De mijne is ook haflinger achtig, alleen ander vacht kleurtje. Maar donker vos komt zo nu en dan wel voor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wij hadden ook bijna zon veulen rond lopen, alleen is de dekking met Rick een aantal jaar terug mislukt.. Anders had hun hafje vera een veulen van Rick gekregen
. Gráni is idd een ronde rocky om te zien maar in het echt is het meer een haflinger met een donker kleurtje
. Hij zou bij beide stamboeken goedgekeurd kunnen worden
.
(leuk voor de tinkerdagen hoor! Maar jammer dat de haflingerdagen niet zo druk zijn)
Sowieso de cross. Succubi schreef:Als je dan anderen rassen of haLFlingers toelaat is wel de vraag, mogen die dan voor de prijzen meedoen?
Of stoot je daarmee de echte haflingers en hun bazen dan voor het hoofd?
. Vandaar dat ik hem ook stel
.
.
_Aurora_ schreef:Ik denk vooral dat je meer haflingers kunt regelen door de organisatie beter te doen (wil best een handje helpen). Ik merkte nu dat veel mensen het onduidelijk vonden en weinig reactie op de mail. Daardoor haakten andere mensen toch op den duur af.
.

).
) van hun haflinger kant. Maar ze zijn vaak ook bruin, zwart en bont wat ze weer totaal anders maakt
.