Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Dat vind ik echt gevaarlijk Mieske
Een paard kan zijn benen wel breken!
lotteluvah schreef:Dat vind ik echt gevaarlijk Mieske
Een paard kan zijn benen wel breken!
Jotee schreef:knabbelgirl schreef:ik ben ziek
Ik ben 'schooltje' ziek. Beterschap trouwens!
mieske schreef:lotteluvah schreef:Dat vind ik echt gevaarlijk Mieske
Een paard kan zijn benen wel breken!ik weet het
Ze doen er alles aan, honden jagen de konijnen weg..
Maar wat moet je er nog meer aan doen ?
Afschieten is ook weer zo dratisch !
mieske schreef:knabbelgirl schreef:ik ben ziek
jij bent anders wel de enige die op me reageerd
mieske schreef:Ik heb trouwens een baal dag![]()
Ik kan niet meer lopen van de pijn in mijn voet
En willy hoest sinds zondag, maak me nu al zorgen..
Tis ook altijd wat met die pony
Kyrseltje schreef:mieske schreef:Ik heb trouwens een baal dag![]()
Minder, Hektor hoest ook al een tijd, in de zomer zei DA dat het hooikoorts was, medicijnen voor gekregen, en hij zou daar de moeilijkte periode mee door komen. Nou wel aardig gewerkt. Maar hij hoest nog steedsDe buren zeiden iets van groene leem ofzo? Denk dat ik dat maar eens ga proberen..
knabbelgirl schreef:mieske schreef:Ik heb trouwens een baal dag![]()
echt een diepe hoest of gewoon zo af en toe een kuchje?
mieske schreef:lotteluvah schreef:Dat vind ik echt gevaarlijk Mieske
Een paard kan zijn benen wel breken!ik weet het
Ze doen er alles aan, honden jagen de konijnen weg..
Maar wat moet je er nog meer aan doen ?
Afschieten is ook weer zo dratisch !
mieske schreef:Jotee schreef:
Ik had last van m'n voet, heb het hele weekend gehinkt op 1 been. Niet te filmen!
Hoe komt het dan?
Ik was met mijn pony in de bak aan het rotzooien.
Toen klapte ik ineens in een gat met mijn voet en die ging dubbel..
(konijnen graven steeds gangen in de bak, je ziet ze niet totdat je erin stap)
Dat was ook met een pony gebeurd in de lessen, die stapte erin en ging zo over de kop echt zielig !
knabbelgirl schreef:hooikoortswist niet dat paarden dat konden hebben joh!
Kate heeft helaas stofallergie, terwijl mijn DA eerst zei dat het aanstellen was
Maar de DA van van Baalen had het binnen 2 min door
Ze heeft er nu nog regelmatig last vanterwijl ze niet minder stofvrij kan staan als dat ze doet
mieske schreef:knabbelgirl schreef:hooikoortswist niet dat paarden dat konden hebben joh!
Kate heeft helaas stofallergie, terwijl mijn DA eerst zei dat het aanstellen was
Ze heeft er nu nog regelmatig last vanterwijl ze niet minder stofvrij kan staan als dat ze doet
Mijn pony had van de zomer een ontstoken slijmvlies in zijn neus ( was helemaal vuurrood) en het slijmvlies van zijn neus.. Dat was ook een soort van hooikoorts, met medicijnen was het zo over
knabbelgirl schreef:Kyrseltje schreef:
Minder, Hektor hoest ook al een tijd, in de zomer zei DA dat het hooikoorts was, medicijnen voor gekregen, en hij zou daar de moeilijkte periode mee door komen. Nou wel aardig gewerkt. Maar hij hoest nog steedsDe buren zeiden iets van groene leem ofzo? Denk dat ik dat maar eens ga proberen..
hooikoortswist niet dat paarden dat konden hebben joh!
lotteluvah schreef:Ik ben echt zo bang dat ik weer helemaal overnieuw moet beginnen met lot als we weer kunnen rijden
mieske schreef:knabbelgirl schreef:
echt een diepe hoest of gewoon zo af en toe een kuchje?
Lijkt op een droge hoest, tis niet elke seconde dat hij het doet.. Maar toch wel regelmatig..
Hij had gisteravond geen koorst en met inspanning werd het niet erger..
lotteluvah schreef:De bak controleren
girlchat11 schreef:Emma wat stoer trouwens dat je bij dressuurstal van Baalen werkt! (zat even je profiel te spieken)
lotteluvah schreef:Ik ben echt zo bang dat ik weer helemaal overnieuw moet beginnen met lot als we weer kunnen rijden
knabbelgirl schreef:als het bij inspanning niet erger wordt zou ik het nog even een dagje aankijken(al zou ik zelf bij kate meteen aan de tel hangen door der allergie)
Kyrseltje schreef:knabbelgirl schreef:
hooikoortswist niet dat paarden dat konden hebben joh!
Nouja het is hooikoorts waardoor astma aanvallen voort komen, dus kort ademig, hoesten etc. Maar die tijd zijn we nu weer voorbij, maar hij hoest nog steeds
knabbelgirl schreef:lotteluvah schreef:Ik ben echt zo bang dat ik weer helemaal overnieuw moet beginnen met lot als we weer kunnen rijden
of juist nietsoms kan het ze heel goed doen om een tijd niks te doen