[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Starwien

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 10:26

Vervelend xLotje!

Haha die rol foto's

Ze zijn allemaal 10 euro en dan nog 1 euro verzendkosten, als je bedeltje erbij wil 12,50

Haha leuk Marrit! Veel plezier!

Wat fijn Tamara! Leuk hoor!

Ik ga dinsdag ook op buitenrit, Ielze ( is degene die Jens ingereden heeft ) op Jens en ik op Starwien. Is de eerste keer dus verwacht er niet te veel van maar is leuk om een keer uit te proberen!

Vandaag komt de oude verzorgster van Starwien langs, heb haar al 3 jaar niet gezien en zij Star ook niet :)

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 10:59

Leuke rol foto's marrit :)

ah fijn tamara!

Leuk noa! buitenritten zijn altijd er leuk. :) leuk dat je zo wel contact hebt gehouden met de oude verzorgster. veel plezier!

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 10:59

Dankje!

xLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 11:41

Noa! Wat zijn die armbandjes ontzettend gaaf! Ik had (met de nadruk op had) een sleutelhanger met een plukje Misty haar. Ben ik kwijt ;(

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 12:06

Aah jammer! Ja vind ze idd heel gaaf voor dat geld, ben nog steeds aan t twijfelen haha

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 12:07

JUBELEUM MIA IS 2 JAAR BIJ MIJ *\o/* *\o/* *\o/*

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 12:07

JOEHOOEEEE! GEFELICITEEEEEERD! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

:')

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 12:18

GEFELICITEERD! *\%/* *\o/*

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 12:23

Gefeliciteerd met jullie katoenen jubileum!!! *\o/* *\o/*

faithjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 13:41

ik heb me laptop weer eens terug :D

_Sanne schreef:
Haha lijkt me wel raar om je echt vader eigenlijk te zien, of valt dat wel mee? En hoe vind hij zelf het?

Vandaag wat foto's gemaakt van Jolina in de wei :D

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Sexy jolina <3

xLaraaj schreef:
Nou dank u iedereen voor de verjaardag wensen voor Tara :D

Heb ze Zaterdag in de wei gezet voor haar verjaardag maar zoals jullie weten was ik heel bang dat ik ze nooit meer terug ging kunnen vangen of dat ze dan op mij ging stampen. Ik ben samen met mijn vriend een half uur bij haar in de wei gebleven en waar we ook gingen ze volgde me overal. Toen we uit de wei gingen om iets te gaan drinken begon ze kei hard te roepen en lastig te doen aan de poort. Was zo geraakt :( :P we hebbe haar er toen nog 1 uur in gelaten en toen we ze terug gingen halen en ik riep haar riep ze mij direct terug en liep naar ons toe. Ik had wel wortels mee maar ze heeft helemaal niet lastig gedaan om uit de wei te komen. Was Zo blij en zo trots !
Zondag dan gereden en ging ze ook echt goed en nu ze de galop door heeft gaat ze er ook echt voor , kan haar soms niet meer houden :P

Mijn Monster wordt mijn Toppertje :D <3

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Super! ze ziet er goed uit

_Sanne schreef:
Respect voor de bijlees Charlot! Gefeliciteerd met Lola!! *\o/*
Fijn dat je les goed ging!

Heb vandaag ook mijn eerste prive les gehad! Wauwiee :wow: Wat liep ze goed! Ze is zelf snel geneigd om der eigen op te kroppen, dan is het net of ik haar in de krul trek.
Moest haar nu vooral lang en laag laten lopen. Wat deed ze dat super! In stap stapt ze heel goed over! (deed ze eerst nooit). Aanspringen in galop gaat vaak verkeerd, dan springt ze in de verkeerde galop aan. Dat ging dus vandaag echt super! Ze heeft maar 1 keer der kont in de krib gegooid!
Moest op de volte rijden met stelling naar binnen, laag en actief. Dat werd der even teveel dus gaf ze een klein bokje en ze trok derzelf uit de volte. Nou eigenlijk meteen weer opgelost en opnieuw geprobeerd en toen ging het goed!
Nou ben echt zo blij! :D Zit hier met een glimlach van oor tot oor! Kan al niet meer wachten tot de volgende les! Haha

fijn dat zo goed ging, prive les is echt heeerlijk!

xLaraaj schreef:
Super mooie bijleespost Charlotte !! En gelukkige verjaardag aan Lola :D *\o/*

Sanne, super dat je les zo goed ging ! altijd leuk om te zien dat mensen vooruit gaan met hun pony ^^

ik heb gisteren gemerkt dat de uier en voor de uier gans opgezwollen staat vol met open plekjes dat een beetje bloed.. ziet er echt niet uit. Ik heb foto's maar wou eerst weten of jullie het wel wouden zien want het is echt wel ranzig .. Een vriendin van mij is assistent dierenarts en werkt in een paardenkliniek en heb haar de foto's doorgestuurd en zij denkt dat het om een soort huidtumoren gaat :( :( Snel de dierenarts laten komen ! Pfff |(

vervelend! weet je al meer?

Kim_97 schreef:
Vandaag voor de eerste keer van Vrouwke gevallen.
Op de volte in galop was ze heel erg met haar hoofd aant schudden. daardoor raakte ze uit balans en struikelde ze heel erg en kwam ik op haar nek terecht, toen struikelde ze nog een beetje en gaf een bok. Toen viel ik.
Ik viel vol op me knie dus die doet wel wat pijn. Hopelijk heb ik er morgen niet te veel last van. :(

:+:

Flurk schreef:
O sorry even ego post.
Het was zo lekker weer dat ik even op het strand geweest ben en deze x heb ik wat fotos
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

oooh heerlijk, dat wil ik ook nog 1 keer doen

noaxhorses schreef:
Ik heb vandaag Jens gelongeerd en gereden, met longeren is hij er maar één keer vandoor gegaan *trots trots trots * en het rijden ging ook heel goed, daarna lekker afgespoeld.

Daarna nog Starwien gereden, 20 minuutjes maar zonder zadel en met touwhalstertje en touwteugels, gewoon lekker ontspannen in het zonnetje gereden. Stap draf en galop :)

Super! het komt wel

SuperAssie schreef:
Ik heb vanavond met andor na echt heel wat weken weer wat VD gedaan. Heb 't heel basic gehouden maar ook een nieuwe oefening gedaan: de spagaat!
Met een balkje voor zijn achterhoeven had hij na 5x door dat hij alleen met zn voorbenen naar voren mocht en deed het de laatste keer in een keer 2 passen met elk been naar voren dus toen ben ik gestopt :)
Overmorgen of zo nog eens proberen, hij vond het duidelijk leuk!
Hij kent nu:
Nee schudden
Jambette(links, rechts en ook onder de man)
Begin spagaat
Alle voetjes op zweepcommando optillen
Rondje draaien
*\o/*

Nog even een leuk fototje spammen van de kudde waar hij nu instaat op hun heerlijke enorme wei <3
[ Afbeelding ]
Bovenop staan Jan en Jelle, onder Andor, de drie friezen Wietske, Johan en Troy en dan staat Nathan nog met de waterbak te klooien xd

leuke wei. linn kan die dingen ook ben ook bezig met spagaat, maar ze snapt er niks van

Kellyy1990 schreef:
Hoi hoi,

Ik lees hier altijd stiekem mee en bekijk alle leuke foto's die jullie posten, maar plaats nooit zelf een berichtje.

Lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen! :)

Ik zal me even voorstellen, ik ben Kelly, 23 jaar en kom uit Goirle. Sinds december vorig jaar heb ik mijn lieve haflinger ruin Warturo <3

Welkom!

noaxhorses schreef:
EMMAxSAMMY @ [UK] [ART] Armbanden van paardenhaar, leuke ideeën gezocht.

En dan nr 1 of nr 13 met twee vlechtjes ( een van Star en een van Jens ), Ben nog beetje aan het twijfelen, welke vinden jullie mooier?

ik vind de eerste het mooist

Nordsvensk schreef:
Maf ding :')

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

sexyyyyy

SuperAssie schreef:
hier is het al de hele dag stralend weer :+

Ja dat dacht ik vanmiddag toen ik met snertzin naar de bak liep. ik kocht een paard om buiten te rijden, en wat kan ik niet doen? maaarrr het rijden ging zo slecht(omdat ik ervan baalde dat ik niet naar buiten kon ging andor de hele tijd in verzet) dat ik dacht prima, slechter kan toch niet vandaag ik waag het erop. En het was heerlijk *\o/*
Eerste stuk langs de weides en camping gelopen, omdat hij dat heel spannend vind en aan mij ernaast meer steun heeft, toen opgestapt en voila, niks aan de hand. Door het dorp, richting bos staakte hij heel even en moest ik even streng zijn met zweep maar daarna niks meer aan de hand. Meneer moest midden op het bospad plassen :+ , daarna lekker het water ingegaan en heeft hij mogen spetteren en hij vond het nodig om in het water te poepen x'D
Na de lange smalle brug te hebben overwonnen ook nog een heerlijk galopje gedaan en met een geweldig gevoel weer door het dorp terug naar huis. Me happy <3

super !

noa, marrit veel plezier op buitenrit dinsdag het wordt dan nog lekker weer !

GEFELICITEERD MET JULLIE JUBILEUM *\%/*

zo weer een bladzijde vol <<)
ik ga straks even naar linni

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 13:53

Mooie bijleespost! _/-\o_

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 15:39

Noa ik vind dat infintie teken of hoe je het ook schrijft echt gaaf! Kben helemaal verkocht door je hihi!

MARRIT GEFELICITEEEEEERD

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 16:10

Oooh ik heb even een baalmomentje.. De bijrijdster van Jens moet helaas stoppen met bijrijden omdat dat niet meer mag van de dokter door haar hand :( Nu moet ik opzoek naar een nieuwe en het ging net zo goeed.

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 16:12

Ahh dat is balen Noa! Succes met het vinden van een nieuwe!

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 16:15

noaxhorses schreef:
Oooh ik heb even een baalmomentje.. De bijrijdster van Jens moet helaas stoppen met bijrijden omdat dat niet meer mag van de dokter door haar hand :( Nu moet ik opzoek naar een nieuwe en het ging net zo goeed.

Dat je niet ergens een topic opent dat je er een zoekt of op de boktmarkt

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 16:17

Ja heb in mijn mailbox nog een mailtje zitten van iemand, daar maar even op gereageerd of ze nog interesse heeft

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 16:19

Ooh nog een beetje goeie hoop dus!

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 16:22

Ja i hope

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 16:26

Dat iemand heeft al iemand, ik ga maar een advertentie zetten

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 16:37

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 17:48

SuperAssie schreef:
hier is het al de hele dag stralend weer :+

Ja dat dacht ik vanmiddag toen ik met snertzin naar de bak liep. ik kocht een paard om buiten te rijden, en wat kan ik niet doen? maaarrr het rijden ging zo slecht(omdat ik ervan baalde dat ik niet naar buiten kon ging andor de hele tijd in verzet) dat ik dacht prima, slechter kan toch niet vandaag ik waag het erop. En het was heerlijk *\o/*
Eerste stuk langs de weides en camping gelopen, omdat hij dat heel spannend vind en aan mij ernaast meer steun heeft, toen opgestapt en voila, niks aan de hand. Door het dorp, richting bos staakte hij heel even en moest ik even streng zijn met zweep maar daarna niks meer aan de hand. Meneer moest midden op het bospad plassen :+ , daarna lekker het water ingegaan en heeft hij mogen spetteren en hij vond het nodig om in het water te poepen x'D
Na de lange smalle brug te hebben overwonnen ook nog een heerlijk galopje gedaan en met een geweldig gevoel weer door het dorp terug naar huis. Me happy <3

Klinkt als overwinning

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 17:49

Nordsvensk schreef:
JUBELEUM MIA IS 2 JAAR BIJ MIJ *\o/* *\o/* *\o/*

Gefeliciteerd

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 17:50

noaxhorses schreef:

Das niet leuk

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 18:04

Vervelend noa! :( hoop dat er snel iemand op je advertentie reageerd .

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 18:06

Dank jullie voor de felicitaties :+:

Balen Noa! Advertentie ziet er netjes uit! Hoop dat je snel iemand vind!

Flurk, hoe gaat het met wervelwind? :)