Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:luister je muziek van bullet for my valentine?
TjelleBieb schreef:dlientjuh schreef:luister je muziek van bullet for my valentine?
Ben 11nov. naar hun concert geweest in de Melkweg.
Aantal liedjes vind ik wel goed, weetalleennietmeerwelke..
Tears don't fall als 't goed is, en cursu/es ofzoiets, iets met Star.Lekkere duidelijkheid weer Tjels.
dlientjuh schreef:suusiejj schreef:ja wat denk je ik kreeg me neus er vanmorn niet meer op man
heb je het hupseflups kanaal geraakt??
Kyrseltje schreef:TjelleBieb schreef:
Oow, issie niet leuk?
Die Jeroen of Joosuph?
dlientjuh schreef:*geeft zichzelf een nekmassage
Kyrseltje schreef:Weet iemand oefeningen zodatik minder dikke bovenbenen krijg. Als k iets haat zijn die het wel..
TjelleBieb schreef:dlientjuh schreef:*geeft zichzelf een nekmassage
TIEPEN!
Als ik zometeen helemaal back in action ben,
dan wil ik dat je al op pagina 499 zit!
Doe ik 't laatste werk wel...
TjelleBieb schreef:Jeroen, de jongen waar je 't net over had.
Weet al dat je Joooosuph leuk vind, dus daar hoef ik natuurlijk niet naar te vragen.....![]()
![]()
![]()
Kyrseltje schreef:Weet iemand oefeningen zodatik minder dikke bovenbenen krijg. Als k iets haat zijn die het wel..
TjelleBieb schreef:Kyrseltje schreef:Weet iemand oefeningen zodatik minder dikke bovenbenen krijg. Als k iets haat zijn die het wel..
Niet zo zeuren mens, als ik 3x blaas flikker jij van je stokkie.
zo mager!
dlientjuh schreef:heb je het hupseflups kanaal geraakt??
dlientjuh schreef:TjelleBieb schreef::oo
TIEPEN!
Als ik zometeen helemaal back in action ben,
dan wil ik dat je al op pagina 499 zit!
Doe ik 't laatste werk wel...
heerlijk hoor zon nek massage krieg een stijve nek van de comp
dlientjuh schreef:Kyrseltje schreef:Weet iemand oefeningen zodatik minder dikke bovenbenen krijg. Als k iets haat zijn die het wel..
word pro- anna...
nee hoor... snap die mensen echt niet
TjelleBieb schreef:Kreeg zo het spontane idee dat .. nawh, laatmaar zitten.
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:Weet iemand oefeningen zodatik minder dikke bovenbenen krijg. Als k iets haat zijn die het wel..
IK OOK DUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ben niet de enige gelukkig, ik kan nooit rokje aan ofzo
durf nie eens
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:Weet iemand oefeningen zodatik minder dikke bovenbenen krijg. Als k iets haat zijn die het wel..
IK OOK DUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ben niet de enige gelukkig, ik kan nooit rokje aan ofzo
suusiejj schreef:dlientjuh schreef:heb je het hupseflups kanaal geraakt??
net niet, heb me neusgaten ff omgewisseld toen wou het wel
TjelleBieb schreef:Groter of kleiner..
Doet me gelijk denken aan een vriend van me, die doet aan boksen met zwaargewichten ofzo, en heeft nu 4x z'n neus gebroken.
Nu word er door de dokter niks meer aan gedaan,
en kannie 'm zo 'uitrekke' en plat op z'n wang leggen.
Hij deed het pal voor me neus, echt creepy!
Kyrseltje schreef:Hehe, eindelijk iemand die me sereneus neemt.. Ik heb ook nog eens megakuiten.. Mijn benen horen gewoon niet bij mijn lichaam..