[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 21:06

Dank voor de welkompjes :D

Wat een mooie haf zeg farahtjuh!! Erg mooi koppie :)

Oewhh alles in het bruin horsii?! Houuuu van die kleur <3 haha!

suus_elviera

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 21:17

ff klein vraagje hebben 1 van jullie ook een boomloos zadel zo ja welke ik denk er aan om er 1 te nemen

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 21:32

Ik had een boomloos randoll's zadel, wat een *** zadel.
Schoof alle kanten op terwijl er een speciaal pad onder lag met dubbel dikke inlages. zat ook totaal niet lekker.

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 21:34

ik geef iemand les die heeft een fries
en die rijd met een boomloos zadel
en ligt op dat paard super schuift niet
dat is gewoon een bearefood (als ik het goed schrijf)
zal der eens even vragen ;)

nou ga me douchen en dan nog even voor de tv hangen
ben namelijk net terug met liane en helemaal bek af |( druk die 3 monsters

nou zie jullie morgen

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 21:44

oke

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 21:59

Marlis schreef:
WE zijn thuis gekomen met een bruin dresuur zadel, bruin hoofdstel, bruin lerenhalster + touw, twee rijbroeken en een dekje. We maken dalijk van alles bij elkaar wel een foto en plaatsen die. Dit is het breedste zadel wat ze heeft (extra extra breeD) dus als deze niet past hebben we alleen nog als keuze de wintec xxl. Morgen gaan we passen heb zo stage dus.

en paste je zadel
ben ik wel erg benieuwd naar :D

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 22:04

MirandaNH schreef:
Wat een mooie haf zeg farahtjuh!! Erg mooi koppie :)

Das mijn favo hengstenpaard Athos :+ en is ook nog de papa van m'n bij rijd haf Athosja (tja, waar zal ze die naam van hebben ;) )

Geen ervaring met boomloos.. sorry.

Heb wel met me barebackpad gereden :) was super fijn! alleen heb ik eerste rondje al de 'beugels' eraf gegooit :+ Maargoed das natuurlijk heel wat anders dan boomlooszadel :P

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 07:55

Beugels schijnen ook erg slecht te zijn vanwege de slechte drukverdeling op een BBP. :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 08:00

jup jup...

gefeliciflapstaart Candace!

vandaag begind mijn toetsweek, ik ben heel nieuwschierig hoe ik het ga maken. Maar dat gaat vast goedkomen :)

Wachten duurd wel lang zeg, als je op een toets wacht.

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 08:09

Komt vast goed peelie! :D En dankjewel!
Mijn tentamenweek is gisteren begonnen, maar vandaag en morgen heb ik gelukkig niets. :)

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 08:19

Gefeliciteerd Candace!

Succes met jullie toetsweek/tentames! :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 10:32

zo, toen was ik al weer terug... ging best lekker al moet ik zeggen... ben benieuwd wat het cijfer zal worden...

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 11:37

Gefeliciteerd Candace :#

klopt dat heb ik ook gelezen van die beugel op hanging van een boomloos zadel
maar merk er bij die fries niet veel van ;)
succes met je toetsweek peelie
heb vandaag weer een toets terug 6.8:D:D:D blij nog 1 terug maar dat word zekerste
weten een her |(
gister een poging gedaan balkjes te lopen met fanny drama
dus dat doen we niet weer |( wel jammer maar wil niet dat ze zich zeer gaat doen of daar
door in protest gaat en zo leer stijgeren daar is ze me iets te lening voor :+
vamiddag lekker dagje vrij voor de meiden
gister even een wormenkuur op gehaalt zonder recept zo bij de DA :P "
7.50 koste mij dat goedkoper als bij de divoza

nou ga maar weer verder met het leren van duits straks toets:D

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 11:39

joopiexx schreef:
Jolanda, als je oooit besluit Wahida te verkopen, mag ik haar dan nu alvast reserveren :o
Wat een ontzettende leukerd is het zeg! Hoe hoog is de verwachting dat ze wordt? Donna is natuurlijk vrij klein, maar Wahida toont toch aardig aan de maat!

Grapjas, voorloppig gaat ze de deur niet uit hoor ... maar hou het wel in me achterhoofd, je weet nooit wat de toekomst gaat brengen...
Mams is maar 1,38 en haar papa is 1.50, ik verwacht dat ze rond de 1.45 - 1.47 komt te zitten, maar dat is echt puur gis werk, het kan net zo maar zijn dat ze ook ergens rond de 1,40 blijft hangen. Haar pijpbeen achter is aardig lang, daaraan zou moeten kunnen aflezen dat ze aardig aan de lucht in zou moeten gaan. Maar omdat mams en paps erg qua stokmaat verschillen durf ik het echt niet te zeggen, al hoop ik wel dat ze groter dan mams gaat worden.

@ Candace , gefeliciflapstaard

verder globaal bijgelezen , zit nu op me werk.

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 11:43

Over de 1.40 m zou mooi zijn. Ik ben ook niet zo groot O:)
Nee hoor Jolan, lekker van je meissie genieten en houden zolang als mogelijk!
Ben je trouwens alweer volledig aan het werken??

Candace; gefeliciteerd!

Mijn `vriendje`komt vanaaf praten, hij heeft goed nagedacht etc etc. Ik ben benieuwd.

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 11:44

joopiexx schreef:
Mijn `vriendje`komt vanaaf praten, hij heeft goed nagedacht etc etc. Ik ben benieuwd.

wou dat mijn ex kon praten maar helaas domme banketstaaf waar ik nog 1 jaar me op zit gescheept }:0

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:05

toen mijn ex nog een keer kwam praten werd het alleen nog maar erger. hij zat daar, met zijn neus in de wind mij te vertellen dat het niet meer ging werke, dat het niet mijn schuld was maar de zijne maar toch mijn schuld... Na afloop toen hij weg ging ze hij, misschien kom ik er over een maand of over een jaar wel op terug... Toen had ik hel helemaal gehad. Ik was het beu, en ben toen naar Tessa gegaan.

Nu heeft marien verkering met zijn allerbeste vriendin die ondertussen staat te zoenen met andere jongens (voor zijn neus) en nu kan dat opeens allenmaal wel en is het alleenmaal op eens goed als iemand zo doet... Maarja... Hij moet het allenmaal zelf weten, ik heb nu een veel bruizender leven. Iemand die wel met me naar de paarden wil, wel een starndwandeling wil maken met me met zonsondergang, die wel wil shoppen met me, naar de sauna gaat als ik dat zou willen. Het is gewoon veel leuker. Enige jammere aan Kevin is dat hij nogal veel 'problemen' met zich mee brengd door dingen van vroeger en het is soms een beetje een matcho en en hij soms nogal ondoordachte dingen (te hard rijden in de auto, iets kopen wat niet nodig is terwijl hij krap bij kas is.. dat soort dingen) maarja, ik wil hem daar graag bij helpen.

Nu we het toch over Kevin hebben. Zoals jullie misschien wel weten heeft zijn moeder hem er weer uitgegooit, en nu was ik zijn dikke vriendin waar hij maar bij moest gaan uitjanken... Hij heeft een paar nachten op de bank geslapen bij zijn vader. Maar het is daar zo krap, dat gaat gewoon niet. Het leger des Heils heeft geen plek voor hem. Hij heeft voor 3 weken in het huis van zou oude baas kunnen slapen die was namenlijk op vakantie. Mijn ouders hebben nu besloten dat hij toch hier mage komen wonen. Voor een schappelijk bedrag heeft hij dan iedere dag eten, een douche en een bed, kortom een dak boven zijn hoofd. Hij kent de regels en consequenties, ik ben beniwud waarneer hij een eigen huisje gaat vinden. We zijn al wel aan het rond kijken, maar het is heel moeilijk om voor een beetje een schappelijke prijs een dakje te vinden. Vooral hier in de buurd.

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:10

zo zo das nog een behoorlijk verhaal peelie
toch je kunt beter dat hebben dan dat je zo zit als wat ik heb gehad op 11-10-09 krijg hij met een ander meisje en de 15 gingen wij op vakantie naar tenerife hij heeft de hele 2 week gelogen tegen mij en dingen voor mij gekocht in november kwam de waarheid boven tavel en nu nog steeds tegen mij liegen ik mis hem wel hele erg maar ben zijn stoer doenerij wel zat hij is zoals hij is en anders word hij echt niet

ik hoop dat kevin snel een plekje voor zich zelf vind en vind het fijn om te lezen dat jullie hem de kans geven om hem een bed eten en een douche te geven
sterkte er mee meis

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:20

Er speeld op het moment heel veel, maar dat ga ik niet uitgebreid hier op bokt zetten.
Maar ik geef eerlijk toen, er zijn momenten dat ik denk, ik stop er mee. heb er gewoon geen zin meer in. Al dat gezeur ed. En dan denk ik bij mezelf, aan de aandere kant is dat wel weer heel laf. Dan loop ik weg voor problemen die niet allen Kevin wat aan gaan, maar mij nu ook omdat ik 'bij hem hoor'. Mijn moder zei eergistere, nou dan stop je er toch gewoon mee. Maar vader zei een paar dagen daarvoor nog: " En dat siert jou juist! "
Het is allenmaal een beetje dubbel en vreemd, maar t gaat vast helemaal goed komen :)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:40

Het zadel past niet, deze is weer te breed:(
Man wat een ramp

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:43

hahaha, ach daarom laak ik gewoon gekijk de zadelmaker komen ;) dan kan ik passen en proberen wat ik wil :)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:50

Die is bij peep ook al een aantal keren geweest, maar niet met een goed resultaat. Ze is gewoon zo moeilijk.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:56

ik had toendertijd een hele goede, en die heeft het zadel helemaal aangepast ed. Het ligt als een huis. De desbetreffende man is ondertussen met vervroegd pensioen. Nu heb ik er een van de countrymill (www.countrymill.nl) en die heeft befestigd dat dit zadel de beste combi met mara maak die hij zelf ook had kunnen maken.
Hij komt door heel NL geloof ik... moet je maar even op de site kijken ;)

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 13:03

gefeliciflapstaart Candace

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 13:11

Ik ga denk nu maar kijken voor een wintec pro cair dresuur(bruin) en dat ik na de dracht maar weer verder kijk voor een zadel die aangepast wordt aan haar. Wintec pro cair is nu in de aanbieding maar heb me geld nog niet dus kan het nog niet kopen haha.