[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 13:17

Wintec is zowizo goed aan te passen, grote kans dat dat ook gewoon past na de dracht. Hou er rekening mee dat ze heeeeel erg uitdeien met de dracht. Het duurd ook zeker zo'n 3 a 4 maanden eer dat dikke er weer af is (kijk naar mara, die ziet er super uit nu)

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 13:29

elviera was snel weer dr normale breede zeg maar

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 13:45

maar elvira is van zichzelf niet zo heel erg brred toch?

Mara en peeps wel. het gaat dan gewoon erg lastig :)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:08

haha peep is nou al moddervet en moeilijk er af te krijgen laat staan hoe moeilijk het is om er na de dracht weer normaal te krijgen. (denk ik dan).

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 15:05

Was bij Mara ook moeilijk, die was ook te dik toen ze gedekt werd ;)

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 15:19

Hai,

Sorry maar ben te moe om bij te lezen.
Ik krijg zo de uitslag van het bloedonderzoek van mij.. Aan de ene kant hoop ik dat het pfeiffer is want dan kan ik lekker met reden even helemaal niks doen. Maar het zal wel bloedarmoede zijn en dat is ook zo weer over dan :)

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 15:45

Roziee: spannend nog even afwachten dus... sterkte iig!! :)
hopelijk voel je je iig snel weer goed..

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 16:02

Nouik ging naar school om mn portfolio in te leveren(map met allemaal bewijststukken, moet afgerond zijn wil je overgaan en positief studieadvies krijgen.
De portfolios liggen in een kast op school die op slot hoort te zijn.
Echter was dit niet het geval en kon ik mn portfolio niet inleveren want de helft van de vierde periode is eruit gejat.
Weet niet waar ze het lef vandaan halen.
Allemaal verslagen etc. gejat van integrale opdracht , al mn stageopdrachten, verslag van eindgesprek@ stage en nog veel meer.
Heb gelukkig alles op mn pc teruggevonden op 2 stageopdrachten na.
Hier moeten ze he dan maar mee doen hoor.
Mn stagebegeleider kan nou al mn opdrachten opnieuw gaan beoordelen en urenlijst enzo in gaan vullen...
Ben echt zo boos en het ergste is dat mijn mentor alles wat erin moet zitten al gezien en afgetekend had. Maar hij zegt je zorgt maar dat alles er weer inkomt want het oet nog door een 2e persoon nagekeken worden, zit niet alles erin ga je niet over.
En dat met de beste cijfers van de klas en altijd alles in orde, pfffffffff

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 17:17

dat is echt zwaar k*t zeg!!!! idd waar halen ze het lef vandaan?!
Je moet gewoon met je handen van andermans spullen afblijven......
Hopelijk komt voor jou alles nog goed horsii

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 20:56

Ik weet idd dat beugels aan een pad ook zeker niet zijn om druk op te zetten!! had ze ook puur voor het geval Aard onverwachte beweging maakt ofzo, zodat ik er dan niet meteen naast lig! had ze ook al expres gaatje te lang. Maar zonder rijd gewoon veel fijner!

balen dat Peep d'r zadel weer niet past.. En als je nou maatje kleiner haald (of peep meeneemt naar de winkel voor zogoed als passend zadel) en die op maat laat maken door de zadelmaker? die bolle ruggetjes zijn lastig zadel vinden..

Jody met ex praten.. Denk wel aan je zelf hoor!! laat je niet onder de tafel praten..

Gail ook hoop te stellen met vriendje.. Hoop dat ie snel een huisje vind.. Hoop ook dat het goed blijft gaan als hij dag in dag uit op je lip zit.. (aangezien je al wat twijfels hebt..) :(:)

Horsii d'r map half leeg gejat.. ben je mooi klaar mee zeg :? wie hoord die kast normaal af te sluiten dan?? ik zou die persoon eens flink de wind van voren geven :(

Gefeli candace!

Vanmorgen BMI cussus gehad.. Pff wat een taaie stof zeg.. hoop dat alles beetje is blijven hangen.. Daarna ook nog werken.. heb wel beetje gehad nu zeg maar..

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 21:44

Rozie :(:)

Gail hoop ook dat hij snel een huisje vind..

Jeetje Horsii! Ik zou echt pislink zijn! Maar als je die verslagen hebt, kunnen ze dan niet nagaan wie ze heeft gestolen? Tenminste zoals ik het hoor kennen je leraren je ook als een hardwerkend iemand dus denk ik dat ze iig niet zullen zeggen dat jij liegt ofzo?

Zo begin eindelijk het schooljaar af te sluiten! Met lekkere cijfers en morgen lekker sportdag. Kan dan niet naar Nibbit, maarja vrijdag weer :) In't weekend nog show en daarna toetsweek..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:19

Nathalie, hij is hier zowizo iedere dag...of hij nou blijft slapen of niet maakt dan ook niks meer uit... hij eet hier douched hier, scheerd zich hier... zelfs zijn was word hier gedaan...

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 23:16

Ow kijk :) dat scheeld dan alweer :) ben blij dat het zo opgelost kon worden :)

Ik ga gauw me bedje in :) morgen les, ben benieuwd hoe Athosja in d'r velletje zit :P

Trusten allemaal

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 08:04

Peelie: Ik heb het ook zo meegemaakt met me vriend (nouja ik weet dan niet echt de redenen enzo dat hij bij je woont)
maar mijn vriend woonde na een tijdje ook bij me in zeg maar... Soms dacht ik wel ff pffff wat zwaar (ik was toen pas 17 jaar)
maar als ik er nu naar kijk, heeft die periode ons wel 'samen sterk' gemaakt.. Veel sterkte en succes gewenst meid ;)

Oewhhh ik ben een beetje zenuwachtig haha..
Om 10.00 uur ga ik voor de 2de keer naar ZsaZsa toe :D , en dit keer ga ik een proefritje maken!!
Heb al in 2,5 jaar niet echt meer 'normaal' gereden dus vind het wel een beetje spannend hoor!!
We zullen zien :D

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 08:27

rozie hoop dat de uitslag meevalt.
Lisa sluit school af met goede cijvers :D

Zal vanmiddag de andere pagina's ff bijlezen maar moet nu aan het werk.

Spam : [KS-ITP] Ons afscheidstopic :D

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 08:45

Nou ik heb allleess wat gestolen was op mn pc terug gevonden op 2 stageopdrachten na, die ga ik ook gewoon niet opnieuw maken vind het gescheten :+
Morgen alle beoordelingsformulieren opnieuw in laten vullen door mn stagebegeleider, zal die blij mee zijn :Y)

Vandaag denk ik even zonder zadel in de bak rijden met peeps, nog geen een keer in de bak gereden sinds peeps verhuisd is naar een stal met bak etc :P

Gister een lekker rustig buitenritje gemaakt met peep en een stalgenoot en haar fjord.
Lekker stap/draf ritje.
Peeps is weer lekker conditie aan het opbouwen.

Nu even de smid smsen om een afspraak te maken, want peep der hoeven zien er niet uit. en dat terwijl ze vorige maand nog naar de smid is geweest.

Ik ga dalijk is even bijlezen.

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 09:02

Bo is echt prachtig! <3 Ben benieuwd hoe die is over 3 jaar!

Veel plezier Miranda ;)

Lekker buiten gereden met Pepe! :)

Zo om 12 uur pas naar 'school'. Hebben sportdag in een survivalkamp. :P Kan helaas niet naar Nibbit.. Maar vrijdag ga ik nog wel even. :D

Onze hond kon gisteren al niet meer zelf opstaan, vandaag maar even langs dierenarts om te kijken wat die zegt.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 09:06

Succes bij de dierenarts lisa.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 09:38

MirandaNH schreef:
Peelie: Ik heb het ook zo meegemaakt met me vriend (nouja ik weet dan niet echt de redenen enzo dat hij bij je woont)
maar mijn vriend woonde na een tijdje ook bij me in zeg maar... Soms dacht ik wel ff pffff wat zwaar (ik was toen pas 17 jaar)
maar als ik er nu naar kijk, heeft die periode ons wel 'samen sterk' gemaakt.. Veel sterkte en succes gewenst meid ;)

Oewhhh ik ben een beetje zenuwachtig haha..
Om 10.00 uur ga ik voor de 2de keer naar ZsaZsa toe :D , en dit keer ga ik een proefritje maken!!
Heb al in 2,5 jaar niet echt meer 'normaal' gereden dus vind het wel een beetje spannend hoor!!
We zullen zien :D

Ik ben nu niet veel ouder... ik ben nu 18, hij is 22. 'Gelukkig' moet hij heel vroeg weg naar zijn werk, dus dan zitten we elkaar niet dom aan te staren in de ochtend. hij is rond een uurtje of 6 thuis, dan eten we wat (tegn die tijd ben ik ook pas thuis) en dan neemt hij me mee naar de paarden oid. Dus gelukkig veranderd er niet zo veel.
He is ook niet de bedoeling dat dit een vaste haven word. Hij moet van mijn ouders we echt een eigen plekkie zoeken.
Even iets anders, zijn jullie nog bij elkaar?
En leuk dat je mag gaan rijden :D

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 09:41

MirandaNH, veeeel plezier met rijden!!!

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 10:42

Ik baal zo he. Ben nu op school, ben speciaal gekomen om een proefwerk M&O te maken, kom ik bij die leraar waarbij ik had afgesproken dat ik m zou maken, zegt ie: Ja je eigen leraar is vergeten m klaar te leggen, en hij heeft nu een vergadering. Doe m volgend schooljaar maar. GRR!!! Ik heb 3 tentamens deze week, ik had wel wat beters te doen gehad!!!!! :(

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 10:44

Rot zeg, echt heel erg vervelend. :(:)
Maar op scholen gaat het er nogal slordig aan toe :7

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:28

:(:)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:45

Candace schreef:
Ik baal zo he. Ben nu op school, ben speciaal gekomen om een proefwerk M&O te maken, kom ik bij die leraar waarbij ik had afgesproken dat ik m zou maken, zegt ie: Ja je eigen leraar is vergeten m klaar te leggen, en hij heeft nu een vergadering. Doe m volgend schooljaar maar. GRR!!! Ik heb 3 tentamens deze week, ik had wel wat beters te doen gehad!!!!! :(

op wat voor school zit jij?
Doe hem volgend jaar maar? Ik zou echt stampij gaan staan maken, om te beginnen omdat M&O voor mijn overgang is... Zou behoorlijk prut zijn als je dan een onvoldoende staat een dooerdat je die toets niet kan maken niet over gaat... Ik zou er wel werk van maken hoor!

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:57

Ik zit op een montessori school. Maar ik sta niet onvoldoende hoor als ik m niet maak, en ik ga gewoon over. Ons systeem is dat je proefwerken op eigen tijden mag maken en dat je ook zelf moet weten wat je af maakt en wat niet, als je aan het einde van het jaar maar 92 procent van alles af hebt en je cijfers goed genoeg zijn.