Ja, ik brei er ook een eind aan. Morgen Amber ophalen van de hengst. Zal wel een jolig weerzien worden. Leuk ook voor Pret die in haar miniweitje alleen maar kan stappen... Ik wens je veel succes met Daimy! Ik heb wonderen zien gebeuren hoor, dus vooral niet opgeven!
Freya van Donna? Dan weten ze wie ik bedoel? En je paardje staat op knappen, maar er is nog geen veulentje. Is dat de boodschap?
Hinke
Geplaatst: 28-05-09 23:57
Hey wat leuk alet, je hebt ook een ijslander? Vaak zijn ijslandereigenaren alleen maar van de ijslanders en willen ze niks anders Ik heb ook nog een jaar de ijslander van mijn ouders gereden, echt een gaaf beestje is dat! Dus jij laat je merrie ook al dekken door wirbelstein? Populaire hengst is dat
zo ik ben er ook weer.. Wat een avond zeg.. Vanavond hadden we dus de intocht van de wandel4daagse.. Ik doe altijd groepen invoegen (5 en 10 groepen inelkaar ritsten) en ow wat was ik blij met me oordopjes dit jaar want 3500 schreeuwende/zingende kinderen in een ijsbaanhal geeft een hoop lawaai Maar ondanks dat was het weer een geslaagde en gezellige avond ga nu ook snel me bed opzoeken
sheshe
Geplaatst: 29-05-09 06:34
Goedemorgen.
Had gehoopt een bericht te lezen dat alles goed ging met Daims maar dat is niet het geval. Heel veel sterkte en duim nog steeds voor hem.
Ga nu werken ben vanavond rond 9 uur pas weer thuis tot vanavond
Ik zou er helemaal ongeduldig van worden als je maar stukje bij beetje teweten krijgt wat er met hem aan de hand is... Pfff...
Ik ben benieuwd hoe het met Matador gaat arme stakker is gister gecarstreerd, maar een van de sneedes moest groter gemaakt worden zodat de VA er met zijn hand in kon om zo de bal te pakken...
Ik ben helemaal verbrand op mijn shouders! echt heel vervelend. Nuecht zo'n warm gevoel op mijn schouders. word er misselijk van...
Mi_Amore
Geplaatst: 29-05-09 08:23
goedemorgen dames en heer
Even vlug tussendoor melden dat de puppy gereserveerd is en dat ik er zondag omga Kan niet wachten om m'n mams haar gezicht te zien
Ik lees dit weekend even bij, heb het de komende drie dagen superrrrrdruk!
puppy??? LEUK!!! @ jaar geleden hadden wij hier ook een puppy
Ja weten jullie dat ik Mara de 26ste mei al weer 3 jaar heb Lijkt helemaal niet zo lang was eerlijk gezecht ook de eerste keer dat er echt bij stil stond op de dag zelf
Ja dames en heer!!! Ik ben afgevallen!!! Ik woog laatst 74 kilo nu zijn er weer 3 vanaf Ik ebn trots! Moest gewoon wat minder eten omdat ik minder paardrij op het moment .... oliebol happens! But good happens too!!!
@ Naomi: Hahah mijne ook niet hoor Ik ga dan niet want dan ben ik Helmond, daar is het ponykamp en ben ook uitgenodigd Daar hebben ze alléén maar haflingers (zie www.zonnehof.com )