Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:HAFxGEK schreef:mensen van wie ik al foto's heb:
Larissa
esmee
Babs
Anne
Tjelsie
Jas
Monica
Naomi
Suus
Bianca
Emma
Kyr
Carma
Karin
Viet (alleen Lotte heb ik)
Wendy
1tje eruit gehaalddie niet meer hoeft
Anseltje schreef:Van wie hb je al dan Gitta?
Babs, hoe vaak zijn we die foto wel niet tegen komen in dit topicvind het overigens wel een mooi setje
HAFxGEK schreef:Babsie_Flash schreef:Ik heb dus voor het eerst op Donja gereden vandaag ipv Flash en dan direct in de L1!!Ging heel netjes (Karin en Judith hebben de proef gefilmd!
) daar had ik helaas maar 174 punten mee. Daarna heb ik op Wianda in de L1 gereden, dat ging niet zo goed, maar daar had ik 180 punten mee en een 2e prijs!!!
Dus weer een mooie beker en rood lintje erbij!
GOEDZOO BAABSS!!![]()
mieske schreef:KL*TE PAARD
![]()
Had zowat een hoofd tegen mijn hoofd tijdens het rijden..
Carlos bleef maar met zijn kop gooien, wilde steeds steigeren.. Gelukkig was ik net wat sneller en kon hij niet echt omhoog komen..
Heb hem rustig gestapt en weer opnieuw aangedraafd en liet hem even met zijn hoofd sterren kijken, daarna weer rustig opgepakt en toen deed hij het niet meer.
Maar wat gevaarlijk is dat zeg ! Bah
SmeeJ schreef:Haha goedman karin!
leuk dat je babs er ook opliet
dlientjuh schreef:ben in bodgevecht voor een burberry eurostar
xLariss schreef:Nog 47 dagen en het is HERFSTVAKANTIE
Anseltje schreef:Ik ben niet verder gekomen dan blz. 77
Hmpf, als ik dat wist..
Anseltje schreef:dlientjuh schreef:zoo weer bij
ik morgen 9.20-15.25
Niet zo zeiken....
Ik moet van 8.30-17.10
Anseltje schreef:Howly fckIk moet ook nog 2 CKV-verslagen maken
Anseltje schreef:Howly fckIk moet ook nog 2 CKV-verslagen maken
HAFxGEK schreef:Van Xenia heb ik inmiddels ook foto's..
Mrtien_Belle schreef:Anseltje schreef:Howly fckIk moet ook nog 2 CKV-verslagen maken
whaha jij bent lekker bezig:P
welk boek heb je voor engels?? ik heb ehh.. k weet niet eens meer hoe die heet, gaat over de oorlog iig..
Marijee schreef:HAFxGEK schreef:Van Xenia heb ik inmiddels ook foto's..
Moet je voor de opening foto's van de paarden of van de bokkers?
Mrtien_Belle schreef:Anseltje schreef:Ik ben niet verder gekomen dan blz. 77
Hmpf, als ik dat wist..
haha ik heb hem nog uitgelezen
xLariss schreef:
Anseltje schreef:GarmanaDie komt hier maar zelden. En leest nooit bij enzo. Ze is een aardige meid, maar ze behoort nog niet bij ons groepje vind ik
Anseltje schreef:Dennis potter- blackeyes.. Ik kom nite verder dan regel 2
martine BV 3 voor nederlands samen doen??
Anseltje schreef:Eind van het jaar heb ik er boekbespreking over. Ooit lees ik 'm nog welmaar nu even niet
Kyrseltje schreef:Anseltje schreef:GarmanaDie komt hier maar zelden. En leest nooit bij enzo. Ze is een aardige meid, maar ze behoort nog niet bij ons groepje vind ik
Maar ze heeft wel foto gestuurd, en ik vind eigelijk niet dat je iemand zomaar niet er tussen mag plaatsten omdat ze nog niet bij ons groepje behoort.
Kyrseltje schreef:Maaar mijn hoofd trekt het niet meer, dus ik ben weeeg.
Doeeg