Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:Lous schreef:Euh 55 dus. Maarre AN, ik weet dus nie hoe je quotes moet plaatsen en heb aan Dorien gevraagd of zij dat wilde doen. Maar ze heeft er dus nog geen tijd voor gehad. Dus als het nieuwe topic moet komen en het is nog niet klaar...
Tsja jammer dan maar geen quotes, hebben het allemaal een beetje druk
makkelijk zat...
je doet quote bij een leuk bericht
kopiert hem en plakt hem in een word bestand..
enzovoort
Jasia schreef:Ben het helemaal met je eens Babs
Of je nou staat te springen, of met je hoofd schudt..?
Jasia schreef:Hilde..? Uit het topic..?
Ik geloof dat ik iets gemist heb
Babsie_Flash schreef:Hallo Maxie lover! Wat is eigenlijk JOUW naam?Mooie foto's hoor! Geweldig zo aan het strand...
Babsie_Flash schreef:Nog een Anne! Hmmm, dan wordt het wel Anne-Sophie.. of een bijnaam natuurlijk
Babsie_Flash schreef:Ik heb 1x met mijn eigen Haflinger aan het strand gereden. Bij de Wassenaarse Slag. Heel erg mooi daar! Alleen erg mul die ruiterpaden.
lotteluvah schreef:We hadden woensdag een feest bij iemand met alle Polen enzo. En ik was met een paar een beetje heel erg aangeschoten. En er was een leraar ff komen kijken en die heeft best veel gezien. Nu kan ik het hele jaar nog aanhoren hoe vreselijk we wel niet zijn
SmeeJ schreef:Nou, iemand had me tegen de punt van de tafel aangedrukt.
En toen zat er op het bovenste ding van mijn motorola razor een kras/barst.
Was me vader boos, heeftie hem kapot op de grond gesmeten, terwijl ie het nog prima deed