Net zo blond als mn knol zullen we maar zeggen

Wel een mooi rondje zo, leuk dekje ook!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
noaxhorses schreef:Flurk,sorry dat ik het zeg en komt miss beetje bot over. Maar vaak plaats je iets zonder dat je reageert op anderen, het is wel leuk als je ook reageert op anderen. Maar dat pacours ziet er goed uit!
Nordsvensk schreef:Leuke foto's van andor! Volgende week wil ik mijn mama mee slepen
Zo het rij verslag
Mia liep vandaag echt top! Ze was niet heel snel, had haar van te voren even snel gelongeerd... Had 2/3 weken niet meer gereden. En uit ervaring kan je bij Mia dan niet zomaar opstappenBeide kanten galop ging goed. Links bijna gelijk goede galop.. Ik kan ook niet verwachten dat het nu opeens perfect gaat
Ze mist nu wel een groot deel balans. Nu ze weer los is moet ze de goede balans vinden, ze heeft echt bijna 2 jaar met de verkeerde gelopen. Dus nu trainen, Mia moet nog een stuk sterker worden. Daar heb ik alle vertrouwen in
PeerAppel schreef:Fijn dat je zo lekker gereden hebt Marrit! Was ook een heerlijke foto in de App.
Zoals sommige van jullie wel weten (via WhatsApp) heb ik gister op het paard van mijn stalgenoot gereden. Abby staat even stil ivm niet lekker voelen en niet lekker lopen. Vrijdag komt de dierenarts om te enten en even te kijken.
Het paard van mijn stalgenoot is een 9-jarige KWPN'er van Scandic. Best wel een heet paardje, maar wel heel erg lief en leuk! Even wat anders ervaren en wow wat is het anders. Laten we beginnen met het wegstappen, zodra ik al denk "ik ga wegstappen zo" verander ik in m'n houding waar zij op reageert door al zich klaar te maken en met bevestiging van een beetje been stapt ze al. Hetzelfde geldt voor al die andere (zij)gangen!En tijdens de gang hoef je niet meer aan te drijven tenzij je extra wil (middenstap, draf, galop etc.) Dan die draf! Ze gooit zo hoog op!
Helaas ben ik er niet helemaal vrijwillig afgestapt. Ik raakte onzeker omdat ze in galop echt knoeterhard ging waardoor ze alleen nog maar harder en harder ging en toen een wat plotselinge bocht maakte en daar lag ik dan. Best wel spierpijn en last van m'n rug nu, maar goh! Ik overleef het wel hoor.![]()
Dus hier 3 hele donkere screenshotjes en een filmpje. Houd er wel rekening mee dat ik er voor de 3e keer op zat, voor de 2e keer erop draafde en voor de 1e keer erop galoppeerde en het héél anders is dan mijn hobbelpony met haar korte pootjes.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Video ]
Morgen waarschijnlijk weer. Even zien wat mijn rug aankan, maar misschien een drafje en uitstappen. Moet even voorkomen dat ik angst krijg.Aangezien ik een persoon ben die mezelf helemaal gek kan maken en vervolgens niks meer durf (ben al een angsthaas, hahaha).