dlientjuh schreef:ja en jij heb de hele nacht niet geslapen
ja poedersuiker beesten
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:ja en jij heb de hele nacht niet geslapen
Kyrseltje schreef:Ik lig
TjelleBieb schreef:Ik ga daarna nog niet slapen Dien, jij ook niet?
Btw, druk bezig met downen, en die rotPC wil niet sneller, dus duurt een halfuur als ik van ene naar andere 'kanaal' kan zappen.
TjelleBieb schreef:Ik ga daarna nog niet slapen Dien, jij ook niet?
Btw, druk bezig met downen, en die rotPC wil niet sneller, dus duurt een halfuur als ik van ene naar andere 'kanaal' kan zappen.
Kyrseltje schreef:Stomme gosert. Hij smsde 3kwartier geleden dathij over half uur zou komen. Die is zeker in slaap gevallen.
Denk dat ik zo ga slapen..
dlientjuh schreef:valeriaan van een bepaald merk of niet?
dlientjuh schreef:Ik heb hele erge moeite met inslapen... lig uren te rollen bollen voordat ik slaap ¬¬
dlientjuh schreef:Kyrseltje schreef:Stomme gosert. Hij smsde 3kwartier geleden dathij over half uur zou komen. Die is zeker in slaap gevallen.
wat hebben die kerels toch vandaag
Kyrseltje schreef:dlientjuh schreef:valeriaan van een bepaald merk of niet?
Nee, een natuurlijk middeltje dat er voor zorgt dat je in stressende momenten tot rust komt. En vaak kan een mens niet slapen door stress, zo ook ik..werkt bij mij erg goed
Kyrseltje schreef:Stomme gosert. Hij smsde 3kwartier geleden dathij over half uur zou komen. Die is zeker in slaap gevallen.
TjelleBieb schreef:dlientjuh schreef:Ik heb hele erge moeite met inslapen... lig uren te rollen bollen voordat ik slaap ¬¬
Oftewel, zelfbevruchting.
dlientjuh schreef:Kyrseltje schreef:Stomme gosert. Hij smsde 3kwartier geleden dathij over half uur zou komen. Die is zeker in slaap gevallen.
wat hebben die kerels toch vandaag
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:Stomme gosert. Hij smsde 3kwartier geleden dathij over half uur zou komen. Die is zeker in slaap gevallen.
dan sms je hem
dlientjuh schreef:TjelleBieb schreef:Oftewel, zelfbevruchting.
och hou toch je mondhihi
jij kwam er zelf mee
het verschil tussen zelfbevruchting en bevrediging is nog al moeilijk he