mooi dan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hilde_q schreef:Babsie_Flash schreef:ooh, maar ik ook! Ik ga een zelfde setje kopen als Moon!
ik wil iig nieuw handschoentjes, plastron en een halster+ touw en dan kijken wat ik over houdt![]()
heb zat geld op mijn rekening maar neem expres mijn pas niet mee
dlientjuh schreef:wel allemaal komen he
zaterdag ga ik vrij vragen en ontslag inleveren
basbie jij misschien in idee of je eindejaarsuitkering krijgt als je per 1 januari ontslag inleverd?
Evatje schreef:dlientjuh schreef:wel allemaal komen he
basbie jij misschien in idee of je eindejaarsuitkering krijgt als je per 1 januari ontslag inleverd?
Waarom ontslag
Monica_86 schreef:hey tjel,, niks voor jou???
Evatje schreef:dlientjuh schreef:wel allemaal komen he
Waarom ontslag
Anseltje schreef:Hilde_q schreef:trouwens ik heb 140 euro apart gespaard voor de meeting
Whow doe je goed
Ik kom niet, opzich wel jammer als ik zo jullie reactie's lees.. maar heb waarschijnlijk geen tijd en vervoer.
TjelleBieb schreef:Naomi_Haffie schreef:inderdaad; dáarom ist niet mijn typ.
ik val maar op verkerde jongens. pfff die mees die ik leuk vind.. istie volgende week in rhenen heel dicht bij mij dus.. ben ik er weer niet he : S
Jij typt écht verkracht turks.
dlientjuh schreef:zoooo nog wat quotes erbij
moet er nog wat van babs lous en wendy
en bianc
Anseltje schreef:omdat dorien het niet meer leuk vind bij de AH.
grave ligt aan de maas, vlak onder Nijmegen.
Succes met leren dien
hilde hoe gaat het nu met je?
Babsie_Flash schreef:Wel jammer dat je niet komt.. maar het is ook wel een eind bij jou vandaan!
Anseltje schreef:omdat dorien het niet meer leuk vind bij de AH.
Succes met leren dien
Hilde_q schreef:Anseltje schreef:omdat dorien het niet meer leuk vind bij de AH.
Succes met leren dien
tranen lopen nog steeds en ademhaling is beter .. alleen ik heb super koppijn dus ga nu naar bed met de hoop dat ik slaap
Hilde_q schreef:Anseltje schreef:omdat dorien het niet meer leuk vind bij de AH.
Succes met leren dien
tranen lopen nog steeds en ademhaling is beter .. alleen ik heb super koppijn dus ga nu naar bed met de hoop dat ik slaap
Succes met leren dien
Sorry is een beetje uit de buurt
Girlgamer schreef:Nou mensen, ik ga ff XBOXen.
Naomi_Haffie schreef:nog 8 dagen dan is me verjaaaaaaardag. in dinsey land