dlientjuh schreef:wie gaat meehelpen vollullen vandaag?
Me

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:wie gaat meehelpen vollullen vandaag?
Monica_86 schreef:dlientjuh schreef:wie gaat meehelpen vollullen vandaag?
Me
Hilde_q schreef:ze zit bij een concert :/ niemand neemt opheb nu 40.1 graden koort van het opwinden en drukmaken
TjelleBieb schreef:Sorry het moet ff.
WISTEN JULLIE DAT:
Anne wel 100x pr. dag 'Oemf' zeg, en dat ik in staat ben dat vanaf het nieuwe topic te gaan turven, tot het einde.
Kijken hoevaak ze het nou in 500pagina's zegt.
Monica_86 schreef:dlientjuh schreef:wie gaat meehelpen vollullen vandaag?
Me
Babsie_Flash schreef:Even bij Flash kijken, die was niet helemaal lekker.. ben zo terug
TjelleBieb schreef:Anseltje schreef:Zit btw wel goeie vooruitgang in
Dat is waar we altijd al zo hard aan gewerkt hebben.
Het is dan wel niet zoveel, maar het IS gelukt.
Eigenwijze bolle knol dat het is, en Marit nog zeggen
'Gaat je nooit lukken!'
Nou kijk eens!
Ze loopt met d'r kop omlaag, en ze liep nog aardig ontspannen ook (alleen het begin is ff dribbelig)
Evatje schreef:TjelleBieb schreef:Sorry het moet ff.
WISTEN JULLIE DAT:
Anne wel 100x pr. dag 'Oemf' zeg, en dat ik in staat ben dat vanaf het nieuwe topic te gaan turven, tot het einde.
Roddelen als An weg is hé.Haha nee.
Evatje schreef:Doegggg.Zie jullie. (wss in nieuw topicj.) Als iemand die aan mij kan pben, ik ben zo iemand die m dan niet kan vinden.
Babsie_Flash schreef:Ja, we gaan dezelfde set kopen, maar die op die Fjord lag toch???
Evatje schreef:Ik ga even naar beneden, tv kijken en dan slapen.Moet morgen weer vroeg op.
Babsie_Flash schreef:Hmmm, wat op die Fjord ligt vind ik leuker... Jij niet dan??
TjelleBieb schreef:Sorry het moet ff.
WISTEN JULLIE DAT:
TjelleBieb schreef:Evatje schreef:
Roddelen als An weg is hé.Haha nee.
Ik las pas daarna dat ze hw ging maken.
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:Hmmm, wat op die Fjord ligt vind ik leuker... Jij niet dan??
sukkel dat ligt op die fjord
Anseltje schreef:Maareuh tjell, annemieke sprak mij er vanmiddag ook al opaan.. heb nieuw stopwoordjehihi.. vind 'm irritant, maar beter dan die andere scheldwoorden
haha. Dus telkens bij iets wat ik fout doe ofzo, oemf: