. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
Daar ben je dan weer!
Gefeliciteerd met de 71,4% voor nederlands!
SmeeJ schreef:Goedzo xenia.
Ik ben slapen hoor, tot morgen
Babsie_Flash schreef:zo... nog even een paar foto's uploaden...
Hier nog één van een hele vieze Misty vandaag...
ons varkentje
http://i189.photobucket.com/albums/z177 ... 7dec07.jpg[/img]
lotteluvah schreef:

Hilde_q schreef:ik heb nog een zwart dekje die van HH met die roze bies die ik voor Moon mee neem
Scheelt voor haar de helft van de prijs
lotteluvah schreef:Jemig ik ben net terug van stal.
Wat een paasei bende
Gelukkig zijn de daders gepakt!

pijn in dr buik komt vast van de spanning
)
HAFxGEK schreef:
Naomi_Haffie schreef:en gitt leuke foot
SmeeJ schreef:Zie mijn avater
Ticcie schreef:Vanaf nu kan ik eindelijk terug naar het topic komen!![]()
IK wil niet stout zijn, maar 'k vrees dat ik niet het hele topic zal doornemen maar vanaf het volgende terug vanaf pagina 1 zal meezijn.. Is dat goed? Want moet eigenlijk alles doorlezen, en 'k ga men best doen wat mee te zijn, maarja..
Exames zijn gedaan! Heb 71,4% vo Nederlands dus ben ik wel trots op!
Hoe is het hier nog? Heb het zo gemist, het kletsen enzo!!!
TjelleBieb schreef:TjelleBieb schreef:Hallo.
Rotdag gehad, vertel het straks wel.
Ben nu ff bijlezen.
Oké, me dag ging dus zo goed als klôte.
Had me wekker om 6uur, 7uur en kwart over 7.
Moet om kwart voor 9 op me stage zijn, alles even bespreken wat we die dag moeten doen (Conclusie dus altijd: opruimen wegens de 70%korting in de hele winkel.) en om 9uur gaat de winkel open, en er staan altijd al klanten op de deur te bonken, al je 2min. te laat opgaat beginnen ze al te zeîken.
Nouja, ik verskoot me rot vanmorge, in 1x me bed uit gesproken, zag ik dat het ÁL half9 was, en ik moest er om kwart voor 9 zijn.
Ik me beeldscherm aan, ondertussen alles doen, gerace't voor me langzalze-leventje.
Ondertussen de zinnen "KÛTZOOI IK HEB ME VERSLAPEN!" verzonden aan Viet en Gitta. (valt me weer mee dat me toetsenbord nog leeft)
Krijg je zo'n reactie van Viet: 'Joh, daar maak jij je toch nooit druk om?
Tjelsie: 'NEE! als ik naar school moest niet nee, maar ik heb nu stage!'
Ik gerace't voor me leven, rij ik om kwartvoor9 (Ja, ineens was het nogmaar kwartvoor9, terwijl ik het gevoel had dat ik al 3kwartier verder was.)
Rij ik net voor de bocht (om de bocht staat de scapino) komt me baas voorbij gereden op d'r brommertje, en ik met een verbaasd hoofd: 'WOOTH! ik ben nog optijd.'
Nouja, ging dus behoorlijk klôte, alleen maar opgeruimt (iedereen trouwens, maar het is gewoon kût om te weten dat je de hele tijd moet opruimen, met het idee dat je nog tot 6uur moet.)
Eindelijk 1uur, ik had een uurtje pauze (tot 2uur) dus ik ging klasgenootje zoeken (Tim, loopt stage bij de Zeeman 2min. lopen verderop) is hele Tim pleite?
Ik nog een (zijn standaard) rondje gelopen, langs de broodjes-boer waar die altijd pizza broodje haalt, langs de Vomar want daar haaltie een flesje cola, en langs de Blokker want, daar werkt een oudklasgenootje. (Glen, ja EsUm die gozer die jij zo lekker vond/vind.)
Oké wacht, even een peukie.
Hele Tim niet gezien?
Kwart voor 2 weer binnen, er stonden 5mensen in de winkel, en ik had in me solo pauze?ook weer zoiets..
Maarja, moest ik maar gaan afwassen (IN ME PAUZE!) me hoofd wou niet meer, en bij de gedachte van schoenendozen werd ik al misselijk.
Opgeruimt, opgeruimt, opgeruimt, opgeruimt.
Half4, zegt me baas 'Ja Ria, wil je morgen even een paar koters naar de schoenenmaker sturen, ik wil schoenen kopen maar ze zijn stuk.'
Dus ik met een bigsmile 'Waar zit die schoenenmaker, dan ga ik wel even!' Nou, in middenwaard, en daar liep me beste vriendin stage in de Zeeman.
Halfuur gelûlt, haar filiaalmanager helemaal pissed terwijl ze wel gewoon hard door werkte?
En omdat ze 'niet antwoorde'.
(Me beste vriendin is aan 1 oor doof, en de andere is slechthorend, en dat WETEN ZE DAAR! en alsnog maken ze er een groot probleem van.)
Langs andere klasgenoten geweest in het winkelcentrum, heb mensen gezien die ik al jaren niet gezien heb, was heel leuk maarja, balen dat ik zo weinig tijd had, want ik moest weer naar die (!@#$^!) stage.
Ik weer terug op me brommer, ijskoud, geen sjaal wel handschoenen, gaan 2 van die rotkoters keihard achter me fietsen?dus ik vollop in de rem, gaan ze lachen.
Kom ik terug, ging de tijd zooooooooooó fawkinn' langzaam, gewoon níét leuk meer, ik moest achter de kassa helpen inpakken, maar Justin (assistente filiaalmanager) wou daar blijven staan terwijl hij eigelijk op de herenafdeling (schoenen) moest.
Moest ik op die afdeling
Al stinkmodder dozen van de bovenvoorraad afgesjeest, pisnijdig want al die mensen gingen 100x hetzelfde vragen:
'Zijn deze schoenen ook 70% korting?'
'Ja mevrouw, de hele winkel is 70% korting!'
(er hangen maar 500posters met koeienletter "70% kassakorting op alles!")
'Owjaa? ook de ski-kleding boven?'
'Ja mevrouw, óók de ski-kleding boven..'
'Ow, en de sport schoenen dan?'
'-Woede komt op, Tjelsie loopt rood aan- JA, de h.e.l.e. w.i.n.k.e.l. is 7.0.%.k.o.r.t.i.n.g!'
Jesuschrist.
UITEINDELIJK 6uur!
Verlost, en morgen weer.

HAFxGEK schreef:VIÉEEEEETTT
BIAAAAAAAANNCCC
Ticcie schreef:Vanaf nu kan ik eindelijk terug naar het topic komen!![]()
IK wil niet stout zijn, maar 'k vrees dat ik niet het hele topic zal doornemen maar vanaf het volgende terug vanaf pagina 1 zal meezijn.. Is dat goed? Want moet eigenlijk alles doorlezen, en 'k ga men best doen wat mee te zijn, maarja..
Exames zijn gedaan! Heb 71,4% vo Nederlands dus ben ik wel trots op!
Hoe is het hier nog? Heb het zo gemist, het kletsen enzo!!!

SmeeJ schreef:Hooooi
Naomi_Haffie schreef:wij gaan ook meestal naar de kerk met kerst
Naomi_Haffie schreef:in de vakantie's gaan eigenaren van haff, altijd op vakantie met de kinderen [ wintersport ] in die tijd let *Jody altijd op de dieren en die moet de paarden enzo doen.. vorige vakantie [ de zomervakantie doet ze niet gelukkig ! ] was zij er ook, en dan rijd zij haffie ook[ Normaal komt ze er NOOIT ! ] en dan zegt ze van jaaa ze wou de hele tijd crossen en dit en dat, ik dacht bij mezelf yeshh sure
![]()
nou , toen was mirra een keer gek geworden [ buiten in de bak ] zij naar binnen gedaan want ze was echt vet druk [ denk dat ze iets van 16 ,17 is.. ? ] maar toen op een geven moment, belde rineke op naar me moeder.. dat *jody het niet fijn vond als wij er waren en blabla.. nou en toen mochten we dus die hele vakantie niet meer komen... en nu komt er dus weer een vakantie aan.. waar zei dus weer op de pony's let en alles..
maar éigenaresse.. die heeft tegen ons gezegt, ja ik zal eens goed met *Jody praten, of jullie haffie gewoon kunnen blijven doen, want jullie gaan harstikke goed met elkaar [ haffie , en ik. ] maar ze vreest dat linda gewoon née zeg..
vind het gewoon vet kút , mischien denken jullie ach das niet zo'n probleem maar ik vind het gewoon echt niet leuk,
* jody is dus schuilnaam![]()
xLariss schreef:Wat poedersuiker voor je zeg naoom!
Hoop dat jij haf gewoon mag doen.
Anseltje schreef:Tjelss het weer inspiratie voor nieuw onderschrift??
wat vnden jullie, zal ik topic maken of nietwant ik durf niet..
SmeeJ schreef:&
leuke foto's HAFxGEK schreef:begin nou niet over m'n neus
kekaro schreef:
Naomi_Haffie schreef:ik niet![]()
ik wil ook een navelpiercing! maar ik durf t niet
Monica_86 schreef:Haaaaaaaj.... nog iemand wakker??
Ik ben ff bijlezen
trouwens ME BROERTJE IS GESLAAGD VOOR ZN RIJBEWIJS vanochtend!! 1e keer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Babsie_Flash schreef:zo... nog even een paar foto's uploaden...
Hier nog één van een hele vieze Misty vandaag...
ons varkentje

lotteluvah schreef:
Babsie_Flash schreef:Hier mijn nieuwe zadel trouwens:
Tinkelbell schreef:*klopt voorzichtig aan
héél lang geleden hier actief geweest, toen weer een tijd niet, en toen weer wel een beetje, en zou het nu wel weer gezellig vinden om mee te komen kletsen.
Als het mag?
Voor de mensen die mij niet kennen:
Pris, 19 jaar, wonende in Groningen, opleiding tandartsassistent (not 3 weken en dan eindexamens), Haflo Rosanne, 14 jaar.
Pony;
Girlgamer schreef:Babs: http://www.mylerbits.com
kelcy schreef:ik meld me ook even aan!!
ik heb sinds oktober een halfinger veulen mr wilson
voor foto's zie profiel![]()
zelf ben ik 23 jaar en kom uit boxtel
en heet annika(ook wel makkelijk om te weten )
ik lees al regelmatig mee maar omdat ik niet ontzettend veel bok ivm werk heb ik niets laten weten maar omdat het toch wel heel gezellgi was vandaar de reactie![]()
dus ik ga zo vaak als ik kan lekker mee kletsen![]()
als jullie dat goed vinden
Girlgamer schreef:Hilde!! Bianca!!
Ik heb jullie nodig!!
HAFxGEK schreef:VIÉEEEEETTT
BIAAAAAAAANNCCC

Whahahahahahha. «