Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
faithjee schreef:farahtjuh schreef:amber van het wold
eigenaar meneer dijkman te slochteren??
ja
Marlis schreef:Mensen op stal bij mij denken trouwens leuk te zijn(ze kunnen meelezen maar maakt me niks uit).
Door mest in peep haar voerbak te gooien(uitelkaar was het dus niet wat peep er in heb gelegd), toen peep vast stond peep haar halster over der oren te doen en het paard van mn vriendin en tevens buurmeisje die vast stond los te maken zodat die opeens buiten stond achter peeps.
Sommige mensen zijn zo triest.
mandylfmarca schreef:Marlis schreef:Mensen op stal bij mij denken trouwens leuk te zijn(ze kunnen meelezen maar maakt me niks uit).
Door mest in peep haar voerbak te gooien(uitelkaar was het dus niet wat peep er in heb gelegd), toen peep vast stond peep haar halster over der oren te doen en het paard van mn vriendin en tevens buurmeisje die vast stond los te maken zodat die opeens buiten stond achter peeps.
Sommige mensen zijn zo triest.
Oh walgelijk! zoiets heb ik ook gehad ja, blijkbaar hadden sommige personen op de stal wat tegen mij, dus gingen ze maar heel vrolijk dream's manen afknippen en der lopen meppen ect. ook als ik aan het rijden was extra veel lawaai maken want ja het is nog een jong ding... hoe triest sommige kunnen zijn...lafaards durven namelijk wel tegen dieren en niet tegen de mensen...