mieske schreef:Gelijk weer naaap
Taco heeft die playboy als 'handelsmerk' als'tware

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mieske schreef:Gelijk weer naaap
Anseltje schreef:mieske schreef:Gelijk weer naaap
Taco heeft die playboy als 'handelsmerk' als'twareEn toen had dat baasje dat in scheertopic vermeld, en toen wou gelijk iedereen het. snapst du
Babsie_Flash schreef:Wianda heeft een Edelweiss met H erin op haar kont
Anseltje schreef:iig níét het gouden eiIk weet nog niet welke
dlientjuh schreef:Clinic Emiel Voest
16 februari 2008
Emiel Voest, grondlegger van het Freestyle-systeem, komt op 16 februari op onze manege een clinic geven over zijn trainingsmethode. Deze clinic zal om 20.00 uur beginnen in de grote bak. Vanaf 19.30 uur is de bar geopend. Ook tijdens de pauze en na afloop kan men voor een hapje en drankje terecht in de foyer.
Leden van de CRJV kunnen voor € 2,50 een kaartje kopen voor deze avond. Niet-leden betalen € 5,- (graag gepast betalen). De eerste mogelijkheid om kaartjes te kopen is op donderdag 10 januari van 20.00 tot 22.00 uur, deze verkoopavond is alleen voor leden van de CRJV. Ook op zaterdag 12 januari zijn kaartjes te koop van 12.30 tot 17.00 uur. Op deze dag kunnen zowel leden als niet-leden kaartjes komen kopen. Tijdens de verkoopmomenten kunt u ons vinden aan de bar. Meerdere verkoopmomenten worden later bekend gemaakt, houdt daarvoor het prikbord in de foyer in de gaten. Kom wel snel een kaartje kopen, want er is maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.
kent iemand hem??
Mrtien_Belle schreef:Anseltje schreef:iig níét het gouden eiIk weet nog niet welke
hahaaha okee:P
xRoxanne schreef:Babsie_Flash schreef:Wianda heeft een Edelweiss met H erin op haar kont
Is dat dan haar brandmerk niet
dlientjuh schreef:weet je weet je weet je
nog 7 weken school vakantie
7 weken school dan weer vakantie
dan examens en dan bye school
Anseltje schreef:Maar ik ga ervandoor, ik denk dat ik maar aan mijn engels boek ga beginnen en mn spullen voor morgen ga pakken
ciao
Mrtien_Belle schreef:ik ben me gisteren trouwens helemaal rot geschrokken![]()
Belle was vrijdag met n andere haflinger voor het eerst de wei ingeweest, en dat ging helemaal goed.. dus zaterdag wilde we ze weer bij elkaar zetten.. en dat ging dus niet goedGypsy kwam keihard op belle afgerend en toen zat ze dus zegmaar '' opgesloten'' komt ze omhoog springt ze zo over het draad heen
gewoon vanuit stand zo'n 1.20 m.
en toen stond ze ineens voor me:|
Anseltje schreef:Maar ik ga ervandoor, ik denk dat ik maar aan mijn engels boek ga beginnen en mn spullen voor morgen ga pakken
ciao
ciao
mieske schreef:Ik gebruikte altijd de boekverslagen van me zus![]()
Van nederlands en engels.. Helaas had ze geen duits dus moest ik die wel zelf lezen![]()
Anseltje schreef:dlientjuh schreef:weet je weet je weet je
Ik heb over een maand alweer vakantie
Anseltje schreef:dlientjuh schreef:weet je weet je weet je
Ik heb over een maand alweer vakantie
mieske schreef:Paarden in het nauw maken de gekste sprongen
Heeft ze verder niks ?