[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaNH

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 21:43

Bahh horsii dat is ook niet fijn :( dat gevoel ken ik, had ik op een gegeven moment ook.. momenteel ben ik druk aan het solliciteren, maar dit valt niet mee :n !
En het is vandaag idd onwijs koud, heb gewoon de kachel aan >;)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 21:51

Graag gedaan :)
Ik heb m ook aangezet.. was maar 18gr binnen.. mij te koud..

amormylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 22:32

het is echt waar dat er werd gezegd dat je in nature kon betalen, geen denken aan en wat je ook zei het hielp niet..zelfs niet als je zei ik heb een relatie..GEK DIE MENSEN

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 07:29

Rare mensen bestaan er, haha!

Ik ga me even omkleden en dan werken, bah!
Gelukkig maar tot drie uur.
Peeps mag deze ochtend lekker der hoefjes weer mooi laten maken door de smid, dus mn zus mag er ook lekker vroeg uit :+

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 09:59

Amormylo; dat gaat wel ver ja..
Horsii; Succes met werken en Marlis succes bij de hoefsmid ;)

Ik moet even aan school gaan werken want er komt straks nog familie voor mijn verjaardag..

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 10:22

Succes bij de hoefsmid heb ik zeker nodig pfoee. Ik ben zo brak niet normaal, weet zelfs niets meer van gisteren en ben zo slap en dan moet ik die tank van een peeps nog vast zien te houden ook haha. En moet op de fiets|-) ging net bij de scoot kijken wat er nu los zat ofzo want vrijdag reed ik van school naar huis en ontplofte die bijna en er zit heel onderdeel los wat ergensop hoort aan te sluite... lekker weer.

Ze zijn vanacht volgens mij echt heel gek van me geworden, deed volgens mij echt idioot. Het enige dat ik nog weet is dat ik op een natte grond butien ergens heb gelegen want heel me kleding was vies van regen en zand enz.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 12:01

Heb je toch iets niet goed gedaan, alsje niks meer weet van vanacht ;)
En maar zie net dat jullie ook even oud zijn, 2ling?

Ik ga zo vaders maar ff bezoekje brengen :)
Fijne dag allemaal

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 12:33

Freya schreef:
:( ikke ben boos :( er mogen bij ons op stal geen jaarlingen, alleen paarden die 2,5 of ouder zijn :(
omdat ze met leeftijdsgenoten moet kunnen spelen en ze wel niet rustig naar buiten kunnen, alsof mijn babykind zo'n wildebras is.

Op aanrade van me hoefsmid ( een van de , ja ken er een hoop ) heb ik de opfok gebeld waar Bo van Moyra staat, daar gaan we zondag kijken en
als het bevalt, staat Wahida daar volgende week zaterdag al.
De rede van vertrek, vertel ik alleen via PB.

Maar ben nog steeds boos dat ze niet naar stal mag komen :( :( :(

Jeetje snap ik, wat vervelend! Als jij haar nou zo graag op stal wil hebben, dan moet je dat toch zelf weten? Je betaald toch gewoon stalling... Onzin hoor. Wij hebben op het moment ook een jaarling in het land erbij staan en die is het rustigst van allemaal...

Madeira_ schreef:
Even een klein verslagje :) ik ben heel erg moe en op, dus ga zo lekker nog even slapen en morgen ofzo zou ik weer even bijlezen
en reageren.

We gingen vrijdag weg, we hebben 27,5 uur in de dubbeldekker gezeten met 90 man. Het voordeel met de bus gaan is dat je echt mensen leert kennen op deze manier dat was wel gezellig. In Bosnië was het erg warm. Zaterdag hebben we geholpen
bij het kidsfestival (dit is een festival voor kinderen die in Bosnië wonen, kunnen dan allemaal leuke spelletjes doen of workshoppen). Dit hebben wij (onze school) verder niet zoveel mee te maken, je sprong gewoon in waar kon en hielp mee. Dit vond ik niet zo heel leuk, maar dat komt omdat ik niet overal bij kon helpen en dan voel je je ja.. best wel nutteloos. Zondag hielpen we daar ook mee. Maandag en dinsdag zijn we naar de instelling geweest voor licht verstandelijke beperkte mensen. Dit was erg leuk, 2e dag dat ik binnen kwam wilde gelijk 3 kinderen bij mij op schoot zitten die ik dag daarvoor ook had ontmoet. 1 jongen heeft veel indruk op me gemaakt, hij ging bij me op schoot zitten en legde zijn wang tegen de mijne. Hij keek steeds in mijn ogen en hij omhelste me regelmatig. Hij wilde ook niet van mijn schoot af toen ik weg moest, moest hem er echt af tillen. Ik weet niet waarom, maar mijn gevoel zegt dat hij
ook niet veel kon zien... Woensdag zijn we naar de zware instelling geweest. 1 jongentje heeft daar weer veel indruk op mij gemaakt. Ik kwam bij hem staan, en begon hem te strelen en masseren. Een meisje dat naast me stond zei dat hij heel erg glimlachte als ik dit deed, hij was wel vergroeit wat ik goed kon voelen aan zijn rug bijvoorbeeld. Ze liggen daar 23 uur per dag in bed (1 uur eruit om even te wassen, bed verschonen enz.) dus ze hebben ook totaal geen bespiering. Op dat moment heb ik er geen seconde aan gedacht, ik had mijn verstand op 0 gezet en ben daar echt met het idee geweest dat ik nu de kans had om er voor ze te zijn. Ook was er een vrouw die heel erg gespannen was met haar handen (ik vermoed dat ze een soort spasme heeft) ik heb haar handen gemasseerd met niveau
creme en haar handen ontspande helemaal heel mooi gevoel is dat. Daarna donderdag gingen we terug 24 uur hebben we er over gedaan. Gister was ik heel moe, gevoel dat ik in een film speelde ofzo.. totaal geen besef hebben zeg maar... Nu ben ik nog steeds erg moe, ga nu ook lekker liggen en even bijkomen. Het heeft me veel geleerd, ik ben altijd al erg tevreden geweest met hoe ik leef en wat ik om mij heen heb, maar nu ik dit heb meegemaakt... Heb ook een enorm respect voor de mensen die daar werken, want je ziet dat ze alles aan willen doen om de mensen het zo goed mogelijk te maken maar ja helaas is er gewoon te weinig geld.

Jeetje wat gaaf zeg dat je daar mensen hebt kunnen helpen!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 12:38

@MM Nee nog geen plek voor de puzzeltocht. Ik vraag me ook af of dat nog gaat gebeuren, er zijn nog 8 mensen voor mij op de wachtlijst! Maar het is pas in september dus heb nog even.

amormylo schreef:
het is echt waar dat er werd gezegd dat je in nature kon betalen, geen denken aan en wat je ook zei het hielp niet..zelfs niet als je zei ik heb een relatie..GEK DIE MENSEN

:+ Maar in natura, dat kan toch ook betekenen dat je de afwas moet doen ofzo :o?

@marlies: je lag vannacht buiten op de grond :7 Doe je dat altijd als je uit gaat?

@Nathalie: mooie fotos van je vz paarden. Arash ziet er wel heel schattig uit zo met die vlechtjes. Maar je moet geen tinker kopen maar een haf hoor! Zijn veel leuker.

Bah moet nu een paper schrijven en moet vanavond ingeleverd zijn. Maar ik zit natuurlijk weer te bokken :o

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 12:42

Nathalie83 schreef:
Heb je toch iets niet goed gedaan, alsje niks meer weet van vanacht ;)
En maar zie net dat jullie ook even oud zijn, 2ling?

Ik ga zo vaders maar ff bezoekje brengen :)
Fijne dag allemaal

Ja we zijn een een eiige tweeling :D
Nou gingen even uit en had maar 5 drankjes of ofzo maar ik kan het echt niet hebben

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 12:42

Peep is naar de smid geweest, ze staat scheef naar binnen en is weer netjes bijgewerkt. Ze heb nog wel kneuzingen in der hoeven maar ehb er geen last van.

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 12:56

@ Marlis: Lekker dat peeps weer bijgewerkt is.. Mag ik vragen hoe ze aan haar kneuzingen komt? (gewoon nieuwschierigheid :+ lees hier nog niet zo gek lang mee haha :D )

@Hinke: Bokt is ook zo leuk :D

@horsii: Beetje laat :+ maar werkze nog!!

@amormylo: rare mensen bestaan er toch ook :?

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 13:07

MirandaNH schreef:
@ Marlis: Lekker dat peeps weer bijgewerkt is.. Mag ik vragen hoe ze aan haar kneuzingen komt? (gewoon nieuwschierigheid :+ lees hier nog niet zo gek lang mee haha :D )

Van de winter heb ze een aantal maanden kreupel(echt bijna niet willen en kunnen lopen) door kneuzingen in haar stralen. Dat waren blaasjes met allemaal bloed erin en dit kwam door natte ondergrond is mij verteld door smid (ze stond 24/7 buiten in winter wel met schuilmogelijkheid. Nu zijn die weg maar waren er gewoon op der hoeven rode plekken te zien wat ook kneuzingen zijn. Maar hoe die er komen kon mijn smid me niet zeggen. Ze kunnen dat iedergeval krijgen als ze bijv tegen stal elke keer aanschopen ook maar ze staat dag en nacht op de weide nu dus dat is hem niet. Geen idee dus.

Edit: Dierenartsen vertrouw ik met hoefproblemen hierdor ook niet meer want die zeiden dat ze acuut hoefbevangen was en daarvoor kreeg ze heel erg veel medicatie maar toen de pijn geminderd was en ze naar de smid mocht bleek dit dus kneuzingen te zijn. :(:)

amormylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 13:37

fijne dag allemaal ik ga zo rijden

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 14:35

Hé bah wat vervelend ja Marlis :( .. Wat raar dat ze dan nu van die kneuzingen heeft... hopelijk gaan ze maar snel weg :(:)
Ze heeft er verder geen last van? of kon de smid dat niet zeggen?

Veel plezier met rijden amormylo :)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 14:58

MirandaNH schreef:
Hé bah wat vervelend ja Marlis :( .. Wat raar dat ze dan nu van die kneuzingen heeft... hopelijk gaan ze maar snel weg :(:)
Ze heeft er verder geen last van? of kon de smid dat niet zeggen?

Veel plezier met rijden amormylo :)

Nou ze heb het niet meer in der stralen maar gewoon de buitenkanten van de hoef en ze loop niet gevoelig of kreupel dus heb geen last ervan.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 15:44

Ze loopt als een speer, zit goed in der vel, speelt... sdus last heeft ze er niet van. Het was ook niet gevoelig met bekappen ofzo.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 15:47

Heel de dag gewerkt,pff!
Ben voor in de vakantie heeeel veel extra ingeroosterd, maar weet niet of ik er wel behoefte aan heb :Y)
Echt alles is veranderd, je moet veel meer doen met minder mensen het was al zwaar werk(keuken bij berjaardenhuis) maar het is nu echt verschrikkelijk zwaar!
Bezorg volgens mij nog liever 6x per week de ochtendkrant :o
Ben verrot, voeten doen pijn , handen zijn verrot(chemisch schoonmaakshit!)
:+

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:49

Wel beter dat ze er dan gelukkig geen last van heeft :)

Dat klinkt niet echt leuk zo horsii..... maarja extra ingeroosterd betekent ook extra geld, en dat kan soms wel weer lekker zijn :P
Ff lekker bijkomen nu dusss

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 17:00

Nou, ik wordt onderbetaald dus daar hoef ik het opzich niet voor te doen voor die 3.09 op 17 jarige leeftijd.
:Y)
Ef kijken of ik wat anders kan vinden voor de vakantie dan neem ik lekker per direct ontslag :D

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 17:08

Nee okee, 3.09 is niet echt heel veel :+
Hopelijk vind je iets, ben nu al weer een poos opzoek, maar vind maar nikss.. nu heb ik afgelopen vrijdag net een sollicitatie gesprek gehad, dus maar ff afwachten :)

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 17:12

ik denk ook dat ik niks vind, in de supermarkten nemen ze alleen 15 en 16 jarige aan dus ben net een jaar te oud(17)!
Aagh nog twee maandjes en dan kan ik ontslag nemen en ga ik opleiding in werk/leer vorm doen. Dus heb ik het geld van mn weekendbaantje niet meer nodig.

Bij wat voor iets had je een sollicitatie?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 17:17

Nathalie83 schreef:
Schrijven gebruik ook ik om dingen van me af te zetten.. werkt goed..
.

mijn probleem is als ik iets schrijf op BOKT men mij vaak verkeerd begrijpt

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 17:20

Ik had een sollicitatie bij hotnetworkzz, een promotie bedrijf!
Lijkt me erg leuk, en betaald heel goed, nu maar hopen dat het iets wordt ;)

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 18:14

Jeeee eindelijk passende leren peesbeschermertjes gevonden voro Marko!
Ze zijn echt super gaaf!
Afbeelding