xLariss schreef:HAFxGEK schreef:Okee laatste keer dat ik het zeg, ik wil graag nog foto's voor pag 480, van je Peerd en van je zelf.
Ik had toch al gestuurd eh?
git mag het ook een rijfoto zijn (heb ik al een paar x gevraagt
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xLariss schreef:HAFxGEK schreef:Okee laatste keer dat ik het zeg, ik wil graag nog foto's voor pag 480, van je Peerd en van je zelf.
) Naomi_Haffie schreef:AARGH .. ik weet dus echt niet wat ik moet doen,
of naar fjord hest gard [ ze hebben daar alleen maar fjorden dus moet even vragen of ik met m'n haf er ook in mag]
of zonder paard naar manege gasselte.. omdat laura al heeft ingseschreven
of.. helemaal niet en dan kan ik vragen of ik op ponyclub mag.. maar ik kan toch ook gewoon vragen voor ponyclub én kamp.. ik betaal het toch allemaal zelf
Roma_4ever schreef:xLariss schreef:
git mag het ook een rijfoto zijn (heb ik al een paar x gevraagt)
Jotee schreef:Heb ik wat gemist?
HAFxGEK schreef:WHAAA IK MAG EEN JAS KOPEN![]()
ben jijdat op die foto an?
Vianne 1x een hupseltje, sammetje een paar x maar dat was gelukkig maar laag
Anseltje schreef:Jotee schreef:Heb ik wat gemist?
foto's van jou, je paard sturen naar Gitta [ HAFxGEK ]
vergeet ik ook niet snel.
[/quoto]
Babsie_Flash schreef:@Karin ik zag dat Judith mij filmde op Donja, mag ik dat filmpje ook??? Zou ik heel leuk vinden!!Als ze die op CDrom brandt moet je maar zeggen hoeveel het kost! Kom ik de CDrom wel halen
Vraag me niet hoe.
Ik heb één keer op een behoorlijk steigerend paard gezeten die achteraf pijn bleek te hebben. Het arme ding. 
Jaaa ik heb braaf bijgelezen ,maar reageer niet op alles want dat duurt te lang.
Nog 52 pagina's!
Jotee schreef:Ja dat snap ik. Ik neem aan voor het nieuwe topic?!
Hier ben ik volgens mij helemaal overheen gelezen!
_karin_ schreef:Babsie_Flash schreef:@Karin ik zag dat Judith mij filmde op Donja, mag ik dat filmpje ook??? Zou ik heel leuk vinden!!Als ze die op CDrom brandt moet je maar zeggen hoeveel het kost! Kom ik de CDrom wel halen
Komt wel goed, Judith doet het eerst op DVD en dan moet ik het zien om te zetten.Vraag me niet hoe.
Die stipjes rijbroek.Ik heb één keer op een behoorlijk steigerend paard gezeten die achteraf pijn bleek te hebben. Het arme ding.
BLUGH! Ik moet weer bezig. Klets ze!Jaaa ik heb braaf bijgelezen ,maar reageer niet op alles want dat duurt te lang.
Nog 52 pagina's!
Babsie_Flash schreef:knabbelgirl schreef:
haha op van baalen 1 dag met 1¼ baal
Dat zal best! Hoeveel paarden hebben ze daar wel niet staan?
Anseltje schreef:HAFxGEK schreef:WHAAA IK MAG EEN JAS KOPEN![]()
ben jijdat op die foto an?
Neeh godzijdank, gelukkig is bij mij nog nooit zo hoog gesteigerdVianne 1x een hupseltje, sammetje een paar x maar dat was gelukkig maar laag

Jotee schreef:Ik ga slapeeeeeeeeeeeeeen! Adios amigos!![]()
Oh, ik heb trouwens m'n foto's al verstuurd!
Naomi_Haffie schreef:emma , het is wel dat ik met en zonder trailer erheen kan.. maar omdat het diesel olie is .. is het super super duur.. heen rijden kost dan 100 euro.. en terug ook .. dus dat vinden me ouders té veel geld
HAFxGEK schreef:Ja yvank is goed
heb gestuurd
mieske schreef:Ik heb een keer 6 friezen ingereden in 1 zomer..
Eentje vergeet ik nooit meer..
Die deed zijn kop tussen zijn benen en vloog met 4 benen de lucht in.. Net zolang totdat ik eraf lag, om vervolgens nog 5 minuten zonder mij door te gaanToen ben ik er weer opgestapt, toen probeerde hij het weer.. Maar ik kon zijn hoof optijd omhoog trekken, en daarna heeft hij het niet meer gedaan
![]()
MAar fijn was het niet, ik had een hele blauwe boven arm
Maar bij vianne was het gewoon pure angst, dat weet ik zeker.