6 er mee :(:)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:13

Peelie schreef:
heel veel sterkte met Amor... Ik vind het raar dat een instantie zomaar kan zeggen dat jij je paard moet verkopen... Dat levenrd om te beginnen maar een heel klein beetje geld op, maar wat ze even vergeten is dat er ook emotionele waarde aan zit. En wat ze ook vergeten is dat een leven zonder paarden (voor mij dan) helemaal niet voor te stellen is. En mocht het wel zo ver komen dat ze mijn paard verkocht krijgen doen ik er alles aan hem weer terug te kopen.
Nouja, iig heel veel suc-6 er mee :(:)

ik snap dit wel het gaat erom dat je zo min mogelijk uit geeft en alles wat je dan overhoud moet je aan je schuldeisers geven.
Er zijn ook van die tv programma's over
En wij weten dat een paard belankrijk is maar dat maakt voor schuldeisers niet uit die willen gewoon hun geld.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:18

dat snal ik zelf ook, mijn ouders hebben het ook niet makkelijk gehad, en soms staat de deurwaarder hier nog... Gelukkig staan Mara en Nash op mijn naam. Ik ben al 18, dus ik val daar een beetje buiten zeg maar. De enege die ze zouden kunne verkopen is Matador. Die is van mijn ouders, maar is nooit op naam gezet, die staat dus nogsteeds op naam van de fokker.
Mijn vriendje heeft ook schulden, maar is er nu het laatste half jaar heel erg goed uit aan het kruipen :D Een beetje mede dankzij mij, als ik een beetje ego mag zijn :oo

over mijn vriendje trouwens, mijn vader heeft echt een super mooie foto gemaakt van hem!!! ik zal zo uploaden kunnen zullie allenmaal zweimelen en kwijlen :P Ik waarschuw dus alvast, hou er een groooote kwijlbak bij!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:33

Afbeelding
<3 8-) :o :9 :):) +:)+ :~ :~ O:)
haha :P

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 10:21

mooie foto
dit is mijn bijna man we gaan trouwen maar eerst verhuizen
Afbeelding

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 11:29

ja he :D

Ik zag hem, en nu wil ik hem in mijn (nu nog) lege fotolijstje :D

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 11:52

Net eeen heeeerlijke lange wandeling gemaakt met nog twe stalgenoten, aantal keer verdwaald haha maar ze was heeeel braaf.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:23

horsii schreef:
Net eeen heeeerlijke lange wandeling gemaakt met nog twe stalgenoten, aantal keer verdwaald haha maar ze was heeeel braaf.

verdwaald?????
in Midden Delftland????????

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:23

Peelie schreef:
ja he :D

Ik zag hem, en nu wil ik hem in mijn (nu nog) lege fotolijstje :D

:D :D :D :D :D

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:25

Hey,
Mocht iemand ooit dit hoofdstel in maatje cob tegen komen, willen jullie het dan aan me melden ?

Afbeelding
Het hoofdstel heeft de naam : Zparkel Hoofdstel
Niet bij de firma Didaan, daar heb me bestelling geanuleerd, zit nog steeds op me hoofstellen te wachten, eindelijk na een week weer een maitlje ontvangen, heb heb nu dus me bestelling genanuleerd en wil me geld terug, ga wel ergens anders shoppen waar ze wel op voorraad zijn.

Ik ga nog een half uurtje door werken en dan lekker naar huis, lees vanmiddag / vanavond wel bij.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:27

amormylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:35

ik ga heerlijk uitwaaien en zwemmen op amor zijn rug vanavond

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:43

Jeetje Gail, hij heeft echt hoog kwijl gehalte :P Super mooie foto!
Balen Jolanda.. als ik hem ooit tegenkom zal ik gillen..

Zal nog ff je topic kijjken en dan moet ik gauw naar het werk :P

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:47

amormylo schreef:
ik ga heerlijk uitwaaien en zwemmen op amor zijn rug vanavond

waar?????

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:49

amormylo schreef:
Miranda zo'n tijd als deze zijn nooit voor herhaling vatbaar..waarom vraag je je dan wel eens af..ik ben er gewoon niet lekker van..misselijk..koppijn..oververmoeid..veel huilen..niet kunnen slapen..medicijnen zorgen er voor dat ik rustig word..maar slapen ho maar en ik mag er al niet te veel van in nemen maar soms heb ik die neiging wel eens..goed slapen en dan echt uitgerust wakker worden na een paar dagen en dan zou ik er zeker weer tegen aan kunnen..maar echt ik ben zo moe..ik blijf door gaan al moet ik me leven geven voor Amor..vechten blijf ik doen voor hem..ze mogen alles van me ontnemen maar van me beesten blijven ze af..iedereen doet soms zo zeiken tegen mij..ruim eens wat beesten op..dan zeg ik, en dan ben ik misschien hard voor sommige die kinderen hebben, ruim jij je kinderen dan op?? Dan zeggen ze waar slaat dat op..mijn beesten zijn mijn kinderen..Lieve mensen ik vecht voor mijn beesten en doe dat zolang ik leef.

Sorry voor dit bericht moest het ff kwijt.
Als het weer goed blijft zit ik vanavond vanaf de rug van Amor van het strand te genieten.
En zeker met de gedachten..dit gaat nooit voorbij Amor je bent en blijft bij mij.
Opgeven doe ik niet zomaar..en ook nu niet..
Lieve Amor je bent en blijft mijn nummer 1 en houd ziels veel van je, het leven is hard, maar met jouw maakt het allemaal wat dragelijker, je beseft misschien niet wat er gebeurd maar weet dat ik alles op alles zet jouw bij mij te houden.

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt.... ik heb nu al een paar week dat mijn rug helemaal vast zit, gewoon door alle spanning!
Maar gelukkig heb ik net werk gevonden dus hopelijk lukt het ons om er weer uit te klimmen.. Nogmaals veel sterkte en geniet
van de rit naar het strand vanavond meid!

@Marlis: Hopelijk is je oog weer snel normaal meid!!

@Peelie: Erg mooie foto!! En heb gereageerd in je topic hoor :D ! Wat een geweldige haf heb je ook <3

@suus_elviera: Wat leuk zeg dat jullie gaan trouwen! Veel geluk saampjes!

@horsii: dat is ook wat, verdwalen :+ .. Ach, als je het maar leuk en gezellig hebt gehad toch :D
zo beleef je nog eens wat hihihi

@Freya: als ik hem tegen kom hoor je het gelijk van me :j

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:52

Hallo allemaal,

ben ik ook weer eens, ik had niet zoveel tijd om alles te lezen en te reageren dus ik heb meegelezen en even gepauzeerd van bokt.

Gail; je topic van Nash is leuk, zal zo nog even reageren maar had m gisteren geloof gekeken al.
Marlis; Balen van je oog zeg!
Flurk; Mooie foto's van je haf zeg, vind het een aansprekend dier!
Amormylo; Sterkte!
Suus; Binnekort verhuizen met Elvira, spannend hoor!
Suusasuus; ook verhuizen!

Nou verder heb ik het niet onthouden!

Vandaag is de chiropractor bij Wenner geweest en oh wat ben ik blij dat ik dit heb gedaan zeg!
In vergelijking toen ik Wenner kocht merkte ik al veel verschil in zijn manier van lopen, toch bleef ergens een naar stemmetje tegen mij zeggen dat ik er iets mee moest. Ik heb een foto reading laten doen, waaruit kwam dat hij misschien wel een last van zijn bekken kon hebben. Hij heeft bach druppels gehad, omdat hij heel veel spanning in zijn lijf had en heel loperig werd.
Nouja ik kreeg van een vriendin een tip over haar, dus ik dacht; niet geschoten is altijd mis.
Zij vond hem op het harde nog steeds kort. Toen is ze hem gaan behandelen en er stonden wervels scheef, achter elkaar een aantal en dan de ene naar links en de ander naar rechts. Dat vond ze heel apart. Ook bij zijn heiligbeen zat het nodige scheef en vlak achter zijn oren. En jawel, het bekken. Over 6-8 weken komt ze weer langs om te kijken hoe het nu gaat. Ze vond hem nog erg jong ogen voor zijn leeftijd, een beetje puppie achtig, en dat klopt ook wel.
Wenner is heel erg braaf geweest, en nu mogen we de eeste 3 dagen alleen maar stappen en daarna langzaam opbouwen. Ben heel erg benieuwd maar ook heel erg opgelucht dat ik dit heb gedaan.