Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mieske schreef:HAFxGEK schreef:Kút,
Hoezo K*t ?
HAFxGEK schreef:Naomi_Haffie schreef:
uw winkelwagen is leeg
Naomi_Haffie schreef:ja staat mooi, ik heb die bandages net weggegeven aan een vriendin van me
Jotee schreef:Naomi_Haffie schreef:ja staat mooi, ik heb die bandages net weggegeven aan een vriendin van me
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
mieske schreef:Mijn Willy doet het ook niet..
Maar het paard wat ik berijd voor iemand anders..
Maar ik denk dat het ook gewoon uitproberen is..
Ook krijg ik net te horen van de vriendin van de eigenaresse dat hij dit altijd heeft gedaan![]()
![]()
Ze rijd altijd met tiedeman ofzo.. Ik heb in de 29 jaar dat ik paardrijd, zoveel paarden ingereden en zadelmak gemaakt en nooit met die hulp teugels hoeven rijden..
Ik blijf gewoon stug doorgaan, hopelijk word het minder.. Want aan het einde had ik hem toch mooi rond en voorwaarts voor elkaar..

Jasia schreef:Sorry, ik kan niet blijven maar ik MOET het even kwijt.
Vandaag Anneloes voor het eerst gelongeerd na de behandelingen, en ook voor het eerst dat ze met touwtjes werd gelongeerd. En ze liep súper! Heerlijk los & ontspannen!!
Ook helemaal geen gekloot toen ze op rechts moest, super gewoon!
Ben trots
Ik plaats morgen wel wat foto's
Nu ga ik weerDoeii
mieske schreef:Ik had geen les hoor haha.. dat had ik gisteren met mijn hafje..
Dit is een paard van ergens in de 170van 4 jaar oud..
En de eigenaresse is bang voor hem, kwam steeds minder en toen helemaal niet meer.. En nu staat hij te koopEr werd ook niks meer mee gedaan, en als er dan kopers waren. Moest hij maar even netjes lopen met als gevolg dat hij ging staken, steigeren en bokken !
![]()
En dan vervolgens weken niks meer tot de volgende kopers komen kijken
Babsie_Flash schreef:Jotee schreef:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
ik snap alleen niet waar het over gaat 

knabbelgirl schreef:mieske schreef:Ik had geen les hoor haha.. dat had ik gisteren met mijn hafje..
En de eigenaresse is bang voor hem, kwam steeds minder en toen helemaal niet meer.. En nu staat hij te koopEr werd ook niks meer mee gedaan, en als er dan kopers waren. Moest hij maar even netjes lopen met als gevolg dat hij ging staken, steigeren en bokken !
![]()
hmmm, ik haat paarden die steigeren, levensgevaarlijk!

Vn sunny eentje, en van een zwart paard 
Ze was eerst zo aan het dreigen, toen gaf cait dr een klap op dr kop en hop vianne ging de lucht in
Gelukkig heeft cait wel ervaring met steigeren, maar ik was me toch een partijtje geschrokken toen
..
knabbelgirl schreef:mieske schreef:Ik had geen les hoor haha.. dat had ik gisteren met mijn hafje..
![]()
hmmm, ik haat paarden die steigeren, levensgevaarlijk!
is ook zo.. Ik zie het gelukkig snel genoeg, zodat hij bij mij niet echt de kans krijgt om te steigeren..
Babsie_Flash schreef:Roma_4ever schreef:nou mijn haf is niet groot en dik maar toch echt 500
edit op een weegbrug en een kwpn (ook op weegbrug) is echt 700
Yvanka weet je dat dat roze halster bij Wianda op het laatste gaatje NET past?
Is het een cob maat? Ik heb voor Wianda en Flash altijd fullGirlgamer schreef:Zo en nu ga ik naar stal. Gaat er iemand mee buiten rijden?![]()
Ja ik!!!
Anseltje schreef:Dat is 't zeker ja
Iemand op stal had een paard, en die ging steigeren zo gauw je 'm oppakte/aanpakte. En hoog
Op boktwiki > steigeren staat die foto.Vn sunny eentje, en van een zwart paard
Vianne heeft het tegenwoordig ook uitgevonden.Ze was eerst zo aan het dreigen, toen gaf cait dr een klap op dr kop en hop vianne ging de lucht in
Gelukkig heeft cait wel ervaring met steigeren, maar ik was me toch een partijtje geschrokken toen
..
'Cait, cait.. blijven zitten!!!!' ik helemaal in paniek
geen pretje.
mieske schreef:knabbelgirl schreef:
hmmm, ik haat paarden die steigeren, levensgevaarlijk!is ook zo.. Ik zie het gelukkig snel genoeg, zodat hij bij mij niet echt de kans krijgt om te steigeren..
dat kop gooien is ook niet echt fijn, als je ineens zo'n groot hoofd op je af ziet komen
Ticcie schreef:Ik word gelijk genegeerd ofzo..![]()
Nuja, heb wel net nieuwe foto's van Ticcie bij HAW..
[HAW] Atlantic (Haf) @ "dressuur" na dipje
anders had ik een gebroken neus ofzo
Anseltje schreef:Mariska, ik vind dat gewoon eng als paard met kop begint te slaan. Heb 't 1x meegemaakt, ik kon toen zo die neusgate inkijkengeen pretje.
is zeker geen pretje !