En het is vandaag idd onwijs koud, heb gewoon de kachel aan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Freya schreef:ikke ben boos
er mogen bij ons op stal geen jaarlingen, alleen paarden die 2,5 of ouder zijn
![]()
omdat ze met leeftijdsgenoten moet kunnen spelen en ze wel niet rustig naar buiten kunnen, alsof mijn babykind zo'n wildebras is.
Op aanrade van me hoefsmid ( een van de , ja ken er een hoop ) heb ik de opfok gebeld waar Bo van Moyra staat, daar gaan we zondag kijken en
als het bevalt, staat Wahida daar volgende week zaterdag al.
De rede van vertrek, vertel ik alleen via PB.
Maar ben nog steeds boos dat ze niet naar stal mag komen![]()
![]()
Madeira_ schreef:Even een klein verslagjeik ben heel erg moe en op, dus ga zo lekker nog even slapen en morgen ofzo zou ik weer even bijlezen
en reageren.
We gingen vrijdag weg, we hebben 27,5 uur in de dubbeldekker gezeten met 90 man. Het voordeel met de bus gaan is dat je echt mensen leert kennen op deze manier dat was wel gezellig. In Bosnië was het erg warm. Zaterdag hebben we geholpen
bij het kidsfestival (dit is een festival voor kinderen die in Bosnië wonen, kunnen dan allemaal leuke spelletjes doen of workshoppen). Dit hebben wij (onze school) verder niet zoveel mee te maken, je sprong gewoon in waar kon en hielp mee. Dit vond ik niet zo heel leuk, maar dat komt omdat ik niet overal bij kon helpen en dan voel je je ja.. best wel nutteloos. Zondag hielpen we daar ook mee. Maandag en dinsdag zijn we naar de instelling geweest voor licht verstandelijke beperkte mensen. Dit was erg leuk, 2e dag dat ik binnen kwam wilde gelijk 3 kinderen bij mij op schoot zitten die ik dag daarvoor ook had ontmoet. 1 jongen heeft veel indruk op me gemaakt, hij ging bij me op schoot zitten en legde zijn wang tegen de mijne. Hij keek steeds in mijn ogen en hij omhelste me regelmatig. Hij wilde ook niet van mijn schoot af toen ik weg moest, moest hem er echt af tillen. Ik weet niet waarom, maar mijn gevoel zegt dat hij
ook niet veel kon zien... Woensdag zijn we naar de zware instelling geweest. 1 jongentje heeft daar weer veel indruk op mij gemaakt. Ik kwam bij hem staan, en begon hem te strelen en masseren. Een meisje dat naast me stond zei dat hij heel erg glimlachte als ik dit deed, hij was wel vergroeit wat ik goed kon voelen aan zijn rug bijvoorbeeld. Ze liggen daar 23 uur per dag in bed (1 uur eruit om even te wassen, bed verschonen enz.) dus ze hebben ook totaal geen bespiering. Op dat moment heb ik er geen seconde aan gedacht, ik had mijn verstand op 0 gezet en ben daar echt met het idee geweest dat ik nu de kans had om er voor ze te zijn. Ook was er een vrouw die heel erg gespannen was met haar handen (ik vermoed dat ze een soort spasme heeft) ik heb haar handen gemasseerd met niveau
creme en haar handen ontspande helemaal heel mooi gevoel is dat. Daarna donderdag gingen we terug 24 uur hebben we er over gedaan. Gister was ik heel moe, gevoel dat ik in een film speelde ofzo.. totaal geen besef hebben zeg maar... Nu ben ik nog steeds erg moe, ga nu ook lekker liggen en even bijkomen. Het heeft me veel geleerd, ik ben altijd al erg tevreden geweest met hoe ik leef en wat ik om mij heen heb, maar nu ik dit heb meegemaakt... Heb ook een enorm respect voor de mensen die daar werken, want je ziet dat ze alles aan willen doen om de mensen het zo goed mogelijk te maken maar ja helaas is er gewoon te weinig geld.
amormylo schreef:het is echt waar dat er werd gezegd dat je in nature kon betalen, geen denken aan en wat je ook zei het hielp niet..zelfs niet als je zei ik heb een relatie..GEK DIE MENSEN
Nathalie83 schreef:Heb je toch iets niet goed gedaan, alsje niks meer weet van vanacht
En maar zie net dat jullie ook even oud zijn, 2ling?
Ik ga zo vaders maar ff bezoekje brengen
Fijne dag allemaal
MirandaNH schreef:@ Marlis: Lekker dat peeps weer bijgewerkt is.. Mag ik vragen hoe ze aan haar kneuzingen komt? (gewoon nieuwschierigheidlees hier nog niet zo gek lang mee haha
)
MirandaNH schreef:Hé bah wat vervelend ja Marlis.. Wat raar dat ze dan nu van die kneuzingen heeft... hopelijk gaan ze maar snel weg
Ze heeft er verder geen last van? of kon de smid dat niet zeggen?
Veel plezier met rijden amormylo