Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:heel veel sterkte met Amor... Ik vind het raar dat een instantie zomaar kan zeggen dat jij je paard moet verkopen... Dat levenrd om te beginnen maar een heel klein beetje geld op, maar wat ze even vergeten is dat er ook emotionele waarde aan zit. En wat ze ook vergeten is dat een leven zonder paarden (voor mij dan) helemaal niet voor te stellen is. En mocht het wel zo ver komen dat ze mijn paard verkocht krijgen doen ik er alles aan hem weer terug te kopen.
Nouja, iig heel veel suc-6 er mee
amormylo schreef:Miranda zo'n tijd als deze zijn nooit voor herhaling vatbaar..waarom vraag je je dan wel eens af..ik ben er gewoon niet lekker van..misselijk..koppijn..oververmoeid..veel huilen..niet kunnen slapen..medicijnen zorgen er voor dat ik rustig word..maar slapen ho maar en ik mag er al niet te veel van in nemen maar soms heb ik die neiging wel eens..goed slapen en dan echt uitgerust wakker worden na een paar dagen en dan zou ik er zeker weer tegen aan kunnen..maar echt ik ben zo moe..ik blijf door gaan al moet ik me leven geven voor Amor..vechten blijf ik doen voor hem..ze mogen alles van me ontnemen maar van me beesten blijven ze af..iedereen doet soms zo zeiken tegen mij..ruim eens wat beesten op..dan zeg ik, en dan ben ik misschien hard voor sommige die kinderen hebben, ruim jij je kinderen dan op?? Dan zeggen ze waar slaat dat op..mijn beesten zijn mijn kinderen..Lieve mensen ik vecht voor mijn beesten en doe dat zolang ik leef.
Sorry voor dit bericht moest het ff kwijt.
Als het weer goed blijft zit ik vanavond vanaf de rug van Amor van het strand te genieten.
En zeker met de gedachten..dit gaat nooit voorbij Amor je bent en blijft bij mij.
Opgeven doe ik niet zomaar..en ook nu niet..
Lieve Amor je bent en blijft mijn nummer 1 en houd ziels veel van je, het leven is hard, maar met jouw maakt het allemaal wat dragelijker, je beseft misschien niet wat er gebeurd maar weet dat ik alles op alles zet jouw bij mij te houden.