Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Dus nu kan die mevrouw beter maar gewoon niet eens meer proberen om haar eigen paard te vangen zonder éérst Doortje een aai te geven, want dat heeft ze nu gecreëerd 
Tanja_14 schreef:ik wil ook graag een keer met mn merrie naar de keuring heeft papier en is als jong wel eens erheen geweest maar wil dr nu inderdaad ook wel een keer laten keuren voor eventuele veulenZijn er hier toevallig mensen die wel eens met hun haflinger bij de keuring zijn geweest? Mijn haf is ondertussen al bijna 11 maar lijkt me toch leuk om haar op te laten nemen in het stamboek! Info in pb mag natuurlijk ook!
Baileysdream schreef:Tanja_14 schreef:ik wil ook graag een keer met mn merrie naar de keuring heeft papier en is als jong wel eens erheen geweest maar wil dr nu inderdaad ook wel een keer laten keuren voor eventuele veulenZijn er hier toevallig mensen die wel eens met hun haflinger bij de keuring zijn geweest? Mijn haf is ondertussen al bijna 11 maar lijkt me toch leuk om haar op te laten nemen in het stamboek! Info in pb mag natuurlijk ook!
. We doen nog steeds rustig aan vanwege het hoesten ( daar is vandaag de dierenarts voor geweest btw). Ik wilde even rustig in de binnenbak rijden, dat ging prima tot er een tweede ruiter bij kwam. Daar wordt ze toch altijd weer wat hyper van. Ik had al een paar keer het idee dat ze wellicht nog wel ging wegschieten als ik galop vroeg, maar op de goede hand 2 galopjes gedaan en was niet zoveel aan de hand. Andere hand galoppeerde we aan, geeft ze toch 2 hoge bokken en weg was ze. Gelukkig kreeg ik haar na een halve volte terug tot stilstand want ik hing aan de zijkant met zadel en al. Toen ik opstapte dacht ik nog, moet eigenlijk nog even een gaatje aan singelen. Maar goed we stonden stil en kon er nog soort van afspringen waardoor ik gewoon op mijn voeten landen, maar het had geen 2 passen extra moeten zijn. De boef.
Bij ons veel buizerds die op de weidepalen gaan zitten, en in de zomer zwaluwen en kraaien die over de bak komen vliegen. Toen we nog kippen hadden lopen, kwamen die ook geregeld even kijken.
720 uur stage zit erop, dus ik kan mijn leven terug oppakken.

Het gaat natuurlijk nog niet ineens helemaal goed, maar ik merk weer dat er vooruit gang in zit. Super fijn. Ik vind haar wel onrustig in de mond de laatste paar keer rijden, ga dinsdag een les bitloos doen. Kijken of we dat meer kunnen oppakken.
met longeren ging ze er vandoor en op een of andere manier zat ik nog vast. Donderdag word ik geopereerd. Dat wordt dus even een tijd niet rijden.. ik vind het zoooo moeilijk om uit handen te geven
Niet dat dat nodig is, maar we hebben er met rijden ook echt wel veel aan.

is. 

. Overgangen gingen ook super netjes, ze bleef heel fijn voorwaarts denken op de eerste twee overgangen terug naar stap na, dus even vanuit die trage overgangen direct door naar draf weer en daarna ging het super fijn en bleef ze echt goed lopen. Ze gaf ook echt een geweldige, losse, gedragen draf. En een opwaarts gesprongen galop. Ik was echt ontzettend onder de indruk
AnnemiekvM schreef:@ Skippy01 Wat leuk dat je aan de hand werkt. Ik ben ook begonnen met schoudervoor. Onder het zadel kent hij dat wel, maar aan de hand ging eigenlijk ook besy goed. Hoe heb jij de travers aangeleerd?