[HK] Haflingerklets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Balou_k

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:34

sita, leuke ava weer Lachen

veel plezier bij je knolletjes.

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:36

welkom carolaa

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:47

xLaus_ schreef:
hmm vind dr persoonlijk niet zo..
vind haar te sjiek Knipoog

wel een schattig koppie Haha!
Welkom en veel plezier hier en met je paardje natuurlijk Tong uitsteken

Was even te benieuwd Tong uitsteken

Vind je mijn haflinger ook ''te sjiek''? Tong uitsteken

*Volgens mij is ze niet helemaal een sjieke type namelijk*

Nienke_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:57

@ Hinke: Ik heb zelf voor mijn thorowgood zadel een wintec xxl gehad. Vond het opzich een prima zadel voor die prijs, hij lag ook wel goed op mijn merrie,
ik zelf kon er alleen zelf niet lekker in zitten.

Voor de nieuwkomers allemaal een hartelijk welkom hier Haha!

Wat gaan jullie hard trouwens! Moet veel bijlezen maar ben nu net terug van werk en ga eerst lekker eten Vingers aflikken
Laatst bijgewerkt door Nienke_17 op 15-10-08 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:58

Bedoel je met XXL langere zweetbladen?
Ik heb een Wintec Isabelle met langere zweetbladen Tong uitsteken (als inrij-zadeltje)

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:00

Nienke_17 schreef:
@ Hinke: Ik heb zelf voor mijn thorowgood zadel een wintec xxl gehad. Vond het opzich een prima zadel voor die prijs, hij lag ook wel goed op mijn merrie,
ik zelf kon er alleen zelf niet lekker in zitten.

Voor de nieuwkomers allemaal een hartelijk welkom hier Haha!

Wat gaan jullie hard trouwens! Moet veel bijlezen maar ben nu net terug van werk en ga eerst lekker eten Vingers aflikken

dat zijn toch die kunststof zadels?

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:36

kennen jullie dat je hebt bergen huiswerk! de helft zit er al op je wilt beginnen aan het laatste grote verslag! en alles wat je in je hoofd hebt wil er niet uit Boos!
ben bezig met een mega verslag over de ziekte van duchenne en alles wat ik op mijn werk zie kan ik gewoon niet goed op papier verwoorden word er echt super gefrustreerd van!
al moet ik zeggen dat de super foto wel erg helpt Haha! Geld, geld!
Afbeelding

haha en let niet op mijn hoofd Knipoog

SpecialPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:38

Welkom Carola Lachen

Pff wat een vol topic word dit met verschillende mensen Haha! echt leuk Haha!.

Lkkr op me haffie buiten wezen rijden samen met vriendin, ze had echt lol Haha!, liet haar even gaan en ben volges mij nog nooit zo hard gegaan. Echt geweldig Lachen.

Wat ik me eigenlijk afvroeg, rijden jullie je haf buiten gewoon lkkr relax en niet veel van hem vragen. Of laat je hem ook echt netjes aan de teugel lopen?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:39

@ maayke, prachtige foto, mooi haf Lachen

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:41

dank je wel Lachen
mijn haf loopt buiten lekker met lange teugel en af en toe correctie als die weer eens overal doorheen banjert maar ik vraag niet veel van hem alleen dat hij op mij let en op mij reageert en niet op alles om hem heen!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:43

@ maayke, hoelang heb je hem al ?

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:45

uhhh ik heb hem sinds juni! nog niet zolang dus!! maar geniet er elke dag weer van
hij is 7 jaar en 154cm hoog! jammer genoeg zomer exceem maarja niks aan te doen!

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:46

kan iemand trouwens van die foto voor mij een ava maken ik snap daar echt geen ene kloot van

SpecialPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:49

MaaykeKramer schreef:
dank je wel Lachen
mijn haf loopt buiten lekker met lange teugel en af en toe correctie als die weer eens overal doorheen banjert maar ik vraag niet veel van hem alleen dat hij op mij let en op mij reageert en niet op alles om hem heen!

Oke Lachen, dat doe ik ook eigenlijk.. Maar ik kom zo vaak mensen tegen, die hun paard echt helemaal in de kronkel trekken. Misschien is dat dan ook alleen als ik het net zie Tong uitsteken.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:52

buiten rijden vind ik voor de ontspanning afwisseling... je kunt zeker wel wat vragen wat ik ook zei opletten op mij aandacht bij mij houden maar ik ben dan zoiezo al geen dresuur ruiter haha...

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:52

echt he nu staat bokt weer aan en komt er al helemaal niks meer van mijn huiswerk Boos!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:55

welkom aan de nieuwelingen Haha!

Morgen zit ik eindelijk nog eens een dagje thuis, hele dag zyta'en Haha!

Hier passeren inderdaad redelijk wat modernere hafs. waar zitten die ouderwetse stevige hafkes Haha!

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:00

haha de mijen is de mengeling hij is wel breed echte haflinger kont en schouders maar door zijn hoogte oogt hij ook gelijk een stuk slanker

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:00

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:02

helemaal niet zo lang nee Lachen

heb trouwens een vervelende ava, weet geen betere.

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:03

MK in je profiel lees is dat jouw paard op Cytek beslag staat, kun je daar wat meer over vertellen? Wat houdt dat in?

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:04

De mijne is een kruising tussen modern en zwaar, maar is toch meer zwaar uitgedraaid dan modern Haha!

Ik heb altijd last met ava's. Heb drie paarden en heb geen idee hoe je zo'n beweegava maakt Huilen van het lachen Dus vind het altijd zo'n discriminatie tegenover de rest Haha!

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:09

ik heb mijn paard van zijn ijzers afgehaald omdat ik het onnodig vond vanuit stal rij ik zo het bos in en kom geen weg meer tegen voor een aantal uur... nou ik heb 5 weken een paard gehad wat niet wou lopen een halfuur deden we over hooguit 60 meter omdat er een paar steentjes lagen... een vriendin van mij vertelde mij over cytek.. gewone ijzers konden al niet eens meer onder zijn voeten daar waren ze te kort voor.. dus ik sjoerd van kammen op gebeld en 2 dagen later was die er hij heeft er naar gekeken ook tijdens het lopen en heb toen samen met hem besloten er cytek onder te zetten (alleen voor) 10 dagen spierpijn gehad en nou loopt hij weer als een kip
cytek word achter het afrolpunt van de hoef geplaatst zodat de hoef goed kan afrollen nog als jouw eigen voet... met gewone ijzers kun je het vergelijke dat jij een stalen zool onder je schoen hebt en je voet niet goed af kunt rollen tijdens het lopen.. een hele goeie uitleg staat op www.cytek.nl ik heb een hele uitleg gehad met paardenbenen erbij enz maar de helft is alweer weg... volgende week komt hij weer bekappen en uit eindelijk wil ik hem zonder ijzers hebben staan... dus was echt een noodzakelijke tussen oplossing ik zie hem liever bloot voets dan met een stuk ijzer er onder Lachen
lekker lang verhaal had ik beter al die letters voor mijn verslag kunnen gebruiken haha ohh ik schiet geen meter op met school

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:09

chipieke schreef:
De mijne is een kruising tussen modern en zwaar, maar is toch meer zwaar uitgedraaid dan modern Haha!

Ik heb altijd last met ava's. Heb drie paarden en heb geen idee hoe je zo'n beweegava maakt Huilen van het lachen Dus vind het altijd zo'n discriminatie tegenover de rest Haha!

haha ooit wil ik dat ook nog eens gaan leren Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:15

Gave foto Maayke.. Enne.. Succes met je huiswerk.. Knipoog

Net naar de peerdjes geweest..
Shania lekker 20 minuutjes gestapt onder zadel. Ging wel lekker, ze is een paar keer flink geschrokken (wind, opvliegende vogel uit de bosjes, donker worden en ik reed zonder licht) maar daarna lekker aan een los teugeltje gestapt.
Ik ben toch blij met die pony.. Lovers Weer 3 dagen 'stilgestaan' en dan zo er op wegrijden..
Daarna Amy ook nog gestapt, zonder zadel.. Die was onverstoorbaar.. Hoofd laag en sjokken maar.. *LOL* Lovers