Sanchowtju schreef:Peelie schreef:
Er stonden 2 mensen naast
ah ok, en die hadden zeker een meetlint vast![]()
nee maar je weet toch wel hoe hoog een staander is...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sanchowtju schreef:Peelie schreef:
Er stonden 2 mensen naast
ah ok, en die hadden zeker een meetlint vast![]()
lotteluvah schreef:Peelie schreef:ik vind anky veel te duur en ik vind ze er nou niet echt uit zien alsof het lekker licht op je paard... Doe mij maar iets van br of hh Vind ik veel leuker. en eurostar natuurlijk
Anky ligt echt heel fijn op lot
Naomi_Haffie schreef:kheb hier nog 1 paar bandages liggen van 2 meter van die elastische , vind het echt irritante rót dingen![]()
moet nog steeds peesjes bij m'n nieuwe dekje
lotteluvah schreef:trouwens nog even mijn dekjes verzameling
anky choco
anky walnut
anky mocca
anky cognac
anky roze
anky straw
eurostar hazel/morninglight
eurostar ebben/hazel
eurostar burberry
scapa navy
br olijf/rood
hh white
Valt nog mee
dlientjuh schreef:
tadaaaa![]()
welke zal ik het eerst verkopen als k een nieuw setje wil?
burberry is al te koop
Peelie schreef:ik heb
ene hele oude bordoux rood hh
uhm... t was iets van stipe rood ook hhh
en die ook in t conjac ook van hh
en de met ruitjes ooh hh
bruin met baby blouw van br
een witte met naam ana bijde kanten van passier volgens mij
een babyblouwe van passier (met grijze bies)
en een grijze van passier (met rode bies)
Mijn conjac lvl dekje
Bolgens mij waren dat ze...
ow nee nog een hele oude veelzeidigheid met bond... maar de eerste die bordouw gebuik ik niet meer. en die witte met bond ook niet meer.
ik heb van hkm sports ook nog een bondje en ik heb bij de conjac hh ook nog bijpassende beschermers. en zwarte beschermers.. voor springen
Peelie schreef:speedy_cindy schreef:
10 km?? hoe datzo
Omdat een paard dat op de wei staad gemiddeld 10 km per dag loopt om gras te eten... Doordat ze iedere keer een stapie zetten kom ze op die manier aan 10 km
lotteluvah schreef:Gail heb je echt 1.80 gesprongen?
knabbelgirl schreef:Peelie schreef:
Omdat een paard dat op de wei staad gemiddeld 10 km per dag loopt om gras te eten... Doordat ze iedere keer een stapie zetten kom ze op die manier aan 10 km
10km lijkt me een beetje overdreven
als mijne 10km in het weiland af wil leggen moet ik haar 3 x 24 uur erin laten staan denk ik
lotteluvah schreef:_karin_ schreef:Hoe kom je nou weer op 1.80 viet?Peelie schreef:Ik heb met het ouder paard van me zus (173) 1.80 geprongen. Was geheel onbedoelt maar wel heel erg gaaf. Ik weet eigenlijk niet of ze daar nog foto's van heeft.
Maar dat beest kon springen zeg. Niet normaal. hmmm... en dan te bedenken dat ze balk gewoon op de gond lag. Hij vond het erg leukIk scheet alleen zeg wel 7 kleuren in me broek en de oude eigenaar had het ook niet verwacht en stond met open mond te kijekn. Hij schrok er zelfs van
knabbelgirl schreef:lotteluvah schreef:Gail heb je echt 1.80 gesprongen?
haha dan heb ik 3 meter gesprongenDat lijkt me heel sterk
Naomi_Haffie schreef:ja babsdie zetten ze op je kop en dan word je eruit gezogen dat had ik ook
knabbelgirl schreef:lotteluvah schreef:
als de balk op de grond ligt hoe kan je dan 1.80 springen
en is dit net zoiets als dat jij wel alle z-oefeningen uit een paard krijgt wat de eigenaar niet lukt
Peelie schreef:waarom moeten jullie allenmaal zo flauw reageren? dan geloof je het maar niet. Ik kan er niks aan doen dat het is gebeurt...
Peelie schreef:nou dan vinden jullie dat... Ik kan er echt niks aan doen... En als jullie dat vinden nouen. ik word er een beetje gek van dat jullie er zo over zeuren. en waarom quoten uit een ander topic. het gaat om dit topic. en niet over iets dat ik al een paar maanden geleden in een ander topic heb gezet. En als je me niet gelooft vraag het dan gewoon na en ga er niet gelijk van uit dat ik in een fantasie wereld leef... want dat is niet zo
Peelie schreef:Omdat een paard dat op de wei staad gemiddeld 10 km per dag loopt om gras te eten... Doordat ze iedere keer een stapie zetten kom ze op die manier aan 10 km
Peelie schreef:Het is wel zo... kan er ook niks aan doen...