[HK] Haflingerklets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 18:25

Dag lieve meiden! :+:

Freya, als eerst wil ik jouw heel veel sterkte wensen! Gecondoleerd :(:)

Chipieke, ik heb je even toegevoegd op msn, is dat goed? Want ik vind het dan wat makkelijker om dingentjes te sturen naar je. Als je niet goed vind merk ik dat gauw genoeg :P

Hoe is het hier verder? Sorry dat ik er zo weinig ben. Heb het gewoon ZO DRUK.. niet meer leuk, zo druk..

Madeira en Diezel doen het super (ze hebben de kleur goud maar ze hebben ook beide een goudeerlijke karakter!), vanmorgen bloedgeprikt, heb waarschijndelijk bacterie in mijn maag, maar verder gaat het hier ook goed :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 18:34

super!

Nou ik ben naar de wilde arabier :P

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:20

veel plezier bij je wilde arabier

heb slecht nieuws helaas de paarden worden verkocht snik snik snik baal er echt van

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:15

monique22 schreef:

heb slecht nieuws helaas de paarden worden verkocht snik snik snik baal er echt van

Waarom dan?

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:16

Je eigen paard monique? Of je verzorgpaard?

Ik heb vandaag renegade hoefschoenen gekocht :D Ze is ook meteen bekapt dus we kunnen er weer ff tegenaan.

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:23

Daarnet gesprongen met Boy, en hij deed het echt super.. Ongeveer een meter gesprongen, en dat vond ik wel genoeg voor hem.. Hij is echt fanatiek, zo grappig!!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:24

een meter is hoog hoor ;) Dat zie ik mezelf nog niet doen.

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:29

Jaa ik vond een meter ook hoog zat, en dan ga ik er onzeker op aan rijden..
Maar hij vind het zo leuk dat hij steeds harder erop af wil. Vond het beetje zonde om te kijken hoe hoog hij ging en dan misschien slecht af te sluiten.. Eerst maar weer een beetje inkomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:40

monique22 schreef:

Jeetje, waarom dan?

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:44

me verzorgpaarden tja de eigenaar heeft geen tijd ofzo meer voor 2 paarden ik wil kijken of ie toch niet 1 kan houden dat ik elke dag ga maar weet het nog niet baal er echt van want met biebje heb ik en mega klik eigelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:50

Wel balen, maar ook ergens wel begrijpelijk.. Als ze er zelf niks meer mee doen.. Kun je haar zelf niet overnemen, of leasen?

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:56

na ben daar hard over aan het na denken of ik haar kan overnemen maar heb niet zo ruim budget op het moment om en voledige stal te betalen vandaar

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:58

@iedereen: foto's graag via mail aub :D

@Paulien: heb je nog niet toegevoegd, ik bekijk het morgen even ;)

@monique: wat rot zeg...

@Vie: ik hoorde van de hoefsmid dat je een koetsje gekocht hebt :D Als je gaat inspannen, sms je me even ;) Wil het namelijk ook erg graag leren!!!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:55

monique22 schreef:
na ben daar hard over aan het na denken of ik haar kan overnemen maar heb niet zo ruim budget op het moment om en voledige stal te betalen vandaar

waarom moet ze persee op stal dan?? je kan toch ook opzoek gaan voor een goedkoop weitje waar ze 24/7 en 12 maanden per jaar in kan. Haalt veel druk van de ketel!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:57

ow jah... Wilde arabier heeft vandaag voor het eerst in zijn leven echt dressuur gelopen :oo Hij ging echt super... Kijk hij valt nog wel naar binnen enzo... Maar als je na gaat dat dit pas de 3e keer in 2 jaar is dat er weer iemand op zit... Dan vind ik het echt helemaal niet slecht.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 23:08

He monique.. wat vervelend...

Ik had vanmorgen de schrik van me leven.. Nora en Avalon nergens te bekennen.. ik alle landjes bekeken.. niks, halster weg.. aaaa.. kwam na een uur eigennaar langs.. Nora is weer naar de hengst.. weet verder nog niet hoe wat en wie.. (was aan het rijden met hyperdepiepe Levera) maar vindt het wel snel.. Maar gelukkig niet verkocht.. Hij gaat nu alleen waarschijnlijk wel meer druk achter de verkoop van Levera zetten... Zaterdag maar ff zelf met hem praten en uithoren :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 23:14

zo... nu al weer naar de hengst... Vlotjes...

Mara gaat niet gelijk weer naar de hengst... Dit is voorloopig de eerste en de laatste en dan maar eens aan haar (en de mijne) cariere gaan werken.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 23:18

Ja vind ik ook hoor.. zou het zelf ook niet gedaan hebben.. maarja.. weet er verder ook niet het fijne van.. Heb de eigennaar nog niet zelf gesproken.. K baal er wel van want ik wou eigenlijk Nora gaan doorrijden als Avalon oud genoeg is.. Maar tegen die tijd is ze dan alweer bijna hoogzwanger.. maarja zaterdag zie ik de eigennaar weer.. dus danmaar ff vragen hoe en wat precies..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 23:29

Hallo, ik ga binnenkort een 3,5 jarige haflingerruin kopen/ ophalen, maar nu vroeg ik mij dus af; welke maat beenbeschermers hebben de meeste haflingers? (Peesbeschermers en kogelbeschermers/ strijklappen bedoel ik dan, is de enigste bescherming die ik gebruik als ze in de trailer gaan helemaal bij lange ritten.)

Bij deze ga ik maar vast even Lambik spammen dan! :+
Hij heeft wel troontrederstand aan de voorbenen maar ach, als dat het ergste is ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 07:36

Hoi Shanna, wat een leuke haf!!

Ik heb maat S of pony als peesbeschermers, maar mijn haf is ook vrij klein. (1.35)

Nouja, ik gaat maar eens naar mn stage!

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 08:25

heeej allemaal

peelie dat kan niet ze is gevoelig voor hoefbevangen heid en staat nu ook slecht op de hoeven ze mag niet zonder ijzers op straat gereden worden zelf niet en stukje ze is vorige jaar heel erg spierbevangen geweest en heeft daar en aardige klap van over gehouden dus alleen de hele dag wei plek is geen optie voor haar weet dat dat goedkoper zou zijn maar gaat gewoon niet

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 08:26

Nathalie83 schreef:
He monique.. wat vervelend...

Ik had vanmorgen de schrik van me leven.. Nora en Avalon nergens te bekennen.. ik alle landjes bekeken.. niks, halster weg.. aaaa.. kwam na een uur eigennaar langs.. Nora is weer naar de hengst.. weet verder nog niet hoe wat en wie.. (was aan het rijden met hyperdepiepe Levera) maar vindt het wel snel.. Maar gelukkig niet verkocht.. Hij gaat nu alleen waarschijnlijk wel meer druk achter de verkoop van Levera zetten... Zaterdag maar ff zelf met hem praten en uithoren :+

ja idd dan schrik je zeker wel ff
ja mischien kan jij haar kopen

ik ga het warschijnelijk gewoon allemaal niet redden heb ook en briefje gemaakt voor de eigenaar want vind het echt mega k.t |( |( |( |( |( |( |( |( |(

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 08:27

shanna leuk haffie waneer ga je hem ophalen?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 08:36

Shanna, wat een leukerd ...

Mijn haffie ( is ook maar een kleine opdonder ) past full, heeft lange onderbenen zeg maar.
Denk als je Cob-maat neemt dat je redelijk safe zit.
En waarom zet je hem niet met gewone transportbeschermers op de trailer ? Desnoods in combi met springschoenen.

Wanneer ga je Lambik ophalen ?

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 09:29

Hallo allemaal!

Werd gisteravond gebeld, Eef had een dik been. Dus ik ben er vanmorgen naartoe gegaan, en inderdaad, linkerachterbeen was opgezwollen. Je kon haar pezen niet meer zien, en ze had een beetje een bloederig korstje boven de kroonrand. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?