Dat trekpaard gaat echt hard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Anne
Ann
Ans
Ansel
Annie
Annú
xLariss schreef:
Naomi_Haffie schreef:dat is gevaarlijk mariska
Naomi_Haffie schreef:
xLariss schreef:
mieske schreef:xLariss schreef:
Muhahaha GE-WEL-DIG !![]()
Ik weet zeker dat mijn pony ze er allemaal uitrent.. Hahaha
Die is kanonsnel als hij de kans krijgt
Naomi_Haffie schreef:ik heb nog nooit met hafsel in rengalop gezeten
ben nog nooit buiten met d'r geweeest..
ik bedoel van welk ding is dat.
Anseltje schreef:Nou kyr, hier komen de foto's dan
SmeeJ schreef:Hoi.
voor de mensen die niet teruglezen ()
dlientjuh schreef:SmeeJ schreef:. Yentle
mooi dekentje
knabbelgirl schreef:Babsie_Flash schreef:Oh wacht! Je bedoelt een kuilbaal!
Die maken we pas open wanneer we die nodig hebben en doen er net geen 2 weken mee met 4 paarden. Als er maar een klein gaatje in het plastic van de baal zit is het mis, dan gaat het schimmelen
haha op van baalen 1 dag met 1¼ baal
Babsie_Flash schreef:Anseltje schreef:Nou kyr, hier komen de foto's dan
Ze leest nooit bij.. dus ziet ze ze ook niet
Wel leuke foto's Anne! Je hebt een mooi koppie!
Ook als je van die gekke bekken trekt
xLariss schreef:Broodje shoarma Eten!
Roma_4ever schreef:nou mijn haf is niet groot en dik maar toch echt 500
edit op een weegbrug en een kwpn (ook op weegbrug) is echt 700
Girlgamer schreef:Zo en nu ga ik naar stal. Gaat er iemand mee buiten rijden?![]()
Naomi_Haffie schreef:hallo.
ik ben boos verdriettig en weet ik veel wat nog meerwij wouden op kamp gaan naar manege gasselte he, maar omat diesel olie zo duur is.. moet je honderd euro voor alleen aan heen betalen aan de olie.. dus dat is te duur
nu moeten we een andere gaan vinden dichtberij..
HAFxGEK schreef:Naomi_Haffie schreef:hallo.
ik ben boos verdriettig en weet ik veel wat nog meerwij wouden op kamp gaan naar manege gasselte he, maar omat diesel olie zo duur is.. moet je honderd euro voor alleen aan heen betalen aan de olie.. dus dat is te duur
hè wat vervelend
HAFxGEK schreef:Naomi_Haffie schreef:hallo.
hè wat vervelend
Babsie_Flash schreef:Ik heb dus voor het eerst op Donja gereden vandaag ipv Flash en dan direct in de L1!!Ging heel netjes (Karin en Judith hebben de proef gefilmd!
) daar had ik helaas maar 174 punten mee. Daarna heb ik op Wianda in de L1 gereden, dat ging niet zo goed, maar daar had ik 180 punten mee en een 2e prijs!!!
Dus weer een mooie beker en rood lintje erbij!
knabbelgirl schreef:_karin_ schreef:Hallo allemaal!
Vandaag wedstrijd gehad met Donja dus.Ik stond om 5.45 op en was 16.15 pas weer terug. Dat is pas een lange dag Maargoed, mijn proef was behoorlijk gespannnen (witte hekjes, enge kegel bij A, juryhokje..
), maar dat komt omdat Donja en ik nog zo onervaren zijn op vreemd terrein. Tóch 185 punten binnengesleept en dus een eerste officiele winstpunt!
Omdat Flash kreupel was besloten we ook nog even dat Babs voor het eerst Donja mocht bestijgen in een L1 proef zonder startkaart ipv met Flash en dan mét startkaart.
Ze reed heel netjes! Go Babs!
Nu ga ik huiswerk maken.
wauw goed gedaan karin
hoeveel punten had babs? En had je prijs?
Naomi_Haffie schreef:hallo.
Babsie_Flash schreef:Karin bedankt dat ik vandaag op Donja mocht starten! Was leuk!
Anseltje schreef:Karin, jij ook gefeliciteerd met je prijzen!
Naomi_Haffie schreef:doeg emma![]()
zeg eens , welk kamp lijkt jullie leuker ?
http://www.fjordhestgard.nl
http://www.deburght.nl