[HK]Haflingergekken halen misschien nu de winter? [Deel 12]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK]Haflingergekken halen misschien nu de winter? [Deel 12]

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:17

ik vind het ook een goed verhaal anne Lachen

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:18

Okej dank je wel, dan zal ik het grote verhaal sturen Lachen Tong uitsteken

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:19

Ja Het grote verhaal is duidelijker Lachen
Dat 1e korte verhaal ga je ineens over naar de wonden enzo.. Terwijl je dan niet weet hoe ze daar aan is gekomen en dat is verwarrend Tong uitsteken

TjelleBieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:21

Monica_86 schreef:
Haaaaaaaj.... nog iemand wakker??
Ik ben ff bijlezen Vork

trouwens ME BROERTJE IS GESLAAGD VOOR ZN RIJBEWIJS vanochtend!! 1e keer Haha!

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Goed joh! Haha!

Gefeliciteerd.

Monica_86 schreef:
Jah man koud! Net ook!!

Amber heeft in de bak gerend vanmiddag, die was ook behoorlijk fris! Tong uitsteken

Trouwens me baklamp was stuk heh, had ik al paar keer weer aangedaan afgelopen 2 wkn. Dus liet ik amber rennen vandaag, werd schemerig dus automatisch deed ik em aan en TADAA hij deed het weer Verward

Je pa gemaakt? Verward

Raar...

Monica_86 schreef:
babs al een kwartier stil.... hmmm in slaap gevallen achter de pc? op MP? setjes kijken Bloos ? wijn drinken? fietsen met rolf?

Ik weet het niet

Kga slapen, morgen weer om half 6 eruit Gaaaap
Slaap lekker en tot morgen Kusje Doei!

ROFL

Babsie_Flash schreef:
zo... nog even een paar foto's uploaden...

Hier nog één van een hele vieze Misty vandaag...
ons varkentje ROFL

Afbeelding

Niceeeeeeee, leuk dekkie. *LOL*

lotteluvah schreef:
Zou ik jullie eens wat vertellen Huilen van het lachen

Ownee, nu komt het.. Huilen van het lachen -Handje.

Het grote-Viet verhaal. ROFL

lotteluvah schreef:
Neee ROFL

Ik ga van het weekend bij babs logeren Huilen van het lachen

(klinkt zo kinderlijk Huilen van het lachen)

PYJAMA PARTYYYYYY! Go jij! Go jij!

Ps, pas op voor Rolf. Nagelbijten / Gniffelen
Anders ken je straks die supertampons wel euh..
nouja je snapt me wel Vietje. Knipoog

lotteluvah schreef:

Jeutje wat een fikkie! Bloos!

En néé, Tjelsie is niet langs geweest. Schijnheilig

HAFxGEK schreef:
Tjel heeft zich verslapen.. Tong uitsteken

Niet grappig.. Nors opkijken

lotteluvah schreef:
Wat is iedereen sloom vanmorgen!

Ik was anders aardig snel vanmorgen. *LOL*

Anseltje schreef:
En euh, leuke foto's lous Haha!

Idd, Lous heeft echt een pretface. Haha!

lotteluvah schreef:
Ik ook, maar het is niet verplicht.

En aangezien er altijd met eten enzo wordt gegooid wil ik niet tussen die bende zitten.

Op mijn vorige school hetzelfde verhaal. Rolleyes
Geloof mij, doe het nu het nog kan..
want wij doen er niet meer an en het is oersaai. Gaaaap

kekaro schreef:
hihihi ja ik ben ook gek op de lente en de zomer Ja
paardjes lekker buiten en zelf ook, oh de eerste dag dat je zonder jas naar buiten kan.....vind ik altijd zoooooooo fijn Ja Haha!

Ik ga pas zonder jas naar buiten als de winter er bijna weer aankomt. ROFL

Babsie_Flash schreef:
Hilde_q schreef:
ja ik ben al een lijstje aan het maken Clown
zien Pling ?

Jaaaa!! kom maar op met die lijstjes!!! Haha!

Hier mijn nieuwe zadel trouwens:
Lovers
Afbeelding

Hij is mooi! *LOL*

dlientjuh schreef:
zooo gedouched..
paasei he.. me ma is niet thuis dus moet zelf wat op me litteken doen nou het zit er eindelijk op na een paar pogingen Scheve mond maar het zit er goed op nu Tong uitsteken

Ach gut

Tinkelbell schreef:
*klopt voorzichtig aan

héél lang geleden hier actief geweest, toen weer een tijd niet, en toen weer wel een beetje, en zou het nu wel weer gezellig vinden om mee te komen kletsen.

Als het mag? Bloos

Voor de mensen die mij niet kennen:
Pris, 19 jaar, wonende in Groningen, opleiding tandartsassistent (not 3 weken en dan eindexamens), Haflo Rosanne, 14 jaar.

Pony;
Afbeelding

Euhh, hoi. Rolleyes

Ik zit er al vanaf het begin in, maar jou nog nooit voorbij zien vliegen,
bedoel je niet het andere haftopic? Knipoog

kelcy schreef:
ik meld me ook even aan!!

ik heb sinds oktober een halfinger veulen mr wilson
voor foto's zie profiel Haha!

zelf ben ik 23 jaar en kom uit boxtel
en heet annika Tong uitsteken (ook wel makkelijk om te weten )
ik lees al regelmatig mee maar omdat ik niet ontzettend veel bok ivm werk heb ik niets laten weten maar omdat het toch wel heel gezellgi was vandaar de reactie Haha!
dus ik ga zo vaak als ik kan lekker mee kletsen Haha!
als jullie dat goed vinden Clown

Alleen omdat het er gezellig uitzag? Clown

Welkom btw.

Tinkelbell schreef:
SmeeJ schreef:
Eh hoi allemaal *LOL*.
Tinkelbell; Verzorgde Evelijn Roseanne eerst nier? Haha!

Ja dat klopt ja, ik weet niet wat jullie daar verder over gehoord hebben maar ik hoop niet dat jullie me nu bevooroordelen terwijl jullie maar 1 kant van het verhaal hebben gehoord. (Niet dat ik daar van uit ga hoor maar stel dat het gebeurd)

Vertel..

knabbelgirl schreef:
TjelleBieb schreef:

Ik had een 9 voor Engels op me diploma. Vork

ik ook Nagelbijten / Gniffelen
0.01 punt hoger en ik had een 10!

Ik had een 10, maar hij werd gecompenseerd met mijn onvoldoende
voor wisknudde ofzo, en toen stond ik voldoende voor wisknudde en
voor Engels. Haha!

_karin_ schreef:
welkom annika! Haha!
Ik ga vrijdagnacht (vrijdag-zaterdag) ook weer op wintersport in Oostenrijk. Lovers

Ja gelukkig wel Yvet. Maar waren die niet 13? Bloos! (Jeugd van tegenweuurdig Rolleyes )

Die oudes van tegenwoordig kunnen er ook wat van, sta ik eindelijk eens
stil voor het rode stoplicht, rijd een oma'tje gewoon door 't rood door? Rolleyes

lotteluvah schreef:
doeeg Karin succes! Kusje

Ja ik zou die kinderen me toch een rotschop verkopen Bloos!

Wokpan kriebelt in mijn achterbroek zak. Schijnheilig

lotteluvah schreef:
Idd.

Maar ik hoorde al dat de thuis situatie van een jongetje ook niet optimaal was. Dat werkt ook lekker tegen natuurlijk.

Maarja dan zou ik nog niet zo iets doen.

Ik weet niet hoe de thuissituatie thuis is bij dat jongetje, maar als het 'erg'
is dan geef ik de ouders de schuld van de fik. Bloos

Wentos schreef:
TjelleBieb schreef:
Ik snap ook niet waarom je in kroegen en overal niet meer mag roken.
Als je rookt, en naar huis rijd heb je MINDER (zeg niet dat er géén kans is. Bloos ) kans dat je iemand aanrijd.

Er zijn meer mensen die drank drinken, en dan gaan auto/scooter/brommer rijden met hun bezopen hoofd, en onschuldige mensen aanrijden.

Je kan beter drank afschaffen dan roken. Nagelbijten / Gniffelen

Ben al vanaf 10sept.2006 gestopt met drank drinken. -Trots. Bloos

Maar Tjelsie, als ik een biertje drink, daar heb jij geen last van, maar als jij een sigaretje op steekt, kan een ander daar wel last van hebben..

Nee, maar meerdere mensen hebben er wel last van als jij met
je bezopen kop iemand aanrijd. Knipoog

Dan heb ik liever last van rook, dan dat ik iemand aanrijd.

Babsie_Flash schreef:
Girlgamer schreef:
LSD = LaatsteSchoolDag ROFL

Wie bedenkt dat nu?? Huilen van het lachen

Ik niet. Rolleyes
Ik ben lomp, en zeg gewoon 'VAKANTIE! Go jij! Go jij! '

Girlgamer schreef:
Net weer gebeld naar het meisje dat een verzorgpaard zocht en ze neemt weer niet op. Dan heb ik er al helemaal geen zin in he ROFL

Mayb werkt ze 's avonds ofzo? Knipoog
Of is d'r mobiel stukgegaan, batterij op? iets in die trant dat ze
er niets aan kan doen?

Niet ineens opgeven, mayb loop je iets mis. Lachen

Anseltje schreef:
Citaat:
Vianne heb ik in oktober 2005 gekocht met de bedoeling haar zadelmak te laten maken en als fijn rijpaard. Er is mij toen verteld dat ze braaf ohz is. We waren eigenlijk opslag verliefd op het paard, ze was mooi, braaf en kon super lopen.
We hebben haar toen nog klinisch laten keuren en daarna mee naar huis genomen, want ze was goedgekeurd! Lachen
Niet lang daarna hebben we haar naar een africhtingsstal in de buurt gebracht, en de volgende morgen kon ik d'r alweer ophalen: 'Ja je paard is volledig door het lint gegaan, ik heb nog nooit zo'n gevaarlijk paard gezien!!!"
Ik helemaal in stress en janken en huilen, helemaal in paniek. Want dit kon niet waar zijn. Staleigenaresse en m’n vader hebben toen Vianne opgehaald en zijn er mee naar de kliniek gereden.
Heb later te horen gekregen dat Vianne tegen een deur aan is gerend, alle hoeken van de binnenmanege heeft gezien, over een tractor is gesprongen op strobalen etc. Helemaal door het lint dus Scheve mond
Vianne zat ook goed onder de wonden, d’r benen lagen open, alles. Ze was ook helemaal in shock, gelukkig is ze wel beter geworden. Het heeft alleen erg lang geduurd.
Toen waren we van plan om d’r naar de hofjes te brengen in de Achterhoek, maar helaas.. Vianne had elke week wel iets anders, dan brak ze uit en mocht weer een hechting in d’r hoofd erbij, dan lag d’r been weer open, altijd hetzelfde liedje.
Eindelijk was ze weer beter van alles, heb d’r in de tussentijd wel gewoon gelongeerd enzo.
Dec. 2006, Vianne moest echt weg. Want zo kon het niet langer, heb toen al een tijdje overwogen om d'r te verkopen... Maar ik vond het maar niks, omdat ik wel toekomst zag in dit paard. We hebben haar daarna naar een man gebracht- vaak als enige oplossing voor onhandelbare paarden-, en het is 'm gelukt. Hij heeft er uiteindelijk wel 2maanden over gedaan en nog een maand om d'r verder te rijden, maar we konden een keertje langs komen.

En ja, toen was het dus 10maart, ik mocht eindelijk naar m'n paardje. Wat was ik blij, helemaal spannend enzo. Maar ik had wel een probleem, wie zou mij hierna helpen? Want ik had te weinig ervaring, en Vianne was geen beginnerspaardje zei de man. Toen kreeg ik van staleigenaresse te horen dat Caitlin een leuk paardje zocht om te gaan rijden, want ze was net gestopt met d'r vz-paarden. En aangezien ik nog iemand zocht die mij wou helpen, en Caitlin aardige ervaring had[heeft oa. stage gelopen bij springstal Ernest Kwint]. Dus dat was wel een goede match, zij is dus 10maart ook mee geweest naar Vianne.

En nu, Caitlin en ik rijden nog steeds samen Vianne. Het is dan wel mijn eigen paard, maar we delen d'r toch. Ik vind het een prima oplossing, wij alle 3 zijn happy en ik heb ontzettend veel geleerd zowel van cait als van Vianne.

En nu je dit verhaal hebt gelezen zullen er wel een paar vragen zijn opgekomen..
Waarom het paard dan toch gekocht als ze nog niet zadelmak was?
Waarom zo'n jong paard als jij nog zo weinig ervaring hebt etc??

Ik geef je hier gelijk in, ik heb hier ook aangedacht.. Máár dat waren allemaal gedachtes achteraf.
Desondanks ben ik super blij dat ik Vianne nog heb, nog nooit heb ik zoveel van iets of iemand geleerd en nog nooit heb ik zoveel plezier gehad in paardrijden.

Voordat ik Vianne had, heb ik 3 jaar op een manege gereden en een eigen haflinger gehad. Ik heb 'm verkocht, omdat ik Vianne had en het niet geheel klikte tussen ons. Met Vianne heb ik wel een klik, ondanks dat ik soms echt angstig ben durf ik toch wel alles op Vianne. Áls ik Vianne niet had gehad, was ik waarschijnlijk nooit zo geweest en had ik waarschijnlijk niet meer gereden.[heb ook al een aantal keer overwogen om echt definitief te stoppen met paardrijden, ik vond het niet leuk meer en het was allemaal zo moeilijk. Máár paardrijden is moeilijk, je hebt lef nodig en goede begeleiding. Dan kom je er wel, want alleen aan een paard heb je niks, hoe goed die ook is. Je leert er wel van, maar je moet ook durven. Je moet dingen durven aan te nemen, dingen durven te doen, je grenzen overleggen.]

En het is me allemaal gelukt met deze meid.
Ik heb in oktober ook mijn eerste buitenrit op Vianne gemaakt [Caitlin is er al vaker mee naar buiten geweest, en dat ging allemaal super. Lachen op een paar misstapjes na, maar die houd je niet tegen Knipoog Ik was ook altijd mee, maar dan op een ander paard, dus ik wist wel hoe Vianne was.]
Ik vond het allemaal spannend enzo, en had met cait afgesproken, niet galopperen alleen stappen.. Schijnheilig
Maar wat ben ik blij dat Caitlin uiteindelijk toch gewoon is aangedraafd en aangegalloppeerd, als ze dat niet had gedaan was ik zover niet gekomen. Dit is dus een voorbeeld met grenzen overleggen, ik moet niet zo veel nadenken, meer dingen doen!

Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen en ben ik erg trots op ons en Caitlin! Lovers Dit had ik werkelijk noot durven dromen.

Vianne een onhandelbaar en lomp paard tot lomp maar rijdbaar paard. Ze zal je nooit met opzet pijn doen, ze zal nooit snel kwaad op je zijn, maar je moet wel geduld met haar hebben. Vianne pakt dingen erg snel op en dat is een voordeel, maar het is een slim paard. Je moet d'r voorzijn, anders heb je je handen vol aan d'r Nagelbijten / Gniffelen

Doen, duidelijk toch? Knipoog

Hehe, ik ben bij hoor. Gaaaap

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:25

kelcy schreef:
ik meld me ook even aan!!

ik heb sinds oktober een halfinger veulen mr wilson
voor foto's zie profiel Haha!

zelf ben ik 23 jaar en kom uit boxtel
en heet annika Tong uitsteken (ook wel makkelijk om te weten )
ik lees al regelmatig mee maar omdat ik niet ontzettend veel bok ivm werk heb ik niets laten weten maar omdat het toch wel heel gezellgi was vandaar de reactie Haha!
dus ik ga zo vaak als ik kan lekker mee kletsen Haha!
als jullie dat goed vinden Clown

Alleen omdat het er gezellig uitzag? Clown

haha neej ik lees al een tijd mee... dan kan ik beter ook maar mee gaan kletsen is het niet?

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:25

Thanks Tjel. Maar haar foon gaat wel eerst 5 keer over en dan krijg ik de voicemail. Ach ja, morgen nog eens proberen.

TjelleBieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:34

TjelleBieb schreef:
Hallo. Nagelbijten / Gniffelen

Rotdag gehad, vertel het straks wel.
Ben nu ff bijlezen. Knipoog

Oké, me dag ging dus zo goed als klôte. Scheve mond

Had me wekker om 6uur, 7uur en kwart over 7.

Moet om kwart voor 9 op me stage zijn, alles even bespreken wat we die dag moeten doen (Conclusie dus altijd: opruimen wegens de 70%korting in de hele winkel. Gaaaap ) en om 9uur gaat de winkel open, en er staan altijd al klanten op de deur te bonken, al je 2min. te laat opgaat beginnen ze al te zeîken.

Nouja, ik verskoot me rot vanmorge, in 1x me bed uit gesproken, zag ik dat het ÁL half9 was, en ik moest er om kwart voor 9 zijn. Scheve mond
Ik me beeldscherm aan, ondertussen alles doen, gerace't voor me langzalze-leventje.

Ondertussen de zinnen "KÛTZOOI IK HEB ME VERSLAPEN!" verzonden aan Viet en Gitta. (valt me weer mee dat me toetsenbord nog leeft)
Krijg je zo'n reactie van Viet: 'Joh, daar maak jij je toch nooit druk om? ROFL
Tjelsie: 'NEE! als ik naar school moest niet nee, maar ik heb nu stage! Rolleyes '

Ik gerace't voor me leven, rij ik om kwartvoor9 (Ja, ineens was het nogmaar kwartvoor9, terwijl ik het gevoel had dat ik al 3kwartier verder was. Verward )

Rij ik net voor de bocht (om de bocht staat de scapino) komt me baas voorbij gereden op d'r brommertje, en ik met een verbaasd hoofd: 'WOOTH! ik ben nog optijd. ROFL '

Nouja, ging dus behoorlijk klôte, alleen maar opgeruimt (iedereen trouwens, maar het is gewoon kût om te weten dat je de hele tijd moet opruimen, met het idee dat je nog tot 6uur moet. Scheve mond )

Eindelijk 1uur, ik had een uurtje pauze (tot 2uur) dus ik ging klasgenootje zoeken (Tim, loopt stage bij de Zeeman 2min. lopen verderop) is hele Tim pleite? Verward

Ik nog een (zijn standaard) rondje gelopen, langs de broodjes-boer waar die altijd pizza broodje haalt, langs de Vomar want daar haaltie een flesje cola, en langs de Blokker want, daar werkt een oudklasgenootje. (Glen, ja EsUm die gozer die jij zo lekker vond/vind. Rolleyes )

Oké wacht, even een peukie. Nagelbijten / Gniffelen

Hele Tim niet gezien? Verward
Kwart voor 2 weer binnen, er stonden 5mensen in de winkel, en ik had in me solo pauze? Verward ook weer zoiets..

Maarja, moest ik maar gaan afwassen (IN ME PAUZE!) me hoofd wou niet meer, en bij de gedachte van schoenendozen werd ik al misselijk. Nagelbijten / Gniffelen

Opgeruimt, opgeruimt, opgeruimt, opgeruimt.
Half4, zegt me baas 'Ja Ria, wil je morgen even een paar koters naar de schoenenmaker sturen, ik wil schoenen kopen maar ze zijn stuk.'

Dus ik met een bigsmile 'Waar zit die schoenenmaker, dan ga ik wel even! Haha! ' Nou, in middenwaard, en daar liep me beste vriendin stage in de Zeeman. Clown
Halfuur gelûlt, haar filiaalmanager helemaal pissed terwijl ze wel gewoon hard door werkte? Verward
En omdat ze 'niet antwoorde'.
(Me beste vriendin is aan 1 oor doof, en de andere is slechthorend, en dat WETEN ZE DAAR! en alsnog maken ze er een groot probleem van. Scheve mond )

Langs andere klasgenoten geweest in het winkelcentrum, heb mensen gezien die ik al jaren niet gezien heb, was heel leuk maarja, balen dat ik zo weinig tijd had, want ik moest weer naar die (!@#$^!) stage.

Ik weer terug op me brommer, ijskoud, geen sjaal wel handschoenen, gaan 2 van die rotkoters keihard achter me fietsen? Verward dus ik vollop in de rem, gaan ze lachen.

Kom ik terug, ging de tijd zooooooooooó fawkinn' langzaam, gewoon níét leuk meer, ik moest achter de kassa helpen inpakken, maar Justin (assistente filiaalmanager) wou daar blijven staan terwijl hij eigelijk op de herenafdeling (schoenen) moest.

Moest ik op die afdeling Rolleyes
Al klote dozen van de bovenvoorraad afgesjeest, pisnijdig want al die mensen gingen 100x hetzelfde vragen:
'Zijn deze schoenen ook 70% korting?'
'Ja mevrouw, de hele winkel is 70% korting!'
(er hangen maar 500posters met koeienletter "70% kassakorting op alles!" Rolleyes )
'Owjaa? ook de ski-kleding boven?'
'Ja mevrouw, óók de ski-kleding boven..'
'Ow, en de sport schoenen dan?'
'-Woede komt op, Tjelsie loopt rood aan- JA, de h.e.l.e. w.i.n.k.e.l. is 7.0.%.k.o.r.t.i.n.g!'

Jesuschrist.
UITEINDELIJK 6uur!

Verlost, en morgen weer. Nagelbijten / Gniffelen

TjelleBieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:36

kelcy schreef:
haha neej ik lees al een tijd mee... dan kan ik beter ook maar mee gaan kletsen is het niet?

Tsja, net hoe je het bekijkt. Clown

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:40

Arme Tjel Ach gut

Werken is zwaar he? ROFL

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:40

Bianca en Hilde zijn nergens te bekennen Huilen Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:41

nou ik ga ff veder met scheikunde Clown doei

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:42

Ach gut Ow jee Tjel wat een klôte dag! Scheve mond

TjelleBieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:43

Girlgamer schreef:
Arme Tjel Ach gut

Werken is zwaar he? ROFL

Nee, heb liever werken dan school.

Maar het idee, ik werd 16uur in de week voor hun daar,
en ik krijg er geen geld voor, waar is dan me motivatie? Verward

Oké, ik kan me diploma er voor halen, maar het is voor hun mooi mee genomen
'Ow een stageloper, mooi die nemen we wel aan want het word de aankomende tijd druk met de verbouwing, kan ze mooi helpen'.

Voor de rest hele leuke mensen ofzo hoor, maar het is gewoon kût nú vanwege de verbouwing en drukte en iedereen moet PRECIES alles weer aan mij vragen bijv. over de kinderafdeling, daar heb ik toch helemaal geen verstand van? Verward

Leer het me dan eerst, voordat je me op de kinderafdeling sta.

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:43

Roma_4ever schreef:

Have fun Haha! Kusje

TjelleBieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:44

Roma_4ever schreef:

Succes! Kusje

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:44

TjelleBieb schreef:
Girlgamer schreef:
Arme Tjel Ach gut

Werken is zwaar he? ROFL

Nee, heb liever werken dan school.

Maar het idee, ik werd 16uur in de week voor hun daar,
en ik krijg er geen geld voor, waar is dan me motivatie? Verward

Oké, ik kan me diploma er voor halen, maar het is voor hun mooi mee genomen
'Ow een stageloper, mooi die nemen we wel aan want het word de aankomende tijd druk met de verbouwing, kan ze mooi helpen'.

Voor de rest hele leuke mensen ofzo hoor, maar het is gewoon kût nú vanwege de verbouwing en drukte en iedereen moet PRECIES alles weer aan mij vragen bijv. over de kinderafdeling, daar heb ik toch helemaal geen verstand van? Verward

Leer het me dan eerst, voordat je me op de kinderafdeling sta.

Ja das waar.

Gitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:47

Klaar met kerstkaarten schrijven als jullie en rode envelop op de mat zien liggen is die van mij Haha!
@ Tjel, wat een daggie Ach gut

Gitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:47

en nu aan m'n Duits Gaaaap

TjelleBieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:48

HAFxGEK schreef:
en nu aan m'n Duits Gaaaap

Succes. Kusje

Gitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:50

Kút m'n boek ligt nog op school Huilen van het lachen
Nu moet ik via die rotsite leren..

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:52

Tjell, mooi klote zo te lezen.. Boos!

Gitt; ik wacht vol spanning Schijnheilig

Heb btw 11 pb's afgehandeld Huilen van het lachen Soms met de vraag of ik toch wl het verleden zal vertellen, maar goed. Heb alles maar gewoon gedaan Bloos

TjelleBieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:53

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:53

Omg dat is poedersuiker he, dat je je net verslaapt op stage Nagelbijten / Gniffelen.
Nouja iig echt Klôte Huilen van het lachen.

ann, duidelijk verhaal Ja

TjelleBieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:55

SmeeJ schreef:
Omg dat is poedersuiker he, dat je je net verslaapt op stage Nagelbijten / Gniffelen.
Nouja iig echt Klôte Huilen van het lachen.

ann, duidelijk verhaal Ja

Jup. Nagelbijten / Gniffelen

TjelleBieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:57

Vanmorge dan! ROFL

Ik was natuurlijk al laat, dus ik loop naar de achterdeur, zie me handschoenen liggen ik denk:
'Hmm nee, ik ben al laat, dan duurt het alleen maar langer.'

Dus ik die deur uit, deur opslot, ik denk:
"Brrr, het is bestwel koud....'
Deur weer open, kijk weer naar me handschoenen, denk:
'Nawh, toch maar niet.'

Deur weer uit, deur weer opslot, loop naar me brommer:
"Oei, het is wel érrúg koud. Nagelbijten / Gniffelen '

Ik teruglopen, die deur weer open, handschoenen gepakt en
deur dicht en opslot, en weg gegaan. Clown