suus_elviera schreef:heel veel zeggen en ik deed het met een trostgeerst ( weet niet hoe je het moet schrijven)
en dan een happie geven en dan zeggen en dan weer happie geven en dan weer zeggen en dan w8 tot ie wat doen en dan wilt ie een happie en toen in 1 x zij hij het voor chico
klinkt heel makkelijk bij jou
haha. Mijn valkje heb ik bij de dierenwinkel gratis meegekregen (ken die mensen goed), hij was
mishandeld geweest en ze wou hem een goed tehuis geven... Mja ik merk het wel aan hem.. Hij komt inmiddels wel naar ons toe,
en hij fluit al behoorlijk veel.. maar aanraken mogen we hem niet, dan gaat ie blazen en happen.. En uit de hand eten wil die ook
niet.. ook heb ik nog geen ander eten gevonden wat ie wil eten behalve zijn voer..... nja zo lang hebben we hem ook nog niet 
komt vanzelf wel haha
Freya schreef:Maar wel super gefeliciteerd met je nieuwe job, is ook niet een makkelijke opgave tegenwoordig om iets anders te vinden.
En ook echt niet!!! ben nu alweer een tijd opzoek maar denk je dat ze ergens mensen aannemen .....
om gek van te worden
!!!
Ennuh beterschap meid! hopelijk mag je de dag inhalen..
Moet eigenlijk eens druk in huis bezig haha maar kan de zin niet vinden
heb weer eens zo'n luie dag haha... Straks voetbal op tv, gaan er hier ook mensen naar het voetbal kijken?