Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Avalon_ schreef:Zoals ik (misschien) al heb verteld had ik gister zelf een shoot, hier zijn al een paar foto's van verstuurd. Ben ook wel benieuwd wat jullie mening is naar deze foto's en van mij als model...
Freya schreef:@ Prissey, waar ik nu sta, heb ik de keuze in de zomer voor 24/7 weidegang, of alleen dagweide, en swinters staan ze een dagdeel buiten in kuddeverband.
Ik zit niet op een schopstoel, hoef niet gelijk weg. En ik hoop ook dat Donna straks weer helemaal de oude is en weer lekker bereden kan worden, want dan ga ik op zoek naar een betaalde bijrijder, dan kan ik gewoon lekker blijven staan. Opzich is de stalling als je wintertarief en zomertarief bijelkaar optelt en deelt door 12 mnd. Alleen in de winter is het een groot bedrag.
Maar ik ga nog het een en ander navragen op stal en heel rustig op mijn gemakje zoeken naar een andere stal., ik ga niet over een nacht ijs en wil zeker weten dat me meisjes het goed krijgen, want ik vertik het ik verkoop er geen eentje. Maar gaat goed komen, weet ik zeker.
En aan de andere kant wil ik niet weg waar ik nu sta. Donna heeft daar allemaal vriendinnetjes en heeft het daar reuze naar haar zin, meer als op andere stallen waar ik gestaan heb met haar.
Peelie schreef:pfff, ik moet nogsteeds een keer met Nas alleen aan de wandel gaan, het komt er maar niet van
Peelie schreef:spannend!!
hoe word hij allenmaal gekeurd? alleen maar klinies of ook rundgunologies? (hoe schrijf je dat)