Vorige week dinsdag is ze behandeld door osteo/ fysio dus moest ze week stil staan, nu week longeren en week erop week longeren met zadel en uitstappen erop! En 18 maart komt ze weer terug

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kim_97 schreef:Hallo,
Mag ik ons hier voorstellen?
Dit is Vrouwke, na haar 1 jaar te hebben verzorgd is ze nu mijn eigen paardje. Vrouwke is 1.43 en 6 jaartjes jong. Ik rijd met Vrouwke B/L niveau dresuur. Ik spring met haar lekker voor de lol, maar doe daar geen wedstrijden in. Vrouwke is een pittige haflinger die de eerste prijs wint met haar bokserenades.
Dit is Vrouwke:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
PeerAppel schreef:Klopt! We mogen stappen op hard en zachte grond. Het liefst wel zoveel mogelijk rechtuit. Gelukkig sta ik direct naast een dijk en is daar een pad helemaal tot aan Groningen (waarschijnlijk zo'n 15 km) dus ruimte zat om te stappen. Draven mag ook, maar alleen rechtuit op zachte grond. Galopperen mag nu echt even niet en springen mag waarschijnlijk nooit meer.
Ik maak eerst even de metacam op en dan ga ik me verdiepen in eventueel bijvoeren. Heb vandaag nu al wel 30x die naam gehoord hahaha.