En de laatste weken kom ik altijd net op tijd binnen.. xDdank je esmee.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En de laatste weken kom ik altijd net op tijd binnen.. xD
.
, neemt chips uit de supermarkt lange rij voorbij, staat ze bij de kassa; 'Oh ik ga even terug haal een andere op'.
Anseltje schreef:Michiel het mee laatst omgepraat, in het begin deed ik altijd erg haasten als ik dacht te laat te komen. Maar nu ga ik gewoon relaxed doen, want te laat ben je dan toch alEn de laatste weken kom ik altijd net op tijd binnen.. xD
dank je esmee.
SmeeJ schreef:OMG.
Net een meisje uit onze klas, neemt chips uit de supermarkt lange rij voorbij, staat ze bij de kassa; 'Oh ik ga even terug haal een andere op'.
Nou een half uur verder heeft ze een pak koekjes 'Oh grapje die wil ik toch niet'.
na weer een half uur met 3 verschillende zakken chips in de handen gehad te hebben staan.
Neemt ze de 1e die ze in haar handen had

Want ik zit soms echt met kleingeld en dan ben ik zoo onhandig xD SmeeJ schreef:OMG.
Net een meisje uit onze klas, neemt chips uit de supermarkt lange rij voorbij, staat ze bij de kassa; 'Oh ik ga even terug haal een andere op'.
Nou een half uur verder heeft ze een pak koekjes 'Oh grapje die wil ik toch niet'.
na weer een half uur met 3 verschillende zakken chips in de handen gehad te hebben staan.
Neemt ze de 1e die ze in haar handen had

TjelleBieb schreef:Ja precies, telaat is telaat.
Als ik naar school moest, had ik me gerust nog wel even omgedraait.
Maar stage.. is toch anders.
Gelukkig hoef ik niet op stage, iig is op Havo niet. 

)
poepze!

Girlgamer schreef:Van HH maat M en ze zijn zwart.
Girlgamer schreef:knabbelgirl schreef:ik heb te koop:
Hoofdstel met dunne neusriem
hoofdstel met dikke neusriem
peesjes grijs met roze bont
peesjes en strijkjes bruin met blauw bont
peesjes en strijkjes groen
peesjes wit
martingaal
dekjes
setje
en nog veel meer
Foto's?
Girlgamer schreef:O nou ben idd benieuwd voor je of hij past. Welk merk?

Naomi_Haffie schreef:pff me haar is zo statisch als wat met dit weer
Ik krijg overal gigaharde schokken van! heb gewoon blauwe vingers 
SmeeJ schreef:Ik heb miss een bijrijdpaardje erbij
TjelleBieb schreef:Hallo.
Rotdag gehad, vertel het straks wel.
Ben nu ff bijlezen.
WattanAnseltje schreef:Dat heb ik weggehaald?!
Njaa, viet.. ik ben er niet tevreden over..
Dit is in het kort, maar ook dit vind ik te onduidelijk. Het grote verhaal van net, miste ook iets..Citaat:Vianne in okt.05 gekocht, met als bedoeling fijn rijpaard etc. Ze was braaf en erg aanhankelijk en ze zou braaf zijn onder het zadel, maar niets bleek waar.. Ze was idd lief en aanhankelijk, maar o zoo lomp en o zoo niet braaf onder het zadel.
Heb d'r kort nadat ik d'r kocht naar een africhtingsstal in de buurt gebracht, de volgende morgen kon ik haar ophalen met de mededeling; 'Je paard is gevaarlijk, die willen wij hier niet meer hebben.'
Ik helemaal over de zeik, want zo te horen was vianne echt door het lint gegaan.
Uiteindelijk is het wel allemaal goed gekomen, ze had een lange hersteltijd nodig. Nadat ze echt genezen was- ondertussen heeft ze nog zoveel andere wonden opgelopen- heb ik eraan gedacht om d'r naar de hofjes te brengen, maar dat was wel helemaal in de Achterhoek, beetje ver vanuit Brabant..
Toen zijn we via via-en met tips van vriendin- aan een man gekomen die vaak de laatste hoop is voor paarden zadelmak maken. En ik moet je zeggen, het is 'm goed geluktHet heeft uiteindelijk wel 3(dure) maanden gekost, maar vianne was zo goed als rijdbaar.

TjelleBieb schreef:TjelleBieb schreef:Hallo.
Rotdag gehad, vertel het straks wel.
Ben nu ff bijlezen.
Oké, me dag ging dus zo goed als klôte.
Had me wekker om 6uur, 7uur en kwart over 7.
Moet om kwart voor 9 op me stage zijn, alles even bespreken wat we die dag moeten doen (Conclusie dus altijd: opruimen wegens de 70%korting in de hele winkel.) en om 9uur gaat de winkel open, en er staan altijd al klanten op de deur te bonken, al je 2min. te laat opgaat beginnen ze al te zeîken.
Nouja, ik verskoot me rot vanmorge, in 1x me bed uit gesproken, zag ik dat het ÁL half9 was, en ik moest er om kwart voor 9 zijn.
Ik me beeldscherm aan, ondertussen alles doen, gerace't voor me langzalze-leventje.
Ondertussen de zinnen "KÛTZOOI IK HEB ME VERSLAPEN!" verzonden aan Viet en Gitta. (valt me weer mee dat me toetsenbord nog leeft)
Krijg je zo'n reactie van Viet: 'Joh, daar maak jij je toch nooit druk om?
Tjelsie: 'NEE! als ik naar school moest niet nee, maar ik heb nu stage!'
Ik gerace't voor me leven, rij ik om kwartvoor9 (Ja, ineens was het nogmaar kwartvoor9, terwijl ik het gevoel had dat ik al 3kwartier verder was.)
Rij ik net voor de bocht (om de bocht staat de scapino) komt me baas voorbij gereden op d'r brommertje, en ik met een verbaasd hoofd: 'WOOTH! ik ben nog optijd.'
Nouja, ging dus behoorlijk klôte, alleen maar opgeruimt (iedereen trouwens, maar het is gewoon kût om te weten dat je de hele tijd moet opruimen, met het idee dat je nog tot 6uur moet.)
Eindelijk 1uur, ik had een uurtje pauze (tot 2uur) dus ik ging klasgenootje zoeken (Tim, loopt stage bij de Zeeman 2min. lopen verderop) is hele Tim pleite?
Ik nog een (zijn standaard) rondje gelopen, langs de broodjes-boer waar die altijd pizza broodje haalt, langs de Vomar want daar haaltie een flesje cola, en langs de Blokker want, daar werkt een oudklasgenootje. (Glen, ja EsUm die gozer die jij zo lekker vond/vind.)
Oké wacht, even een peukie.
Hele Tim niet gezien?
Kwart voor 2 weer binnen, er stonden 5mensen in de winkel, en ik had in me solo pauze?ook weer zoiets..
Maarja, moest ik maar gaan afwassen (IN ME PAUZE!) me hoofd wou niet meer, en bij de gedachte van schoenendozen werd ik al misselijk.
Opgeruimt, opgeruimt, opgeruimt, opgeruimt.
Half4, zegt me baas 'Ja Ria, wil je morgen even een paar koters naar de schoenenmaker sturen, ik wil schoenen kopen maar ze zijn stuk.'
Dus ik met een bigsmile 'Waar zit die schoenenmaker, dan ga ik wel even!' Nou, in middenwaard, en daar liep me beste vriendin stage in de Zeeman.
Halfuur gelûlt, haar filiaalmanager helemaal pissed terwijl ze wel gewoon hard door werkte?
En omdat ze 'niet antwoorde'.
(Me beste vriendin is aan 1 oor doof, en de andere is slechthorend, en dat WETEN ZE DAAR! en alsnog maken ze er een groot probleem van.)
Langs andere klasgenoten geweest in het winkelcentrum, heb mensen gezien die ik al jaren niet gezien heb, was heel leuk maarja, balen dat ik zo weinig tijd had, want ik moest weer naar die (!@#$^!) stage.
Ik weer terug op me brommer, ijskoud, geen sjaal wel handschoenen, gaan 2 van die rotkoters keihard achter me fietsen?dus ik vollop in de rem, gaan ze lachen.
Kom ik terug, ging de tijd zooooooooooó fawkinn' langzaam, gewoon níét leuk meer, ik moest achter de kassa helpen inpakken, maar Justin (assistente filiaalmanager) wou daar blijven staan terwijl hij eigelijk op de herenafdeling (schoenen) moest.
Moest ik op die afdeling
Al stinkmodder dozen van de bovenvoorraad afgesjeest, pisnijdig want al die mensen gingen 100x hetzelfde vragen:
'Zijn deze schoenen ook 70% korting?'
'Ja mevrouw, de hele winkel is 70% korting!'
(er hangen maar 500posters met koeienletter "70% kassakorting op alles!")
'Owjaa? ook de ski-kleding boven?'
'Ja mevrouw, óók de ski-kleding boven..'
'Ow, en de sport schoenen dan?'
'-Woede komt op, Tjelsie loopt rood aan- JA, de h.e.l.e. w.i.n.k.e.l. is 7.0.%.k.o.r.t.i.n.g!'
Jesuschrist.
UITEINDELIJK 6uur!
Verlost, en morgen weer.
voor jou wat minder maar je manier van vertellen 
Anseltje schreef:Michiel het mee laatst omgepraat, in het begin deed ik altijd erg haasten als ik dacht te laat te komen. Maar nu ga ik gewoon relaxed doen, want te laat ben je dan toch alEn de laatste weken kom ik altijd net op tijd binnen.. xD
dank je esmee.
ik haat te laat komers zo dat ik het niet eens kan, zelfs als ik het probeer
.
SmeeJ schreef:Nou, het is een bruine merrie geloof ik.
Zonder aftekeningen, en een kwpn.

knabbelgirl schreef:en zelfs het mentorgesprek ging goed!

'
'
'

)
SmeeJ schreef:Jap, Mja ik moet haar nog eerst ff bellen
Jasia schreef:Katie, foto's van alles..![]()
Dat is mijn pony
TjelleBieb schreef:SmeeJ schreef:Jap, Mja ik moet haar nog eerst ff bellen
Dropmongool.
, we reden er vroeger ook altijd op enzo he
.
. knabbelgirl schreef:Jasia schreef:Katie, foto's van alles..![]()
katieDat is mijn pony
Sorry! Las je onderschrift en typte zo "Katie"