Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
. Ze verhaarde slecht en had er echt last van. Nu is ze weer blij
OVERAL vliegt haar!
Fijn dat dat goed ging!
Dapper hoor.
Ik maak zelf al jaren hobbymatig foto's van de paarden van kennissen en vriendinnen etc en in ruil daarvoor draaien we de rollen vaak om. Dus Monroe en ik waren weer eens slachtoffer!
Vinden die van jullie dat ook zo leuk? 

. We doen nu zelf mini stukjes erop, of iets verder met iemand ernaast en dat gata steeds beter
Ik denk dat als we haar rustig het vertrouwen geven dat het wel goed komt! Het enige lastige is dat als ze iets engs ziet dat ze steigert, omdraait en wegrent...

Vandaag gingen ze bij ons ook weer voor het eerst, Flicka mag helaas niet ivm groot risico voor bevangenheid. Maar ze mag wel weer lekker de hele dag buiten staan met haar vriendinnetje die ook de wei niet op mag
Hebben jullie dat ook al gedaan?
(kijk hier voor topic [RIJ-ITP] Haflinger Flicka en haar online debuut (klasse M2))
Wat leuk samen wandelen met je moeder en Roxy. Met zakjes knisperen moet je inderdaad niet doen bij een Haflinger als je er bang voor bent nee 
Ze valt wel op met haar uiterlijk.

verkeer zou hem niet moeten deren, als veulie stond ie al naast een 80km weg met veel grootverkeer

licht onregelmatig, en ietsje warm. Vast een tik gehad van Bucks, ze blijft altijd net even te lang in de weg staan..