pagina 37 viet; leuke foto's van taar! dat meisje boft maar met zo verzorg pony. nessie; stoere kale wolder! naskapower; gave springfoto zeg! Joukje04; heel gaaf zo in die jurk, mooie fotos. Nathalie83; gave kerstkaart! pagina 38 Kayleigh_; knappe grote ivi! Coronalime; sterrie is toch zo gaaf he! en wat een mooi hoofdstel heeft ze. xdeena_; leuke fotos zeg. Coronalime; nog meer gave foto's van sterre. vind der echt een hele mooie haf! mag ik vragen welk hoofdstel je voor sterre hebt? Marlis; leuke fotos van de werkende peeps marlies405; leuke rij fotos met je haffie! pagina 39 lisahtjuh; leuke sneeuwfoto & foto van de haflingerdag! Kayleigh_; lieve ivar weer, hij heeft zo vriendelijke blik. naskapower; leuke fotos, ook een hele leuke black foto nagano; ach gossie wat sneu voor hem zeg! wat zal die een pijn hebben. sterkte ermee! bo123; leuke oog foto van je haflinger. doei; amber is leuk zeg, leuke nieuwe aanwinst heb je. pagina 40 marlis; weer leuke foto's van peeps. farolover; knappe soraya! en wat een gave deken. faringo; wauw die lijken echt sprekend op elkaar zeg & gave actie foto erbij van storm pagina 41 zazalover; leuke haf en een knappe zoon heeft ze ja! silkaay; leuke springfoto. lisatjuh; lieve foto's en een leuk koppie heeft je haflinger. xdeena_; knap hoor met westernzadel springen. xmissdaphx; wat een leuke appeltjes heeft je verzorg haflinger! judith94; leuke haflinger! pagina 42 Viet; gave actie foto! evelyne; gave fotos, die blackfoto is erg mooi. marlies405; gave actie foto. rianne_ mooie haf en wat een voorpluk zeg! xdaantjx; die stand foto is gaaf. kayleigh_; leuke foto van ivi, vind hem een stoere haf! pagina 43 marlis; weer leuke foto's van peeps, ze ziet er goed uit. wendy1987; gave fotos en heel leuk setje. horsii; nog een keer die knappe peeps! en lieve kyra. lisahtjuh; leuke foto van sanna, jammer dat je haar moet verkopen. kawi_; leuke zomerse fotos en wat een voorpluk zeg, wauw. astwice; hele mooi foto zeg! evelyne; nog meer leuke foto's en weer zo gave black foto. wendy1987; knappe shanti met weer een gaaf setje aan. ddw1190; prachtige foto! pagina 44; Silkaay; lieve foto! stenzotje; leuke foto's zeg. change3x; napoleon heeft een leuk koppie zeg. tinus1; leuke foto zo gemaakt! naskapower; leuke fotos. farolover; leuke sneeuwfoto van soraya taat; leuke rij foto! naskapower; leuke kerst kaart en rij foto! xpenny; gave foto in het maisveld! pagina 45 marlis; weer leuke fotos van peeps. silkaay; leuk topic! hilly200; leuke fotos vooral die 1e is heel gaaf zeg.
Pagina 44: Silkaay: Aah wat lief! Stenzotje: Wow dat oog! Change3x: Aaah wat een droppie! Tinus1: Ik zie volgens mij dubbel! Haha leuke hafjes! Naskapower: Ze had echt mooie manen! Jammer dat ze ging schuren ;x. Maar beter dat het er nu wel mooi weer aanzit! Taat: Jeetje zeg je zou niet zeggen dat ie 26 is. Is het nog een oud type haf? Farolover: Wat een heerlijke foto van Soraya! Taat: Lekkere actieve foto! Naskapower: Leuke kerstkaart! xPenny: Die foto uit het maisveld is mooi!!
Pagina 45: Marlis: Daar is peepsie weer!! Hilly200: mooie haf zeg! Fleur787: Ik kan Sterre niet zien ;x
nee ik heb namelijk al op de link geklikt Probeer anders via tinypic.com en dan daar de afmetingen op 640x480 te zetten Dan gaat het zeker weten goed :d
Super bedankt! Het was mij nog niet gelukt maar dan weet ik het voor nu:) dankje!
DDW1190
Geplaatst: 16-12-11 16:59
Hallo Mensen,
Ik heb vandaag toch besloten om Manchester te koop te zetten! Ik heb dit gevoel al wat langer en ben toch op zoek naar een groter paardje (iets wat ik al heel lang wil)! Ik wou het toch even mededelen aan jullie!