Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Al die weken voor niks druk gemaakt om een tumor en heb daar ook lopen janken als een baby. De bult zit er nog steeds en mag volgend jaar geopereerd worden waarschijnlijk.
dlientjuh schreef:gesnapt?
moet ik nog wat teruglezen?
.. Heb je er nog veel last van??
Hoe gaat het nu met jullie thuis?
Heb het er nog steeds moeilijk mee en vooral nu. Zit nu op de middelbare enzo en daar heeft hij nooit iets van meegekregen. En nu het zo goed gaat met rijden en ik steeds beter word en allerlei wedstrijden paarden naar mijn hoofd geslingerd krijg. Hij was echt mijn rij-maat.
ging hij altijd met jou mee naar de paarden, leuk. 
maar vond het altijd super leuk om met mij mee te gaan naar de manege.
Anseltje schreef:Hoelang is jou vader al overelden?ging hij altijd met jou mee naar de paarden, leuk.
mama was altijd bang voor paardenmaar vond het altijd super leuk om met mij mee te gaan naar de manege.
Idd, soms wil ik ook dat mama er was. Lekker mee op wedstrijd of naar je paard. En papa heeft het altijd zo druk..
Maar we redden het wel hé! & anders hoor ik het van jou. Want ook ik steun jou
* 
kan er ook niet met ons ma over praten ben om die reden ook naar een maatschappelijk werker geweest
het is te ver voor esmee, Moon enzo
Die weten welke ik bedoel, en de goedbezig tune van van inkel

dus ik ga ervandoor, mn kamer stofzuigen en naar stal. ciao
biancailona schreef:zo even mijn hyves bij gewerkt, heb de toeterman erbij gezet van qmusic, voor degene die dinsdags ochtends ook daarna luisteren.Die weten welke ik bedoel, en de goedbezig tune van van inkel
vind ik altijd zoo leuk
hij is zo leuk, ik lig bijna dubbel op dinsdagochtend toetttttttttttt
thuis nog van alles doen doegie tot later of toet toet