Lita zal ondanks dat ze schuurt nooit zulke lange manen kunnen krijgen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Caprilla schreef:Hahah,.. En dan heb je hem al met 100 strikjes en schuifjes vast gezet ofniet,..
Feujjj ik moet als eerste starten,.. lekker vroeg om 9 uur!Eerst was dat wel een probleem met vervoer, en mn afspraak met mn oom kan niet helemaal doorgaan,.. (hij is fotograaf) Dus waarschijnlijk komt hij 's middags het springen wel op de foto zetten ( gelukkig maar
Maarja het is geregeld,.. en kunnen en moeten dus om half 7 inladenMaar wel lekker rustig in de ochtend nog
![]()
Ga eens kijken met wie (welke klasse's) ik samen moet starten
suusiejj schreef:OjaAls ie zijn hoofdstel nog niet om heeft, issie te herkennen aan een babyblauw bont halster
en 3 vlechten in zn staart die tot 1 grote vlecht zijn gevlochten
LoveLita schreef:Dankjullie. Ben zelf ook helemaal weg van Lita's kopje, echt zo'n babyface
Asra heeft ook wel een heel herkenbaar koppie.
Ik ben echt zo ongelovelijk blij dat wij vrijdags al gaan
Zou het niet overleven als ik zo vroeg al weg moes
LoveLita schreef:suusiejj schreef:OjaAls ie zijn hoofdstel nog niet om heeft, issie te herkennen aan een babyblauw bont halster
en 3 vlechten in zn staart die tot 1 grote vlecht zijn gevlochten
Lita heeft helaas d'r oude, vernéukte, lelijke, stomme HH blockhalster om
Heb geen zin om een nieuwe te kopen, want deze is nog lang niet kapot ofzo
Heb een heel lijstje van halsters die ik eigenlijk wil, maar vind het zonde van mijn geld!
Caprilla schreef:Jaa had ook al gevraagd of het dus iets later kon, maar ik hoef "maar" ruim een uur te rijden,.. en had ze verder geen aanleiding om ons van 9 uur af te halen,...
Maar gelukkig is het nu opgelost en ik vind het eigenlijk wel fijn lekker vroeg starten,.. Maar idd dat gezeur met voeren heb ik ook dan,..
ÉN dat we tot een uur of 6 moeten zijn wordt dus wel een heeeele lange dag wachtenMaar er is genoeg te zien
Het maakt me ook allemaal niet meer uit haha!
Jaa springfoto's had ik ook nog niet dusIs wel mooi!
Gelukkig hoef ik niet als állereerste te starten met springen, want is mn eerste concour met springen,.. dan is het welleens fijn om eerst anderen te zien,.. beet spannend dus![]()
Bij Prilla ga ik knotjes makenHeb ik ook geen last van die manen
LoveLita schreef:haha, ik hoor het zo vaak, wat een schattig koppie, wat een baby'tje nog
Maargoed, het mag nog, ze is tenslotte in mei pas 4 geworden