Maarre mensen ik ga er weer vandoor, veels te lekker weer om binnen te blijven zitten.
Houdoeixxx!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:Oh ja Sinterklaas moet ik ook nog even regelen.![]()
Maarre mensen ik ga er weer vandoor, veels te lekker weer om binnen te blijven zitten.
Houdoeixxx!!
Hilde_q schreef:we zouden toch de 1e gaan?
lotteluvah schreef:Mooi setje Babsie!
Fotooo's op het paard
lotteluvah schreef:Ik heb van iemand van buitenaf les. Maar toch ik betaal stalgeld dus ik vind dat ik moet kunnen rijden wanneer ik wil.
Hilde_q schreef:lotteluvah schreef:Ik heb van iemand van buitenaf les. Maar toch ik betaal stalgeld dus ik vind dat ik moet kunnen rijden wanneer ik wil.
dat bedoelde ik ook !! En ze weten ook dat je komt neem ik aan
Hilde_q schreef:leuke foto
lotteluvah schreef:
Viet en mensne fotografie
Wel heel erg achteruit gegaan door het uppen
kekaro schreef:moontje superfijn dat je weer zo lekker gaat met amber !
Babsie_Flash schreef:Ik probeerde vanochtend Moon te sms-en, maar ik kwam er weer niet door! Ze zet haar telefoon op blokkeren ´s ochtends volgens mij
Babsie_Flash schreef:@Moon anders houden we toch gewoon de meeting bij jou?? 29 december ga je gewoon in een rolstoel mee naar Divoza!
lotteluvah schreef:Btw moon je moet wel mee hoor.
Viet kan niet zonder Moon.
Ik doe mijn tuig met zadelzeep en dan met vet. Ik mag geen olie gebruiken van de zadelmaker.
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:babs zou foto's komen laten zien van dr spulle
Babsie_Flash schreef:Ik heb het groen bruine dekje VHZ full gekocht met bijbehorende peesjes! groene peesjes!!