Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nathalie83 schreef:ff vraagje tussendoor.. ben de laatste tijd veel bezig met zonder zadel rijden.. ivm zit. nou kom ik al eenpaar keer deze tegen
http://www.aleashop.be/details.asp?lang ... ID=537646#
Heeft er iemand ervaring mee?? zoja wat is jullie ervaring??
Ik ben aan het twijfelen of ik me aan zal melden. Ik merk dat ik steeds minder tijd heb, en als ik toch niet post moet ik me mss ook maar niet aanmelden. 
Wel fijn materiaal maar ze zien er wel huge uit vind ik. Die onderste is idd duur. Als ik een barebackpad zou kopen zou ik zo'n emiel voest geval kopen:
vin het ook beetje jammer als al m'n verjaardagsgeld in 1 klap weg is..
K ga eerst maar een ff me bed opzoeken en er een nachtje over slapen
levitrol schreef:1. Nathalie83 & Nathalie
2. Freya & Jolanda
3. naomimak& naomi
4. _Laura__& Laura
5. Angela_ & Angela
6.monique22 & monique
7. chipieke & Saskia
8. Joopiexx & Jody
9. Isabell & janise
10.VivaLaVida & Rose
11.ArlandoO & Danielle
12. Stravero & Evelien
13. Mystique04 & Elisa
14. Hiphopje & Jeanne
15. Peelie & Gail (pony's Mara en Matador en een uk in Mara's buik )
16. Melody93 & Michelle
17. levitrol & Kim
18. Silfie 35 & Henry
19. Themba & Maayke
20. Smartie & Elise
Nu klopt die weer geloof ik[/quote]
)
Je hebt het overleefd 

Ik heb daar al héél wat gekocht (zadel, touwhalsters, leading rope, stick and string etc) en ik heb voor alles minder dan de normale prijzen betaald
Supereerlijke mensen ook daar trouwens! Toen ze mijn zadel zijn komen passen waren ze mijn singel vergeten, heb hem op dinsdagavond betaald en donderdag had ik hem al binnen
Hinke schreef:Die eerste heb ik ook bij de divoza gezienWel fijn materiaal maar ze zien er wel huge uit vind ik. Die onderste is idd duur. Als ik een barebackpad zou kopen zou ik zo'n emiel voest geval kopen:
http://www.emielvoest.nl/hst/e05v30a/emvoest.nsf/Shop/9A4FDC23C80AA4FEC12572C9003FA602?OpenDocument
Die heb ik op horse event gezien en die zijn ook lekker zacht (maar ook superduur)
(waar ik gewoon écht geen tijd voor had vanochtend)