Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb ze even in een aparte map in de mail gezet. Zal maar eens verderwerken aan dat ding
Heb eigelijk nog maar van 6 mensen foto's ontvangen, maar van nog minder een foto van zichzelf
Maarja eigen paard is gewoon duur..
Nathalie83 schreef:@ monique22, Kopen is voor mij ook geen optie.. dan dat financieel niet trekken.. En Levera is een leuk lief en super leerpaard maar zou haar niet als eigen paard kiezen.. onze karakters klikken niet wat dat betreft.. dan zou ik voor Nora gaanMaarja eigen paard is gewoon duur..
Wat een prachtig mannetje Blonde_007
blonde_007 schreef:Hallo, mag ik ook weer meedoen hier ??
Ik ben Nienke , ben 18 jaar en ik heb een bijna 3 jarige haflinger. Hij heet Winner, en hij is heel stoer !!!
voor foto's moeten jullie maar even hier kijken..
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1100335
heb ik idd ook wel eens aan gedacht, een paard delen.. maar das ook nog best lastig.. moet je wel precies dezelfde denkwijze hebben qua omgang.. Ik ga maar gewoon opzoek naar een rijke vent
ooit zal er een eigen paardje komen.. maar nu nog niet.. misschien kun je meeverhuizen met je verzorgpaard.. wie weet vind de toekomstige eigennaar het wel fijn dat er iemand is die het paard goed kent...