Monique door die van mij wandelt ie nie heen denk ik hoor... Is stroom voor koeien enzo... Daar blijven die monsters van mij ook angstvallig bij uit de weg. Behalve als de batterij leeg is, dan wandelen ze er wel dwars doorheen
Nash die loopt overal doorheen, daar an je zo veel stroom op zetten als je wil. Die gaat af zitten wachten hoe het ritme is van de stroom en dan loopt hij er doorheen als er geen stroom o staat. Ik krijg hem ook niet te pakken enzo, echt heel vervelend...
Wat een boefje. Wahida kijkt wel uit voor stroomdraadjes ( uh nu nog, weet niet hoe ze reageerd als ze straks zonder mama rond huppelt in een kampje ) Ach zo hebben ze allemaal een wat minder goede eigenschap ...
Er staan nu 2 klokken op, dus kan hij er niet echt een ritme in vinden dus gaat hij maar gewoon als hij wil... als hij dan aan de verkeerde kant staat en hij ziet me aankomen dan schiet hij door het draad heen, zonder dat het draad uitkrekt of knapt, dat vind et nog het wel het knapst
Ik hoop dat dat boefige wel weer een beetje bijtrekt, ik denk dat ik ook wat meer met hem moet doen.. hij raakt een beetje verwend omdat ik bijna niks met hem doe...
Mystique04
Geplaatst: 20-10-09 13:51
grappig veulen heb je peelie
Madeira mooi dat het weer beter gaat.
Vanmorgen ging het rijden weer goed alleen linkergalop ging niet, heb haar aan de longeerlijn gedaan en toen ging ze wel in de linkergalop dus ga dat maar even paar keer doen. en dan zaterdag in de les maar weer onder het zadel proberen.
Merk ook echt dat ze het moeilijk vind de linker galop
nee hij kan de weg niet op, zit een metale hekwerk tussen...
heey dames, ik heb Nash nu wel opgegeven voor boktveulen, maar dan moet hij natuurlijk wel stemmen krijgen!!! Dus ik roep jullie allen op op Nash te stemmen na de 30ste! (ik zal het dan nog een keer melden ) ik mag amenlijk niet zelf op hem stemmen...
merries en hengsten gaat appart en per merrie en hengst mag je 2 keer stemmen. Dus 2 meer op een merrie(niet op je eigen) en 2 keer op een hengst (niet op je eigen )