Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maessie schreef:Berber kwamen we jou en je vriend vanmiddag tegen? (Jij op t paard en je vriend er naast?)
wij hebben vandaag weer online proefjes gereden. Wel tevreden deze keer! Ben benieuwd wat de jury vindt

overgangen hebben we genoeg gedaan, ze dribbelt stiekem vaak aan. Vanwege tijdsnood (blokken op stal) moest ik terug stukjes draven over de weg. Met de hoefschoenen durf ik dat wel aan, deed ze gewoon telkens een rustig drafje. Normaal gaan we terug op hoge snelheid en stappen we dus bijna alles. Superblij dus.

Stoer dingetje! Ga je haar houden?
Heel leuk om zo mee te kijken met jullie ritje.
Mooi dat het steeds beter gaat, wat ben je van plan met hem?
heb nu intotaal 3x meegedaan waarvan ik 2x wel een heel goed gevoel had, daar had ik 178 en 178,5... dus dat was wel balen
de tweede keer wilde het echt niet, daar hadden we ook terecht 173. Maar goed wel fijne tips gekregen dus we trainen lekker verder
ons huidige zadel paste dus niet meer.. die kon ik gelukkig inruilen en ik heb daar nu een Tribal classic voor in de plaats, ze liep er heerlijk mee en ik kon veel beter zitten