Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Peelie schreef:nou dan vinden jullie dat... Ik kan er echt niks aan doen... En als jullie dat vinden nouen. ik word er een beetje gek van dat jullie er zo over zeuren. en waarom quoten uit een ander topic. het gaat om dit topic. en niet over iets dat ik al een paar maanden geleden in een ander topic heb gezet. En als je me niet gelooft vraag het dan gewoon na en ga er niet gelijk van uit dat ik in een fantasie wereld leef... want dat is niet zo
Je snapt zelf toch ook wel dat het onwaarschijnlijk over komt?
Babsie_Flash schreef:Hallo Mariska!een kilometerteller?
Babsie_Flash schreef:en Emma... ik wilde zeggen ik weet al welke peesjes je erbij moet kopen... maar je wilt bandages natuurlijk
Kijk, hier zijn de HH blauwe peesjes erbij
mieske schreef:Peelie schreef:Omdat een paard dat op de wei staad gemiddeld 10 km per dag loopt om gras te eten... Doordat ze iedere keer een stapie zetten kom ze op die manier aan 10 kmPeelie schreef:Het is wel zo... kan er ook niks aan doen...
Heeft je paard een kilometer teller op zijn kop zitten ofzo? Dat je zo zeker weet dat hij 10 km per dag loopt
Peelie schreef:nee dat hebben ze uitgezocht... zoeiets heet observeren en onderzoeken
lotteluvah schreef:IK HEB DE AMBER PEEEEEEEEEEEESJES
mieske schreef:lotteluvah schreef:IK HEB DE AMBER PEEEEEEEEEEEESJES
Hoera
Babsie_Flash schreef:speciaal om Viet te pesten heb ik ook deze foto gemaakt... met oornetje
lotteluvah schreef:IK HEB DE AMBER PEEEEEEEEEEEESJES
Babsie_Flash schreef:lotteluvah schreef:IK HEB DE AMBER PEEEEEEEEEEEESJESJippie!!
![]()
Foto!!!
mieske schreef:* is er weer vandoor
Peelie schreef:_karin_ schreef:En dan te bedenken dat de balk op de grond lag?
Ja beest was een beetje mafMaar het was aan de andere kant ook best wel grappig nu ik er aan terug denk... ook al krijg ik er wel kriebels van...
Het was een kwpn'er met LA er in. dus ook helemaal spring gefokt...
mieske schreef:Peelie schreef:nee dat hebben ze uitgezocht... zoeiets heet observeren en onderzoeken
Wie heeft dat uitgezocht?
En zaten ze er dan met een meetlint bij om het op te meten ?
Babsie_Flash schreef:Dan staat dit beter...
Babsie_Flash schreef:Dan staat dit beter...
Peelie schreef:nee maar je weet toch wel hoe hoog een staander is...die is ongeveer 1.60 en hij ging er echt ruim overheen
dus dan kan je wel een ongeveer schatting maken. hij ging echt heel erg hoog
mijn moeder stond er ook bij en was allang blij dat ik er niet naast lag. die zei zo tegen me van hij ging echt heel erg hoog