Ik heb niet zoveel te melden.. Mia heeft nog steeds rust
Equisync
Geplaatst: 28-02-14 17:58
Nordsvensk schreef:
Hahah die laatste
Ja Nathan(die haf die naast m staat) kijkt ook echt zo van 'Oh god jongens, hier gáán we weer..':') En Johan(de fries) kent het spelletje, die doet dat namelijk zelf ook, en dat is de enige bij wie hij het halster niet (met het nodige geweld) loskrijgt Laatst mocht ik nog tot mn knieën de drap in om een halster van een manegepaard te vissen.. Oeps
En vorige week door de tralies(ja hoe krijgt ie t voor mekaar..) bij zijn minderjarige( ze word deze zomer twee haha) buurvrouw trok die dat hele ding kapot.. Fijn zo'n pony
Zit op dit moment in Tel Aviv, dus reageer iets minder heb gisteren het hoofdstel van Saartje binnen gekregen
eten is hier echt duur! 3 friet, 1 hamburger en een salade voor 16,50 en die salade stelde niks voor... (net was 40 shekels) en dat was bij een soort mac
een fles water, ijsthee en koekjes voor 8,00 en een milkareep voor 2,80
Ik moet m eens samen met Jelle filmen als die twee op de wei bezig zijn, geweldig, de spetters vliegen je om de oren Vind het zo leuk dat de haffies waarschijnlijk met zn allen de wei op gaan in de zomer, hij kan t zo goed vinden met die drie, zou een geruststelling zijn als hij happy met zn vriendjes op de wei kan!
Haha grappig die gifs! Ik heb net mijn koffer ingepakt, morgen 5 uur op en 7:15 vlieg ik weer terug naar het koude hollandse landje Mis Jensje heel erg dus ben wel blij dat ik weer naar huis ga Hier was het vandaag de hele dag zonnig, heb nog lekker geshopt
Leuke gifs! SaartjeNina, ooh Tel Aviv! Jaloers. In 2009 ben ik daar geweest. Toen zijn we 7 dagen in Jeruzalem geweest en ook 1 dag met de bus naar het strand daar. Echt ontzettend leuk. En toen daarna nog 5 dagen naar Eilat, dat was zo warm. Ik wil nog wel een keer naar Israel. Vroeg weer naar huis zeg, Noa! 5 uur opstaan. :/
Hij knikt niet, als je goed kijkt zie je dat ie met n halster staat te zwaaien Kwaliteit is echt een technisch hoogstandje helaas Dat had hij net daarvoor met veel geweld van een ander paard afgerukt
Heb me portfolio weer aangevuld met andere diertjes dan paarden en honden Ben niet meer tevreden over mijn paardenportfolio.. Denk dat ik zodra het mooi weer is wat portfolio shoots ga doen
Nou zie je, in het Noorden krijg je dus de kans om Linn, Mia, Abby en nog de stalgenoten van Faith op de foto te zetten. Het is een stukje rijden maar dan heb je ook wat.
Haha het noorden wordt een beetje ver maar Limburg is nog te doen! Misschien dat ik daar gewoon een dagje ga fotograferen en dan kunnen modellen zich aanmelden!