Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Ik begin februari. Dan heb ik carnavalsvakantie, of hoe dat ook bij jullie heet xD
Anseltje schreef:mieske schreef:Ik gebruikte altijd de boekverslagen van me zus![]()
Van nederlands en engels.. Helaas had ze geen duits dus moest ik die wel zelf lezen![]()
Goed plan! Ik zal eens aan mijn broer of ie nog een boekverslag van engels beok heeft liggen
Mrtien_Belle schreef:ik ben me gisteren trouwens helemaal rot geschrokken![]()
Belle was vrijdag met n andere haflinger voor het eerst de wei ingeweest, en dat ging helemaal goed.. dus zaterdag wilde we ze weer bij elkaar zetten.. en dat ging dus niet goedGypsy kwam keihard op belle afgerend en toen zat ze dus zegmaar '' opgesloten'' komt ze omhoog springt ze zo over het draad heen
gewoon vanuit stand zo'n 1.20 m.
en toen stond ze ineens voor me:|
Jotee schreef:Goeieeee avond!
Jotee schreef:Goeieeee avond!
dlientjuh schreef:weet je weet je weet je
nog 7 weken school vakantie
7 weken school dan weer vakantie
dan examens en dan bye school
Mrtien_Belle schreef:mieske schreef:Paarden in het nauw maken de gekste sprongen
Heeft ze verder niks ?
ik dacht dat ze helemaal niet zo hoog kon springen.
Maar ze heeft gelukkig niets.. ik was daar wel even bang voor, dat ze kreupel zou zijn ofzo, maar gelukkig niet.
Marijee schreef:
mieske schreef:Babsie, had je al gelezen dat die idiote knol niet van mij is![]()
Mijn paardje is lief
Anseltje schreef:oew da's idd schrikken. Heeft belle verder niks?
Jotee schreef:Marijee schreef:
Ik wil daar graag de appeltjesgroene van!Die bruin met roze vind ik trouwens ook onwijs mooi!
Babsie_Flash schreef:mieske schreef:Babsie, had je al gelezen dat die idiote knol niet van mij is![]()
Mijn paardje is lief
Ja! 3x nu!
Maar dan wil ik nog steeds foto's!!!
Jotee schreef:Marijee schreef:
Ik wil daar graag de appeltjesgroene van!Die bruin met roze vind ik trouwens ook onwijs mooi!
Jotee schreef:Euhm, zijn die niet iets van € 20 á € 30,- eurie?
Jotee schreef:Issie lekker?
Babsie_Flash schreef:Wianda heeft een Edelweiss met H erin op haar kont
Babsie_Flash schreef:Wianda heeft een Edelweiss met H erin op haar kont