mooi zadel voor misty

en goed dat ze zijn op gepakt viet ! wel kút van die bende

en welkom die 2 nieuwelinge
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Hilde_q schreef:Girlgamer schreef:En nu ga ik naar mn werkie toe! Jippie![]()
Tot straks!
tot straks
Tanja blijf je ook bij bianca slapen?

kelcy schreef:ik meld me ook even aan!!
ik heb sinds oktober een halfinger veulen mr wilson
voor foto's zie profiel![]()
zelf ben ik 23 jaar en kom uit boxtel
en heet annika(ook wel makkelijk om te weten )
ik lees al regelmatig mee maar omdat ik niet ontzettend veel bok ivm werk heb ik niets laten weten maar omdat het toch wel heel gezellgi was vandaar de reactie![]()
dus ik ga zo vaak als ik kan lekker mee kletsen![]()
als jullie dat goed vinden
lotteluvah schreef:doeeg Karin succes!
Ja ik zou die kinderen me toch een rotschop verkopen

.
ik zat gister in de aula met een paar jongens.. en we waren zo met het klassen boek aan het klóten .. ] die van hun [ scheur ik die kaft doormidden
en pak die andere jongen hem trek die de andere kant eraf... 
_karin_ schreef:welkom annika!
Ik ga vrijdagnacht (vrijdag-zaterdag) ook weer op wintersport in Oostenrijk.
Ja gelukkig wel Yvet. Maar waren die niet 13?(Jeugd van tegenweuurdig
)

SmeeJ schreef:Tinkelbell schreef:Op ponyspot stond ook dat hele verhaal waar geen kern van waarheid in zat.
Ze heeft zelf besloten te stoppen, daarna kwamen van die vreemde verhalen naar boven.
Oke, ik heb er niets over gelezen hoor.
Naomi_Haffie schreef:Omg ,ik zat gister in de aula met een paar jongens.. en we waren zo met het klassen boek aan het klóten .. ] die van hun [ scheur ik die kaft doormidden
en pak die andere jongen hem trek die de andere kant eraf...
Blijkt het op de camera te staan ! en nu kunnen we dokken ':P
lotteluvah schreef:Idd.
Maar ik hoorde al dat de thuis situatie van een jongetje ook niet optimaal was. Dat werkt ook lekker tegen natuurlijk.
Maarja dan zou ik nog niet zo iets doen.

lotteluvah schreef:2 jongens van 13 en 14 jaar oud.
Ook nog aardig bekend met mensne die wel op stal rondlopen volgens mij (via broertjes etc).
Lot was wel aardig over de zeik. best druk enzo. En ze had wat last van haar buik maar ze mest goed dus niet zo ernstig.
SmeeJ schreef:Tanja jij bent echt een sukkol.
Girlgamer schreef:SmeeJ schreef:Tanja jij bent echt een sukkol.
Eej
lotteluvah schreef:ja een hoofdstel en leren peesjes/strijklappen, bontje en eventueel voor een goed bod norton bont peesjes.

)
Hilde_q schreef:lotteluvah schreef:ja een hoofdstel en leren peesjes/strijklappen, bontje en eventueel voor een goed bod norton bont peesjes.
die peesjes he welke kleur
(en wat voor hoofdstel)