Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maargoed wat gebeurt er we zijn een beetje foto's aan het maken en ineens draait mel der billen naar me toe en ik zie dat voetje omhoog komen dus die kreeg gelijk een schop onder de hol van mij. Helaas voor haar was ik dus even eerder dan haar!
Waarom ik die pony van die vriendin weer vang! Aangezien ik zo druk was om veilig door het land te komen hoor ik ineens gegil van die vriendin Prisss kijk uit gvd!!! ACHTER JE. Ik draai me (gelukkig) de goede richting uit en anky haar hoeven suisden langs me gezicht. Pffff Dat was echt crazy gewoon!! Avalon_ schreef:Nog iemand in de buurt van Friesland die zin heeft om langs te komen volgende week?

Maar als ik naar het gehele plaatje kijk ben ik erg tevreden en trots op haar!! We zijn nog maar 5 mndjes bezig en ze loopt al als een zonnetje 
Ff Arash rijden en Lucky weer ff in z'n tuigje helpen

enkel onder het zadel wilt het niet echt vlotten
Ze ziet er wel heel erg goed uit!

toen nog even een paar tikken nagegeven, want dan blijft ze vaak even doorgaan, maar daarna liep ze echt sinds tijden weer heeeeeeeerlijk
)

vast wel
Avalon_ schreef:In friesland is een heel eenzaam meisje die het leuk zou vinden iemand van hier eens te ontmoeten!
Maggy @t work met LOSSE MANEN!
jeej
2 weken
Wat moet ik mij daarbij voorstellen? 
Anders met heeeeeeeel veel plezier