Jezus Deborah hoe kunnen mensen zó onbeschoft zijn o.o Ik ben in al mijn jaren als verzorger nooit zo geweest, snap ook niet hoe mensen zoiets durven vragen..
Ik heb nu 3 dagen achter elkaar gereden en merk dan dat Andor een beetje kribbig word dus ik heb niet lang of intensief gereden, en we waren met 3 man in de bak, dan kan ik ook niet veel serieus doen Ik rij sinds vandaag ook met de beugels onder het zweetblad. Bah daar moet ik echt aan wennen
Morgen moet ik vrij vroeg werken dus ik ga niet lang, zet m alleen buiten denk ik met n maatje, kan ie even lekker spelen. En er is eindelijk een haak in de wasplaats dus kan ik m daar fijn in parkeren xd
Beugels onder het zweetblad is dat fijner vind je? Ik heb namelijk ook zitten twijfelen om dat te doen!
Deborah; Negeren die hap!!
Ik ben stiekem wel blij dat die 2 mafkezen (Deze) zijn gepakt hoor! Waar ze vorige week een overval in een huis hebben gedaan in Lage Mierde is toch wel erg dichtbij! Dorpje erlangs werk ik namelijk... Brr
Equisync
Geplaatst: 26-02-14 18:24
Volgens mijn vriendin is het fijner, maar mijn zweetblad kruipt nu iedere keer op als ik mijn hakken niet goed uitdruk xd Dus ik probeer het een weekje, als het niet bevalt dan hang ik ze fijn eroverheen. Vet ik het zweetblad wel wat vaker in zodat je t niet ziet xd Oh, ik had gister dus ook t zadel gevet, ik plakte helemaal eraan vast
Deborah: Ben jij vanmiddag bij mij langs gereden? Ik zag overal hoefafdrukken op 't fietspad haha
Ik heb me beugels er ook onder, vindt het fijner En me zweetblad blijft mooier
faithjee
Geplaatst: 26-02-14 18:58
Ik heb julli hulp nodig! Ik wil een nieuwe cap, na 5jaar moet die echt vervangen worden en wil nu een bruine maar welke Ik vindt de croco heel mooi maar in het echt lijk het net bruin dus wat past het beste bij me laarzen (Zoek even een foto)
Ik vind die croco echt heel lelijk, sorry dat ik t zeg Als je echt een fijne bruine cap wil raad ik je de Harry's Horse Challenge cap aan! Zó onwijs fijn, ik wil geen andere meer! Hij is verstelbaar, dus zit altijd goed, hij is super licht en ventileert goed, je kan de voering wassen en hij is ook leuk
Ik zou er wel in willen, maar mijn huidige whappgroepen zijn eindelijk een beetje bedaard(van 1000+ gemiste berichten als ik was gaan werken of op stal ben geweest word ik een beetje gek xd) dus ik vind t wel lekker rustig zo Klets hier wel lekker mee!
Ik twijfelde eerst ook over die challenge, maar gewoon besteld en hij valt echt wel mee, hij is echt mooi. Maar goed dat is persoonlijk denk ik
Ik vind het wel fijn dat ik de voering kan wassen, zeker in de zomer als ik flink gezweet heb(heb altijd een zweetkop xd) kan ik m even gewoon in de wasmachine gooien en klaar is kees
Ik ben inderdaad langsgereeden. Ik ging met sing vrijspringen. Hij heeft 1.35 gesprongen Wel ontdekte hij op een gegeven moment hij ook over mijn afgezette ''bak'' van 1.20 kon springen. Toen heeft hij een half uur aan 1 stuk zitten rennen en met mijn pony zitten te spelen.
Ik heb een uvex gekocht, en ik ben er heel blij mee! Van SuperAssie kreeg ik een foto van een stalgenoot met die cap, daar leek het net een paddestoel. Maar bij mij staat hij lekker sportief! http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-RVS4QF8U.jpg