Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:OMG MOON WIL DAT SETJE
Zullen we eerder gaan om het setje te kopen?
biancailona schreef:ik zit altijd spelletjes te doen op http://www.zylom.nl
TjelleBieb schreef:Tjelsie is bekaf.
Girlgamer schreef:Ik altijd op mijn XBOX
Roma_4ever schreef:iemand heeft vamorgen z'n hond gedumpt op de manege![]()
zo zielig een oudere dove hond was het.
dierenbescherming gebelt en die zijn gekomen , hij was neit gechipt o.i.d en ze wouden hem dan naar een asiel brengen. maar een oudere dove hond wordt dan vast afgemaakt![]()
maar een vrouw die hem daar gevonden had wou hem dan wel hebben dus het beestje heeft nog geluk gehad.
maar je hond maar ff dumpen doe je toch niet
Anseltje schreef:Vianne's been is dus ingepakt, afspuiten> speciale klei> onderlap en losse bandage om been, zodat het warm blijft.
Komt papa aan, wat het vianne nou weer voor een rare tampon om d'r been..
oemf
uvando schreef:ins inderdaad erg zuielig gebeurt eke dag dat zeker
Monica_86 schreef:heb jullie reclameblaadje van de welkoop gezien, staat bontje in voor 40 euro. Van lamsbont
uvando schreef:ins inderdaad erg zuielig gebeurt eke dag dat zeker
gelukkig heeft dit hondje nog een goed baasje gevonden.
mensen die zulke dingen doen.Zouden nooit meer een
huisdier mogen hebben.Verschrikkelijk
Babsie_Flash schreef:uvando schreef:ins inderdaad erg zuielig gebeurt eke dag dat zeker
verkracht turks...
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:heb jullie reclameblaadje van de welkoop gezien, staat bontje in voor 40 euro. Van lamsbont
nee... ik heb wel dat velletje met 3 stickers afgelopen vrijdag opgemaakt: die kortingstickers die je overal op mocht plakken;
ik heb de 20% korting op een blauwe staldeken geplakt (jep, ik heb weer een nieuwe deken erbij gekocht)
Jasia schreef:Vind dat meer mishandeld antilliaans![]()
Jasia schreef:Babsie_Flash schreef:verkracht turks...
Vind dat meer mishandeld antilliaans![]()
SmeeJ schreef:, Hoe wat waaaaaaar.
Ik móet een bontje (voor als ik mijn zadel heb)