Horsii_mine schreef:Hallo..![]()
Ben er net achtergekomen dat m'n ex z'n schaamhaar scheert! Ieuwl! *Misselijk gevoel..*
en hoe kwam je daarachter??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Horsii_mine schreef:Hallo..![]()
Ben er net achtergekomen dat m'n ex z'n schaamhaar scheert! Ieuwl! *Misselijk gevoel..*
Monica_86 schreef:Horsii_mine schreef:Hallo..![]()
en hoe kwam je daarachter??

Horsii_mine schreef:Wil je niet weten
Heel verhaal..
Wallasliefje schreef:mijn vriend doet da ook
echt???

Monica_86 schreef:Horsii_mine schreef:Wil je niet weten
Heel verhaal..
okay in het kort dan

Maar dus wel mijn ex, maar ik kan nog gewoon goed met hem opschieten enzo en we zijn gewoon vrienden.. Hoewel er wel ieder jaar iets "gebeurt" om de een of andere reden en hij gaat dit jaar ook nog mee op vakantie! *HELP!!!*
Sinds kort kent hij ook een vriendin van mij en zij vroeg aan hem of seks met turken goed was.. (Klinkt weer lekker discriminerend maar goed..) Toen zij hij ik val niet op turken en toen vroeg zij dus of seks met nederlanders goed was en dat was wel goed, en toen zij zij is schaamluis vies? en toen zij hij dus, ik weet niet ik heb het niet *kots
* En toen ging ik later met hem praten ineens zo.. Is het waar dat je tegen T hebt gezegt dat je geen schaamhaar hebt? :| Is het nog waar ook ieuwl! Haha
Heb 'm de tip gegeven dat hij niet moet scheren maar harsen!
Dat wil ik horen! 
Ik ga buurman en buurman kijken
Monica_86 schreef:Trouwens degene waar ik geen foto's van krijg die komen nie in toppicopening... vanzelfsprekend
)
Evatje schreef:Lieve foto Jody!